Iisalmen sairaalan päivystys

Anonyymi-ap

Melkoinen pöhinä on yöpäivystyksen lakkauttamisesta. Joutaa koko päivystys alas ajaa. Elämäänsä kyllästyneitä tympeitä hoitajia. Toivottavasti nämä ns. hoitajat ovat itse joskus potilaana ja saavat samaa kohtelua.

15

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelit sitten, että Kysin päivystyksessä on elämänhaluisia iloisempia hoitajia?

• Anonyymi

No on niitä ainakin useampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.

Niin, minulle on aikoinaan opetettu kyllä käytöstavat, kuten tervehtiminen. Kun joutuu päivystykseen, niin lähtökohtaisesti on kipeä. Se, että hoitaja kykenisi vaikka sanomaan, että asiat selviää tms, niin rauhoittaa paljon. Se miksi ilmaisen tympeä hoitaja, johtuu siitä, ettei tosiaan edes voinut edes tervehtiä. Kun jotain yritti kysyä, niin vaikutti, ettei hoitaja halua edes vastata. Joten olen edelleen sitä mieltä, että voisi hoitaja peiliin katsoa. Eikä tämä ole ainoastaan minun kokemus vaan on tätä muutkin kohdanneet. Mutta toki annan palautetta myös sairaalaan suoraan😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olisikohan potilaitakin enemmän

• Anonyymi

Pitäskö peliin katsoo?

• Anonyymi

🎯🎯🎯

• Anonyymi

Kyllä suosittelen hoitajille tätä. Tai vaikka alanvaihtoa👍

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.

Niinpä. Apinat asialla. Moniko matkalla "Veivinsä heittää".Sitten vastuuta Ei kellään. Siihen on tultu? Kaveria ei jätetä Kaukana??? Nykyään.

• Anonyymi

Kysykää PercelPorukalta.

• Anonyymi

Pitää soittaa Karpolle taivaaseen:

• Anonyymi

Iisalmessa täytyy kuulua kermaan niin saa palvelua ja kaikki hoitajat ovat hellittelemässä, muuten on yksin kuin ladepaukku 60-luvulla silloisen Euroopan nykyaikaisimman kansalaiskoulun pihamaalla.

• Anonyymi

Juuso sanoi ennen kuin jäi ansaitulle huililomalle, joka pitää olla ennen vaaleja, että Hyvinvointi alueet voivat itse tehdä päätöksensä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2997
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2467
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2008
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1416
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10