Kertokaapa lieksalaiset kun olette niin nuorekkaita kuinka säilyä ikuisesti nuorena ja freshinä? Onko teillä joku salaisuus.
Ikuinen nuoruus
11
161
Vastaukset
- Anonyymi
Sipuliteemakkara on ikuisen nuoruuden lähde
- Anonyymi
Työttömyys pitää raikkaana, energisenä ja dynaamisena. Työtön on voittaja 🏆
- Anonyymi
Tule jo keskustelemaan K.
- Anonyymi
Kaipaatko yamalilaista jatkiksen poikaystävää nimeltä Kaupareisi...?
- Anonyymi
Minä, 63 vuotias mies olen säilynyt nuorekkaana. Salaisuus on se että näkee kaiken myönteisenä, nauraa paljon ja ottaa elämän lunkisti vailla huolia.
Surkuja ja huolia en kanna mistään. Eukko lähti toisen miehen mukaan ja toivotin heille vaan onnea. Sain itselleni kuukaudessa uuden naisen, joka on entistä 17 vuotta nuorempi.
Nuorempi puolisi myös nuorntaa minuakin. Kyllä elämä on ihanaa!- Anonyymi
Niin mutta kun ei oo akkaa joka vois lähteä lätkimään, eikä täällä muutenkaan ole muuta naurettavaa kuin minä itse...
- Anonyymi
Vaimoni haluaa että tulen hänen kasvoille.
Hieroo sen yö voiteeksi ja nuortuu koko ajan mutta minä vanhenen.
Ehkä täytyy jotakin keksiä minullekin !- Anonyymi
Voin tulla ribuloimaan naamallesi! 🙋♀️
- Anonyymi
Anna vaimosi ratsastaa naamallasi ilman housuja, kyllä se siitä nuortuminen lähtee liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vaimosi ratsastaa naamallasi ilman housuja, kyllä se siitä nuortuminen lähtee liikkeelle.
Kokeilin mut sepä päästi hirvittävän pierun! Iho irtosi naamasta 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin mut sepä päästi hirvittävän pierun! Iho irtosi naamasta 😢
Auts... 😖
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765