Oli ihanaa treffata sunkaa unis, pusutella sun poikaystävält salaa. Käytiin leffoissa, juostiin exää karkuun, pidin päätäni sun sylissä, kerroin sulle mun moukkapersoonasta ja naurettiin yhdes kaiken typeryydelle, oltiin onnellisia. Välil yhdessä ja välil erillään, mut aina me toisiamme pakoiltiin tai yritettiin kohdata.
Mä rakastuin siihen ihanaan, älykkääseen, fiksuun, tuliseen, empaattiseen, herkkään, kiltinoloiseen kauniiseen naiseen, joka on mua joku 15cm lyhyempi ja ihana finninaama.
Mut sit halusit osoittaa mulle et oot tyhmä, ennakkoluuloilenen , pahantahtoinen, katkera , pelottava ja kylmäsydäminen ja erittäin moukkamainen nainen.
Mut ethän sä sellanen oo, esitit vain et voisit unohtaa mut. Mut en mä voi unohtaa sua, kun oon surullinen ja epätoivoinen, eikä mul oo paljoo sosiaalisia kontaktei ja vaikka olis niin en mä niitä oikein yleensä fiilais.
Huoh, olisin vaa halunnut jakaa elämän sunkaa. Mut et halunnut munkaa. Sulle on kai tärkeempää et sun 18v-21v pissis jengi hyväksyy sut ja saat validaatiota heiltä😭😭
Muista kun siellä servullakin yks joka ei ees tuntenut mua, haukku mua joo " hyi vittu joku "j****e" niinku mitä, kyl mäkin osaan teatterii vetää. Ihan pellen hommaahaa noi, ei niil oo muut tekemist ku nuokkuu netis ja levittäö disinformaatiota muista.
Kyllä mä tiiän mitä mä oon, en tarvii esiteinilaumaa jakaan disinfoo musta jossain lukion servulla💀💀
En mä ikinä oo välittäny muiden mielipiteist, mut ihmettelin että miksi et mua hyväksy sellasena kun oon, en mä voi sille mitään et oon kokenut kovia ja oon aik varuillaan ihmisistä. Mut kylhän sä fiksuna naisena ymmärrät sen, sil ei oo mitään väliä miten toksisena tai narsistisena sun kaverit mua pitää, kun me kaks tiedetään totuus, muilla ei välii.
Ois vaa ollut ihanaa jakaa elämää ihmisen kaa, jonka kaa pääsen samalle aallonpituudelle. Voitas kattella teleskoopil tähtiä, treffaa ravintolois, kattella lintui, kävel luonnossa, urheilla yhdessä jne, kesäl ihan hiton romanttisii iltauintei tos lähijärves kuutamon valos.
Oot sellanen höpö joka luulee et kaiken täytyy olla niin ultimaattista, mut ei se noin mee. Musta tuntuu että tunnen sut paremmin kuin ketään muuta vaikka en tunne sua lähes yhtään, se kaikki vaa kertoo et muistutat mua niin paljon ittestäs, niin aattelen et oot sit samanlainen kuin mä.
Nykyään nää vaan jostain random ihmisist unii, mut sä et oo niisä läsnä, mikä varmaa kertoo et oot varmaa lopettanu mun ajattelun ihan kokonaa.
Kylhän mä voin jonkun toisenki naisen kaa mennä yhteen, mut onks se sit kuitenkaa nii ihanaa kuin se olis sunkaa, jo alust asti sun energia vei jalat alta. Eikä ne muut välttis pysty täysin täyttää sitä paikkaa.
Enkä mä tajuu miks seksi merkkaa sulle niin paljon, mä voisin olla vaik vuoden ilman seksiä sunkaa, tärkeintä on se henkinen yhteys, en oikein usko et oot moukka joka välittää vaa seksist, vaik kieltämät uskon et meidän seksuaalinenki kemia ois ihan yht hyvä kuin muukin.
Oot paljo enemmä, merkittävä ihminen... mut en täysin aina ees tajuu miks. Susta on vaikee pääst yli, koska täytät jonkun hyvin herkän paikan mun sydämes niin hyvin..
Harmi kun ei enää ees unissa olla yhdessä
Anonyymi-ap
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Voi, olipa hienosti kirjoitettu tarina. Sulla on kirjoittamisen lahja ihan selvästi. Niin hienosti osaat tunteet pistää blankkolle. Toivottavasti tämä tavoittaa naisesi ja saat kaipaamaasi rakkautta ja arvostusta.
- Anonyymi
Perkele ...En ole lähdossä mihinkää sun luota🥺
- Anonyymi
Liian pitkä.
- AnonyymiUUSI
Sorrun unessa usein sänkyyn naispuolisten työkavereideni kanssa. Halpaa huvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734796
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201212Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451002Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32957Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13823Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16751Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680