On helppo tehdä tämä johtópäätös.
esim he eivät tunne monia 100% hyvin joille nauravat kauppojen pihoilla ja kaupoissa . Moni voi myös muuttua ja sitä rattaa.
Eivät he tunne kettään niin hyvin koska ihminen tuntee itsensä kaikkein parhaiten. Siksi on ääliömäistä nauraa toiselle ja vähätellä toista ihmistä.
Täällä me ihmiset elämme vain kerran ja jokaisen viikatemies tulee noutamaan kuitenkin että on syytä muistaa tämä; kukaan ei ole toisen yläpuolella.
Jos mietimme jotain Venäjän presidentti Vlad putinia niin siinä on kyllä sellainen ihminen jota on syytäkin kritisoida mutta tällä maapallolla on niin paljon ihmisiä joille nauretaan ja vähätellään aivan liian paljon ja kuten aiemmin totesin ; ei yksikään pilkkanauraja ja vähättelijä tunne sitä ihmistä niin hyvin joten he munaavat itsensä aina.
Kannattaa muistaa tällaiset seikat jos jotakuta ihmisyksilöä masentaa jos näkee että hänelle pilkkanauretaan tai sanotaan ilkeästi että jokaisen on syytä tietää nämä 100% faktuaaliset faktat joten silloin meidän on todella hyvä olla .Joskus voi tuntua pahalta jos joku pilkkanauraa &vähättelee mutta se paha olo on vain lyhytaikaista kun me tiedostamme olemassa olevat faktat. Eikö vain?
Hyvää kevättalavea!
Kirjoittaja Juha Pohjola
naurajilta ja vähättelijöiltä puuttuu sydämen sivistys ja elämänviisaus
17
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kauheata kun jotkut naureskelevat vammaisillekin ja matkivat kävelyä. Ei voi mitenkään ymmärtää.
- Anonyymi
Mieluummin naurua kuin itkua!
- Anonyymi
Kävelen ja liikun huonosti. Hitaasti.
Kädet ei nouse. En jaksa nostaa juuri mitään.
En taivu kumaraan. En oysty kurottamaan.
Ähisen kivusta. Puhe on vaikeaa.
Silmät vuotaa. Punoittaa.
Hikoilen. Joskus jopa kiroilen.
En ole humalassa. En krapulassa. En mömmöissä.
Minä olen hyvässä syöpähoidossa.
Huomannut, että joitakuita häiritsen kaupassa. Olen hidas. Tiellä.
Joitakuita nauratan.
Jotkut huutelee.
Muistutan joka kolmas sairastuu syöpään.
Tulevaisuudessa yhä useampi.- Anonyymi
Naurajilla varmaan sattuukin pilkka omaan nilkkaan, ihan jo sillä, että paria auto onnettomuutta lukuun ottamatta, about kaikki lähtee täältä raihnasena.
Mutta asioilla on myös toinen puoli, joskus ihmisillä saattaa olla kiire töihin. Ei siinä muuten mitä, mutta yhteiskunta joka on myöhässä töistä, on myöhässä myös verojen maksusta, ja sitä kautta eläkkeistä ja sairaspäivärahoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurajilla varmaan sattuukin pilkka omaan nilkkaan, ihan jo sillä, että paria auto onnettomuutta lukuun ottamatta, about kaikki lähtee täältä raihnasena.
Mutta asioilla on myös toinen puoli, joskus ihmisillä saattaa olla kiire töihin. Ei siinä muuten mitä, mutta yhteiskunta joka on myöhässä töistä, on myöhässä myös verojen maksusta, ja sitä kautta eläkkeistä ja sairaspäivärahoista.Jos olisin tiennyt sairastuvani syöpään, olisin jäänyt pois töistä vuosia sitten.
Olisin ehtinyt elää ja nautti elämästä terveenä. - Anonyymi
Katsopas omaa käyttäytymistäs,se o sieltä,minne ei aurinko paista! Käytät paljon tota käänteistä psykologiaa,eise ihminen tykkää ku olet vienyt häneltä tärkeitä asioita,mutta kyllä ne vielä löytyy rahana,jos ei muuten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas omaa käyttäytymistäs,se o sieltä,minne ei aurinko paista! Käytät paljon tota käänteistä psykologiaa,eise ihminen tykkää ku olet vienyt häneltä tärkeitä asioita,mutta kyllä ne vielä löytyy rahana,jos ei muuten!
Joo, tiedän on ihmisiä, jotka heittäis kärrynpyörää, jos saisivat tietää, että minulla on syöpä.
Siksi en olekaan kertonut.
Olen minä julma ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, mistä ja paljonko olen sulle velkaa?
- Anonyymi
Mielenterveysongelmiin liittyy myös sitä, että niistä kärsivä ihminen saattaa joskus luulla, että muut nauravat juuri hänelle, vaikka se ei olisikaan totuus.
Monilla ihmisillä on ihan omat naurun aiheensa, eivätkä he naura sivullisille.
Joskus myös kuvitellaan, että vieraat ihmiset tuijottaisivat tai katsoisivat jotenkin pahasti, vaikka sekään ei ole useimmiten totta.
Ihminen voi katsoa kohti toista, tuntematontakin ihmistä, ja silti olla täysin omissa ajatuksissaan, eikä edes ajatella sitä vastaantulijaa.
Toki on olemassa myös ilkeitä ihmisiä, jotka saavat itselleen jotain sairasta mielihyvää nauraessaan jollekin toiselle.- Anonyymi
Totta.
Vois kuvitella, että mua olis tuijotettu kaljuna.
No, Eipä juurikaan.
Ehkä muuta huomioi.
Typerimpiä olivat ne, jotka tulivat kiittämään urheudestani liikkua kaljuna! What!
Puolustin oikeutta olla kalju. What!
Huono liikkuminen vaikuttaa häiritsevän ihmisiä selkeästi enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Vois kuvitella, että mua olis tuijotettu kaljuna.
No, Eipä juurikaan.
Ehkä muuta huomioi.
Typerimpiä olivat ne, jotka tulivat kiittämään urheudestani liikkua kaljuna! What!
Puolustin oikeutta olla kalju. What!
Huono liikkuminen vaikuttaa häiritsevän ihmisiä selkeästi enemmän.Mikä siinä on typerää, kun joku tulee kiittelemään, ja kehumaan, kun on urheutta liikkua kaljuna ?
Sehän on kehu, ei sitä voi typeräksi sanoa. Eri juttu olisi, jos olisivat alkaneet haukkumaan tai arvostelemaan rumasti.
Jos sinä liikut huonosti, eikä joku toinen siitä pidä, niin se ei ole suinkaan sinun ongelmasi. Se on ihan sen toisen ongelma, jonka hän itselleen aiheuttaa suhtautumisensa takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on typerää, kun joku tulee kiittelemään, ja kehumaan, kun on urheutta liikkua kaljuna ?
Sehän on kehu, ei sitä voi typeräksi sanoa. Eri juttu olisi, jos olisivat alkaneet haukkumaan tai arvostelemaan rumasti.
Jos sinä liikut huonosti, eikä joku toinen siitä pidä, niin se ei ole suinkaan sinun ongelmasi. Se on ihan sen toisen ongelma, jonka hän itselleen aiheuttaa suhtautumisensa takia.Nyt on pakko kysyä, tarvitaanko kaljuna liikkumiseen erityistä urheutta? Miksi? Onko kaljuna liikkuminen jopa vaarallista?
Olen sairastanut syövän ja hoitojen vuoksi menetin hiukseni kokonaan joksikin aikaa. Liikuin ihmisten ilmoilla kaljuna muutaman kesäkuukauden. Mistään urheudesta ei ollut kyse. En vain ymmärtänyt, että se oli vaarallista tai että olisi pitänyt ainakin hävetä, vai olisiko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, tarvitaanko kaljuna liikkumiseen erityistä urheutta? Miksi? Onko kaljuna liikkuminen jopa vaarallista?
Olen sairastanut syövän ja hoitojen vuoksi menetin hiukseni kokonaan joksikin aikaa. Liikuin ihmisten ilmoilla kaljuna muutaman kesäkuukauden. Mistään urheudesta ei ollut kyse. En vain ymmärtänyt, että se oli vaarallista tai että olisi pitänyt ainakin hävetä, vai olisiko?Joo enpä ollut liikkeellä kaljuna puolustaakseni naisten oikeutta liikkua kaljuna.
Olin kalju, koska minulla on tauti, mikä tappaa.
En valinnut kaljuutta. Syöpä valitsi minut.
En pitänyt peruukkia, koska en pitänyt siitä. Ei tuntunut hyvälle. En nähnyt mitään syytä liikkua pipo tai huivi päässä, kun en pitänyt niistäkään.
Auringossa pihalla suojasin koko ihoni. Edelleenkin on kielto voimassa altistua uv valolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, tarvitaanko kaljuna liikkumiseen erityistä urheutta? Miksi? Onko kaljuna liikkuminen jopa vaarallista?
Olen sairastanut syövän ja hoitojen vuoksi menetin hiukseni kokonaan joksikin aikaa. Liikuin ihmisten ilmoilla kaljuna muutaman kesäkuukauden. Mistään urheudesta ei ollut kyse. En vain ymmärtänyt, että se oli vaarallista tai että olisi pitänyt ainakin hävetä, vai olisiko?Kaljuus oli kyllä vaarallistakin.
Oli ihmisiä, jotka pitävät kaljua viestinä ulospäin, että olen lesbo.
Muutaman kerran käytiin ihan kiinni. Silitettiin päätä ja puristettiin perseestä! Ihan tavallisen oloiset naiset kesken kauppareisun.
Yksikään mies ei ole käynyt koskaan kiinni niin röyhkeästi.
Olen vieläkin järkyttynyt. Ja häpeä naisten puolesta. - Anonyymi
Ei kukaan naurata toisten terveydellä se on vissise,luulet vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan naurata toisten terveydellä se on vissise,luulet vaan!
Taiat puhuu omiasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljuus oli kyllä vaarallistakin.
Oli ihmisiä, jotka pitävät kaljua viestinä ulospäin, että olen lesbo.
Muutaman kerran käytiin ihan kiinni. Silitettiin päätä ja puristettiin perseestä! Ihan tavallisen oloiset naiset kesken kauppareisun.
Yksikään mies ei ole käynyt koskaan kiinni niin röyhkeästi.
Olen vieläkin järkyttynyt. Ja häpeä naisten puolesta.Minullekin tuo tuli tutuksi, muutama ihminen teki minusta mielessään lesbon, kun kaljuunnuin. Olen siis täysin hetero. Itseäni huvitti, että pienestäpä se on kiinni, kuinka ihmisellä vaihtuisikin yllättäen sukupuolinen suuntautuminen, niinkö pienestä, että kaljuuntuu. Entäs sitten jos vaikka mies kasvattaa pitkän tukan yllättäen, tms.
Minua ei ole kuitenkaan kukaan missään ole tullut puristelemaan, tai muutenkaan kukaan ei ole kiinni käynyt.
Aika monet kyselivät, mikä syöpä sinulla on ? Onko sinulla joku syöpä ? Missä vaiheessa hoitosi ovat ? Kyselijöitä kyllä riitti, sekä tutuissa että tuntemattomissa.
Ei minulla mitään sitä vastaan ole ollut, kyllähän kysyä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir277959- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78787Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55616