Oon käyny kaikilla vaali teltoilla, niin kyllä persut on parraat makkarat tarjonnut. Ei ollu jauhomössöö niinku joillain muilla,
Parrat makkarat persuilla!
6
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu tarjoili hyvää.
- Anonyymi
Eikä ollut parrat makkaralla.
- Anonyymi
Oli persut nauranu röhönauruu demarien TAKINKÄÄNNÖLLE kelakorvaus asioissa.
Heheheheheheheeee😁😁😁😁😁- Anonyymi
Oli kepulaiset hymyilleet lievästi pienpuolueiden kannatusmittauksen selvittyä.
Purra. Hallitus"vastuu" on alkant purra ! Siis vasta alkanut.
Persut pienituloisten asialla. ( synonyymi=kukkarolla)
Totella.
Apuva ! Badman Put Put Putkone ja RR-ryytmanni, tulkaa pelastamaan !!!
Röh höhöhöhöööö (:)
- Anonyymi
Persut on tarjonnut viskiä tutuille, mielellään ja joskus myös kielellään.
Jos on ollut vihreitä nuttuja, ei persu ole niitä kaihtanut. - Anonyymi
Puolueista ja politiikasta en välitä pätkääkään, säälittäviä nämä kepuista ja persuista kirjoittelevat ukot...
Mutta makkaroihin... jauhomakkarat nimenomaan ovat parasta. "Lihapitoiset" eivät maistu, heti tulee jotenkin ähky olo. Parhaita ovat halvimmat Poprilli, Atrilli, Hiillos ym.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764