Iisalmen sairaalan päivystys

Anonyymi-ap

Melkoinen pöhinä on yöpäivystyksen lakkauttamisesta. Joutaa koko päivystys alas ajaa. Elämäänsä kyllästyneitä tympeitä hoitajia. Toivottavasti nämä ns. hoitajat ovat itse joskus potilaana ja saavat samaa kohtelua.

16

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelit sitten, että Kysin päivystyksessä on elämänhaluisia iloisempia hoitajia?

• Anonyymi

No on niitä ainakin useampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato omaan peiliisi. Vika on lähempänä kuin luuletkaan.

Niin, minulle on aikoinaan opetettu kyllä käytöstavat, kuten tervehtiminen. Kun joutuu päivystykseen, niin lähtökohtaisesti on kipeä. Se, että hoitaja kykenisi vaikka sanomaan, että asiat selviää tms, niin rauhoittaa paljon. Se miksi ilmaisen tympeä hoitaja, johtuu siitä, ettei tosiaan edes voinut edes tervehtiä. Kun jotain yritti kysyä, niin vaikutti, ettei hoitaja halua edes vastata. Joten olen edelleen sitä mieltä, että voisi hoitaja peiliin katsoa. Eikä tämä ole ainoastaan minun kokemus vaan on tätä muutkin kohdanneet. Mutta toki annan palautetta myös sairaalaan suoraan😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olisikohan potilaitakin enemmän

• Anonyymi

Pitäskö peliin katsoo?

• Anonyymi

🎯🎯🎯

• Anonyymi

Kyllä suosittelen hoitajille tätä. Tai vaikka alanvaihtoa👍

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpäivysten ei pitäisi olla kiinni kansalaisaloitteista, vaan aluepäättäjien pitäisi kylmästi hylätä valtion suunnitelmat, ja jatkaa oma-aloitteiseti yöpäivystyksiä. Sehän alueiden tarkoitus on, että kaikkialla saataisiin samat palvelut, eikä keskitettäisi niitä kauas yhteen paikkaan, eli Kuopioon.

Niinpä. Apinat asialla. Moniko matkalla "Veivinsä heittää".Sitten vastuuta Ei kellään. Siihen on tultu? Kaveria ei jätetä Kaukana??? Nykyään.

• Anonyymi

Kysykää PercelPorukalta.

• Anonyymi

Pitää soittaa Karpolle taivaaseen:

• Anonyymi

Iisalmessa täytyy kuulua kermaan niin saa palvelua ja kaikki hoitajat ovat hellittelemässä, muuten on yksin kuin ladepaukku 60-luvulla silloisen Euroopan nykyaikaisimman kansalaiskoulun pihamaalla.

• Anonyymi

Juuso sanoi ennen kuin jäi ansaitulle huililomalle, joka pitää olla ennen vaaleja, että Hyvinvointi alueet voivat itse tehdä päätöksensä

• Anonyymi00018

Persut muistetaan kun vaalit koettaa, bye bye!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe