Melkoinen pöhinä on yöpäivystyksen lakkauttamisesta. Joutaa koko päivystys alas ajaa. Elämäänsä kyllästyneitä tympeitä hoitajia. Toivottavasti nämä ns. hoitajat ovat itse joskus potilaana ja saavat samaa kohtelua.
Iisalmen sairaalan päivystys
15
381
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelit sitten, että Kysin päivystyksessä on elämänhaluisia iloisempia hoitajia?
- Anonyymi
No on niitä ainakin useampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.
Niin, minulle on aikoinaan opetettu kyllä käytöstavat, kuten tervehtiminen. Kun joutuu päivystykseen, niin lähtökohtaisesti on kipeä. Se, että hoitaja kykenisi vaikka sanomaan, että asiat selviää tms, niin rauhoittaa paljon. Se miksi ilmaisen tympeä hoitaja, johtuu siitä, ettei tosiaan edes voinut edes tervehtiä. Kun jotain yritti kysyä, niin vaikutti, ettei hoitaja halua edes vastata. Joten olen edelleen sitä mieltä, että voisi hoitaja peiliin katsoa. Eikä tämä ole ainoastaan minun kokemus vaan on tätä muutkin kohdanneet. Mutta toki annan palautetta myös sairaalaan suoraan😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olisikohan potilaitakin enemmän
- Anonyymi
Pitäskö peliin katsoo?
- Anonyymi
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Kyllä suosittelen hoitajille tätä. Tai vaikka alanvaihtoa👍
- Anonyymi
Jos ette usko, että Kysin päivystys on iloisempi, niin käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite Iisalmen ja Varkauden yöpäivystysten jatkamisesta.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14093?- Anonyymi
Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.
Niinpä. Apinat asialla. Moniko matkalla "Veivinsä heittää".Sitten vastuuta Ei kellään. Siihen on tultu? Kaveria ei jätetä Kaukana??? Nykyään.
- Anonyymi
Kysykää PercelPorukalta.
- Anonyymi
Pitää soittaa Karpolle taivaaseen:
- Anonyymi
Iisalmessa täytyy kuulua kermaan niin saa palvelua ja kaikki hoitajat ovat hellittelemässä, muuten on yksin kuin ladepaukku 60-luvulla silloisen Euroopan nykyaikaisimman kansalaiskoulun pihamaalla.
- Anonyymi
Juuso sanoi ennen kuin jäi ansaitulle huililomalle, joka pitää olla ennen vaaleja, että Hyvinvointi alueet voivat itse tehdä päätöksensä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917