Pystytkö sä

Anonyymi-ap

Unohtamaan mua koskaan?

25

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pysty enkä halua!

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Heti, kun on juteltu, jos tilanne niin vaatii.

• Anonyymi

Ei vaadi,enkä pysty unohtaan.

• Anonyymi

Helposti

• Anonyymi

Sä saakkin unohtaa mutta ei hän.

• Miksi pitäisi? Joka kerran sydämeen menee, se sinne jää. Jos ei ole osoittautunut ilkeäksi tai muuta vastaavaa.

• Anonyymi

Ihanasti sanoit ja noihan se menee halus tai ei.

• Anonyymi

Kyll. Just katselin nuoren blondin persettä ja ajattelin että millasta olis tuollaisen pienen nuoren naisen kanssa touhuilla 🤡

• Anonyymi

En pysty, mut ei se ole tarkoitus. Sillä on jokin tarkotus et osuit mun tielle. Ei ehkä mikään lovestory, mut joku matka omiin tunteisiin tää on ainakin olllut.

• Anonyymi

En näköjään mutta kyllähän se oli tiedossakin 😘❤️

• Anonyymi

Ei sellaiset, jotka on olleet tämänkin verran mielessä, jää ikinä pois täysin. Mitä kaikkea olen miettinyt liittyen tähän. Kirjoittelin lappusia ja yksi oli mukana, kunnes teksti alkoi näyttää epäselvältä.

• Anonyymi

Kyllä sitä ajan kanssa pystyy tietyllä tasolla unohtamaan jos haluaa mutta ei nyt ehkä ihan voi verrata muistinmenetykseen jos on ollut ihan merkityksellinen ja pitkäaikainen ihminen elämässä.

• Anonyymi

En pysty unohtamaan eikä varmaan tarvitsekaan.

• Anonyymi

J naista tuskin koskaan. Jätti sydämeeni jäljen.

Mieheltä

• Anonyymi

En usko että pystyn, mutta ei mulla ole tarvettakaan unohtaa. Välillä tuntuu pahalta, mutta saan myös voimaa tunteista ja voin peittää ne hyvin. Ei ole pakkoa olla kenenkään kanssa tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Vau miten vahva mielipide täs on .
        Jos leikkisin sillä ajatuksella et kavattu olis täällä lirjoitelemassa niin toivon et just toi on häneltä mieheltä ❤️
        Minäkin pystyn ajattelemasn kaikesta huolimatta juuri noin vapauttavasti.❤️
        Naiselta Sivusta

• Anonyymi

no enn🫠

• Anonyymi

She's been through hell and came out an angel. You didn,'t break her, darling. You don't own that kind of power! She needs lots of love in the future. Someday a good man will meet her. She prays for you, man H, a heart that forgives, a spirit that loves and a soul that never loses faith. Goodbye love 🩷 nainen sivusta

• Anonyymi

En tietenkään pysty ikinä!!!!
      Eikä ole tarkoitettukaan niin että unohtaisin.
      Et säkään pysty koska tarkoitus on toinen.

• Anonyymi

En.

Miehelle

• Anonyymi

En unohda sitä miestä jota eniten
      Rakastan vaikka tilanne onkin umikujas minun osaltani .
      Naiselta Sivusta 💔❣️🖤

• Anonyymi

Ehkä sitten, kun kuolen.

• Anonyymi

Näköjään en. Enkä välttämättä edes halua unohtaa. Olet ihanin, haluttavin ja upein mies 😘

• Anonyymi

En vissiin, mut mua lähinnä naurattaa nyt vaan mun tunteet. Ne on ku jostain sadusta ja sit sataa kultaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      248
      6409
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      196
      5956
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      17
      5499
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      101
      4247
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      143
      3523
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      130
      3343
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      23
      3046
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      8
      2502
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      263
      2459
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      133
      2306
    Aihe