Tosi ystävyyteen kanssani aloitus tähän
Tosi ystävyyteen kanssani aloitus tähän
26
212
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet kiinnostunut minusta IRL ja haluat sinä yli 30 vuotias nainen kanssani ystävyyttä missä on välillä erotiikkaa, tai pelkästään haluat kanssani erotiikkaa todella hyvää sellaista niin vastaa tähän pyytämälläni tavalla. Muuten älä vastaa. Tätä aloitusta ei ole suunnattu kenellekään. Ei koska tämä vaati sen, että nainen on kiinnostunut minusta IRL ja en tiedä onko kukaan nainen kiinnostunut minusta IRL.
Vastaa mielikuvitus vastauspohjani ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi. Ulkonäöstäsi ja asusta mikä silloin ollut päälläsi ja paikasta missä näimme ja milloin.
Vastauspohjani
Upea reitisellä naisella minihame ja paita, uimarannalla juttelua muutama vuosi sitten
Naisella hame ja sukkahousut juttelua ohimennen.
Naisella sukkahousut ja mekko hautausmaa juttelua muutama vuosi sitten kesällä.
Naisella housut ja takki ohimennen kävelyä.
Naisella juoksuasu ohimennen näkemistä autolla 4 vuotta sitten kesällä.
Naisella farkut ja paita juttelua.
Upeasti ruskettuneella naisella lyhyet shortsit, missä upeat reidet ja paita juttelua minun tai naisen talo noin 10-12 vuotta sitten kesällä.
Upean muodokkaalla naisella uimapuku, täydellinen vartalo, uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua 13 vuotta sitten.
Upean muodokkaalla naisella farkut ja paita, juttelua 3 vuotta sitten, minun tai naisen talo
Upean muodokkaalla naisella mekko ja sukkahousut ohimennen näkemistä.
Naisella pyöräily shortsit ja paita juttelua urheilukentän laidalla kesällä 8 vuotta sitten.
Upea reitisellä naisella uimapuku uimahallissa ohimennen näkemistä.
Naisella ulkoiluasu, juttelua kesällä kaksin.
Naisella oma vastauspohjasi.
Aloitus on auki huomiseen aamu kello viisi asti.
Joko ystävyyttä ja todella hyvää erotiikkaa tai pelkästään todella hyvää erotiikkaa.
Pidäthän sukkahousuja ja hameita. Ei pakko.
Olen oikeasti fiksu, mukava, sympaattinen, luotettava mies. Omaan suuren elämänkokemuksen ja olen täydellinen rakastaja.. Iältään oon noin 42-48.
Nimeäni en sano ikinä, vihjeeni aivan muuta.
Sitä mistä olen en sano suoraan, vihjeeni aivan muuta.
En ole Timo, Juha tai Kari. Nimeäni en ole täällä sanonut vihjeeni aivan muuta.
Yksikään kommentti ei liity aloitukseeni tai minuun millään tavalla ellei kommenttia ole tehty pyytämälläni tavalla missä nainen kertoo itsestään, ulkonäöstään ja paikasta missä näimme ja milloin.
Vastaa jokaiseen vastauspohjaan mikä sinulle itsellesi mielestäsi sopii- Anonyymi
En lue alle 100 sanan vastauksia ne trollien trollauksia eivätkä liity aloitukseeni tai minuun millään tavalla.
Sama jos kommentissa on miehen nimi se ei liity aloitukseeni tai minuun millään tavalla vaan on aina kommentoijan oma nimi
Nämä säännöt ovat tässä ja vastauksen jälkeen näe minua irl mahdollisimman pian tai laita viestiä minulle watsuppiin mahdollisimman pian.
Jokainen kommentti aloitukseeni on sitova sopimus seksisuhteeseen kanssani jos niin asian katson.
- Anonyymi
Täytyy lukea huolellisesti nämä ystävyyttä tarjoavien miesten esitykset
- Anonyymi
Missä ja milloin tai missä asioissa olisimme ystäviä ja niin edelleen🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin tai missä asioissa olisimme ystäviä ja niin edelleen🤔
Aina oon jutun kuunnellu loppuun ei siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon jutun kuunnellu loppuun ei siinä
Joo eiköhä tämä potaska ollu tälle aamua tässä. Pitäkää lippu korkealla
- Anonyymi
Aloitustani ei ole suunnattu kenellekään.
- Anonyymi
En lue alle 100 sanan vastauksia.
Vastaud täytyy alkaa vastauspohjalla mihin vastaa. Vastaa jokaiseen vastauspohjaan mikä sinulle on tapahtunut mielestäsi.- Anonyymi
En kommentoi kenenkään kommenttiin mitään. Vain pyytämällä tavalla tehdyt vastaukset saa kommenttini. Ehkä
- Anonyymi
Kannattaa vastata mahdollisimman pian
- Anonyymi
Eipä näy vastauksia.
- Anonyymi
Yksikään kommentti missä on miehen nimi ei liity aloitukseeni tai minuun millään tavalla vaan on aina kommentoijan oma nimi
- Anonyymi
Fiksu, mukava, sympaattinen luotettava ja älykäs, huumorintajuinen ja komea mies ei kiinnosta ketään.😒 ap.
- Anonyymi
Ei yhtään vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään vastausta.
Kenenkään ei kannata olla noita asioita mitä tuossa itsestäni sanoin.Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei kannata olla noita asioita mitä tuossa itsestäni sanoin.Ap
Jos naisia kiinnostaisi kuvailemani kaltainen mies, eli minä tässä olis 3-6 vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisia kiinnostaisi kuvailemani kaltainen mies, eli minä tässä olis 3-6 vastausta.
Johtopäätös on että naisia kiinnostaa aivan päinvastainen mies.
Tämä asia on näin. Faktaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtopäätös on että naisia kiinnostaa aivan päinvastainen mies.
Tämä asia on näin. Faktaa.Eipä mitään. Luen vain hyvät aidot yli 100 sanan vastaukset
- Anonyymi
Aloitus on kiinni pysyvästi ja vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta seksikkäiltä naisilta ellei nainen ole tosi ystäväni tai Ellen ole naisen kanssa tällä viikolla jutellut.
Tosi ystävyyteen kanssani voi päästä yli 31 vuotias nainen vain näkemällä minua irl mahdollisimman pian ja silloin naisella täytyy olla päällä skottiruutu hame ja tiukka toppi voi olla sukkahousut ja takki.
Hiukset oltava saparoilla.
Ja samalla kun jutellaan lisää kuulumisia yms ja tosi ystävyyteen liittyvistä asioista mietin tosi ystävyyteen pääsyä naisen kohdalla.
Jos olen naisen kanssa tällä viikolla jutellut irl niin silloin nainen voi minua nähdessään Irl kysyä pääsyä tosi ystävyyteen kanssani ilman tuota asua,asu NS vapaa silloin.- Anonyymi
Jos olen naisen kanssa tällä viikolla jutellut irl niin silloin nainen voi minua nähdessään Irl kysyä pääsyä tosi ystävyyteen kanssani ilman tuota asua,asu NS vapaa silloin.
Tälläisessä tapauksessa ensi viikon aikana naisen juteltava tosi ystävyyteen liittyvistä asioista kanssani.
Ellen ole tällä viikolla nähnyt naista ja jutellut silloin naisen nähtävä minua irl tämän viikon aikana ja ja juteltava tosi ystävyyteen kanssani liittyvistä asioista. Yllä skottiruutu hame ja tiukka toppi voi olla sukkahousut ja takki.
Ellei näkeminen onnistu, silloin viestiä minulle watsuppiin tämän viikon aikana ja kuva missä on hame ja tiukka toppi päällä. Voi olla skottiruutu hame tai muukin hame. - Anonyymi
Oot sanonut lopettavas tämän KYMMENIÄ KERTOJA.
Sulla on pakkomielle. Hae apua.
- Anonyymi
En enää palstaile
- Anonyymi
Näet minut tuossa asussa 😍
- Anonyymi
Selkeä homma
- Anonyymi
Joopa
- Anonyymi
Helsingissä ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202393Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3131317- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai54950- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35757Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan268692Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35691