Iisalmen sairaalan päivystys

Anonyymi-ap

Melkoinen pöhinä on yöpäivystyksen lakkauttamisesta. Joutaa koko päivystys alas ajaa. Elämäänsä kyllästyneitä tympeitä hoitajia. Toivottavasti nämä ns. hoitajat ovat itse joskus potilaana ja saavat samaa kohtelua.

15

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelit sitten, että Kysin päivystyksessä on elämänhaluisia iloisempia hoitajia?

• Anonyymi

No on niitä ainakin useampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.

Niin, minulle on aikoinaan opetettu kyllä käytöstavat, kuten tervehtiminen. Kun joutuu päivystykseen, niin lähtökohtaisesti on kipeä. Se, että hoitaja kykenisi vaikka sanomaan, että asiat selviää tms, niin rauhoittaa paljon. Se miksi ilmaisen tympeä hoitaja, johtuu siitä, ettei tosiaan edes voinut edes tervehtiä. Kun jotain yritti kysyä, niin vaikutti, ettei hoitaja halua edes vastata. Joten olen edelleen sitä mieltä, että voisi hoitaja peiliin katsoa. Eikä tämä ole ainoastaan minun kokemus vaan on tätä muutkin kohdanneet. Mutta toki annan palautetta myös sairaalaan suoraan😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olisikohan potilaitakin enemmän

• Anonyymi

Pitäskö peliin katsoo?

• Anonyymi

🎯🎯🎯

• Anonyymi

Kyllä suosittelen hoitajille tätä. Tai vaikka alanvaihtoa👍

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.

Niinpä. Apinat asialla. Moniko matkalla "Veivinsä heittää".Sitten vastuuta Ei kellään. Siihen on tultu? Kaveria ei jätetä Kaukana??? Nykyään.

• Anonyymi

Kysykää PercelPorukalta.

• Anonyymi

Pitää soittaa Karpolle taivaaseen:

• Anonyymi

Iisalmessa täytyy kuulua kermaan niin saa palvelua ja kaikki hoitajat ovat hellittelemässä, muuten on yksin kuin ladepaukku 60-luvulla silloisen Euroopan nykyaikaisimman kansalaiskoulun pihamaalla.

• Anonyymi

Juuso sanoi ennen kuin jäi ansaitulle huililomalle, joka pitää olla ennen vaaleja, että Hyvinvointi alueet voivat itse tehdä päätöksensä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe