Maksoin laskuja Windoowsilla...

Anonyymi-ap

..-nyt on pelko persiissä milloinka tili on miinuksella.

Vielä äsken oli plussalla. Vaan onko enää. Pitää käyä tarkastamassa.

23

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin menetät mitään, kun olet valmiiksi persaukinen. Tyhjästä on paha ottaa.

• Anonyymi

Sinäkö homoperkeIe veit tilini tyhjäksi?

• Anonyymi

KUOLEMA KÄÄPIÖ ZELENKYILLE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUOLEMA KÄÄPIÖ ZELENKYILLE!

Kuolema sun pomollesi Putlerille!

• Anonyymi

Sittenkun eräpäivä tulee jollet muuttanut sitä heti:ksi

• Anonyymi

Vaikka Windows onkin yleinen, niin kuka helvetti tänne kirjoittava käyttää nykyään yleensä mitään tietokonetta pankkiasioihin, kun asiat hoidetaan puhelimella tai tabletilla pankin sovelluksessa..... Vähän ihmetyttää....

• Anonyymi

Haha! Pankin sovelluksella tilit tyhjennetään etänä tuosta noin vaan.

• Anonyymi

Puhelimissa eniten haittaohjelmia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimissa eniten haittaohjelmia...

Ei niistä mitään haittaa tunnu olevan. Koskaan edes havainnut sellaista.

• Anonyymi

Sen kun ihmettelet mutta minä en luota puhelimiin ja tabletteihin vähääkään että hoitaisin pankkiasioitani niillä!! Linuxkoneella hoidan kaikki tärkeät asiat!

• Anonyymi

Siis tietokoneella ei voi/saa hoitaa pankkiasioitaan. Pankin sovelluksella ne kaikkialla hoidetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun ihmettelet mutta minä en luota puhelimiin ja tabletteihin vähääkään että hoitaisin pankkiasioitani niillä!! Linuxkoneella hoidan kaikki tärkeät asiat!

Mene nyt sen Linuxin kanssa metsään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Android on linuksi eli samat reijät.

Vain Windows Phone on turvallinen. Ja siinä on myös moderni käyttöliittymä, jossa ei tarvitse tökkiä 1980-luvun pöytäkoneista tuttuja pieniä ikoneita.

• Anonyymi

Miksi pitää tihrustaajotain pientä ruutua ja sormella tökkiä sitä? HALOO!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt sen Linuxin kanssa metsään.

Mene sinä sen windowsis kanssa metsään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tietokoneella ei voi/saa hoitaa pankkiasioitaan. Pankin sovelluksella ne kaikkialla hoidetaan.

Minä en luota puhelimeen niin paljoa että hoitaisin pankkiasiani sillä!! Niihin puhelimiin kun on eniten haittaohjelmia.

• Anonyymi

Tämäkin taas niin turhanpäiväinen ketju kun olla ja osaa. Joku vain haluaa olla hauska.

• Anonyymi

Itse olet täysin turha yksilö!

• Anonyymi

Olet haitaksi tietoturvalle! tolla winhybeelläsi joka on valetta! Windows vuotaa ja se on facta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet täysin turha yksilö!

Voin ollakin mutta en tee hölmöjä ketjuja s24 palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin ollakin mutta en tee hölmöjä ketjuja s24 palstalle.

Miksi sitten teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten teet?

Halutako että rupean, sitten tämä palsta on ihan tukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halutako että rupean, sitten tämä palsta on ihan tukossa.

Koko ajanhan ketjua teet kommentoimalla. Ilmeisesti et pidä tätä sitten hölmönä, tai sitten et ole sanojesi mittainen poika.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1697
    2. 210
      1537
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1020
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      855
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      794
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      735
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      58
      735
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      732
    Aihe