Tinteri...

Anonyymi-ap

Vanha, lihava, juoppo, ruma ja haiseva mies +55 v. etsii seuraa nuoresta, kauniista, seksikkäästä, hoikasta ja varakkaasta, autoilevasta, reilusti alle 30 v. naisesta.

Yst. vast. Lieskan lehden konttoriin
Nimim. Yhteinen pankkitili

15

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt pitäisi kyllä saada paikallislehden valpas reportteri paikalle!

• Anonyymi

En ole 30 v, en ole varakas, en ole seksikäs, minulla ei ole autoa eikä kesämökkiä.
      Minulla on parta ja olen myös 55 v
      Mennäänkö huomenna pilkille.
      Tuutko hakkeen ?

Jk, ei kairoja mukaan kun on toisenlaiset kairat

• Anonyymi

Tääl olis yx toinenkin tyyppi....samatt tavoitteet. Mut en ole lihava ja en tarvitse edes varakasta neitoa.... Mutta sen voin todeta että ylikypsä tai liian riippunut paisti ei maistu! Salaatti pitää nauttia tuoreena,nahistunut tuote vie ruokahalun!

• Anonyymi

Nii, noihin takavalon tarkastaja hommiin ei ole kiinnostusta.... jotenkin yököttää.

• Anonyymi

Kyntömies ei vakoa valitse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyntömies ei vakoa valitse!

Näätä kuumuu kyntömiehille

• Anonyymi

Ollaanpa sitä nyt niin ronkeleita tuon rakkauven suhteen.
      Poika rakkaus Lieksassa on niin viatonta

• Anonyymi

Vittuilu on välittämistä.... Ei se kerta tee ja viidennestä nollautuu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pöh... Tuo on aloittajaan verrattuna kaunis ja urheilullinen mies... Nyt on toimittaja erehtynyt osoitteesta!

• Anonyymi

Mutta kyllä kiitos nautin mielummin ripsipiirakkaa , kun ryhtyisi asentamaan pulttia puskurin alle...jotain sellasta on siinä mikä menee ihon alle! Mistä kumpikaan ei tykkää, en minä enkä muna.....

• Anonyymi

No ihme,jos ei ala kirjeitä satelemaan tuolla haulla, suoraan kehuttu ihteäsä ja mitä hakusella . Kohta rikkaat tutöt alkaa killuuttelemaan ,ootaha vaan, jono pystyyn ja alat raakkaamaan !

• Anonyymi

Noh, oon kyllä aika ronkeli. Aina on pitänyt vanhimpia ja rumimpia tuuppia sivummalle kun peittävät näkyvyyteni siinä parveillessaan... Notta, vain nuoret kauniit ja rikkaat kannattaa vaivautua, täällä onni odottaa... Sori, siis Onni...

• Anonyymi

Juu, sellasta herkkua että oksat pois..on kuule sellainen terve punoitus poskissa että oikeen huomaa kun on ulkoilmassa viihdytty...vielä semmonen vähän käheä ääni mikä iskee jokaiseen mieheen...Nam... Rantavallin rituhan se tässä hei.....

• Anonyymi

Kyllä se on kevän merkki, kun seuranhaku iloituksia alkaa tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe