jula ja pilnääs savonlinna ensi vuoona avataan kesälle 2026 kartanaonväylällä avataan uudet kaupat suvena paljon tarjoksia luvassa
jula savonlinna
10
513
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi Saada Jula Uusi Tavaratalo Kartanonväylälle Savonlinnaan 2025_2026 Vuoteen
- Anonyymi
Pitäisi Saada Jula Kartanonväylälle Biltema Tulee Ja Ikea Ja Raketinlaukaisualusta Trump Perustaa Muskin Kanssa Sinne SpaceX Paikan Aurinkopaneelit Antaa Voimaa Raketti Syöksyy Plasmalla Marsiin Vain Nopeimmille -50% Kannattaa Varata Pian Europa-Kuu Myös Asuinvaihtoehto
- Anonyymi
Jula vuokrasi tonttia. Kallis. Tuleeko sahamäe kadulle 2026?
- Anonyymi
JULA AVATAAN 2026 KAURAPELLONKADULLE
- Anonyymi
Polttaa pitäs koko Jula
-Luka T - Anonyymi
jula ja pilnääs savonlinna ensi vuoona avataan kesälle 2026 kartanaonväylällä avataan uudet kaupat suvena paljon tarjoksia luvassa
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Pitäisi Tulla Uusi Jula Nojanmaahan K-Raudan Taakse Tontille 2026 Tyhjälle Liiketontille
- Anonyymi
Tuliisi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku494092Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351939Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531336- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421014- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80937
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815