Tämä ns. talousnerohallitus, jota Orpo johtaa, on jättänyt ilmoittamatta luotonhallinnoijista ja luotonostajista annetun direktiivin täytäntöönpanoa.
Nyt EU karhuaa yli 1 200 000 euron sakkoja, joka nousee päivä päivältä suuremmaksi.
Ja kuten tavallista, oikeistolaiset yrittävät vierittää syyn täälläkin SDP:n niskoille. Eiväthän he muuta osaakaan, kuin syyttää omista virheistään toisia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011115874.html
Orpon hallitus jättänyt EU-direktiivin huomiotta
17
262
Vastaukset
- Anonyymi
No jo on sinimustaa toimintaa tältä lama-hallitukselta. Huseerataan vain leikkaamassa kauhealla innolla, eikä hoideta velvollisuuksia. Siinä olisi säästynyt jokin yöpäivystyskin lakkauttamiselta, jos olisivat toimineet direktin mukaisesti.
- Anonyymi
Nytkin on ollut aikaa täyttää tuokin velvollisuus kohta kaksi vuotta, mutta kansan näännyttäminen ja rahastaminen on pääasia oikeiston mielestä.
- Anonyymi
Nyt oikeisto alkoi syyttämään Marinin hallitusta omista virheistään. Onko tosiaan niin kiire haalimaan omaisuutta ministerinä, ettei ehditä tehdä ministereille kuuluvia töitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkin on ollut aikaa täyttää tuokin velvollisuus kohta kaksi vuotta, mutta kansan näännyttäminen ja rahastaminen on pääasia oikeiston mielestä.
ORPO TARJOAA TEKOÄLYNEROUTTA.
- Anonyymi
Ei tarvisi leikata jo edellinen hallitus olisi jättänyt velat tekemättä ,saatanan apina!! Toimiko mariini direktiivin mukaisesti ei, mariini unohti vain toimittaa asia kirjat velan teosta 2023 vuodena loppuun mennessä Eu:lle mutta ei toimittanut ja nyt suomi on oikeudessa eu;n viemänä ja laskuu tulee jälkeen kerran kun demarista kyse
- Anonyymi
Juu ,kyllä se demari tarvii sen perään kattojan, Laita demari asialle ja mene itse perässä!
- Anonyymi
PETTERI LAMA PYRKII NYT YHTEISVELALLA PAIKKAAMAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oikeisto alkoi syyttämään Marinin hallitusta omista virheistään. Onko tosiaan niin kiire haalimaan omaisuutta ministerinä, ettei ehditä tehdä ministereille kuuluvia töitä?
Ei huomattu.
Selitys se on tuokin. - Anonyymi
PETTERI jättä osan kansalaisista HEITTEILLE.
Tavoitteena 1930-luku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUOMAUTUS TULI TAAS DRAGHILTAKIN.
- Anonyymi
PETTERI LAMA UNOHTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmamme mukaan, PETTERI TÄSMENTÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PETTERI LAMANERO ON HUOLIMATON.
- Anonyymi
Orpo on siis valikoiva EU-aktiivi, eli kerää rusinat pullasta, kuten pohjoismaisesta mallistakin.
Oikeisto ei seuraa mitään säännöstöä, jos se estää heidän pyrkimyksiään! - Anonyymi
Eipä yllätä MIGRIn miljardimoka kuopattu YLE leikkauksin.
Syykin selvä kun oma Muija on ylitarkastaja VarsinaisSuomessa!
Samalla rikottiin sekä kansallista että EU kilpailutuslainsäädäntöä ja direktiiveja.
Yle jahti alkoi siitä uutisoinnista!
Purra vaikenee ja saksii pienituloisilta. - Anonyymi
Mikähän se edellinen hallitus oli, siellä vasa ne talousnerot oli, mäkynen ja muut. Ei ole mikään ihme että suomi on miljardien veloissa edellisen hallituksen takia!! Älä loiseläjä nyky hallitusta syytä edellisen hallituksen toimista!! Sehän se tuet teille nosti ja tiputti samalla kun ei saannutkaan jatko-aikaa hallitukselle niin kuin kuvittelivat!! Tajuatko kuinka kusipää olet ,syytä mariinia sen vika tämä kaikki paska jopa se että menetitte tukenne, menkää saatanat töihin!!!!
- Anonyymi
En huomannut, PETTERI TÄSMENTÄÄ.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561862Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151398Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101277Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65943
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18904- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126820Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803