Nainen, taas oli taukoa palstalta

Anonyymi-ap

Nyt viikonlopun kunniaksi tulen jälleen tänne kirjoittelemaan.
Laitoin liedelle veden kiehumaan, kokkaan jotain helppoa ja nopeaa vielä illaksi.
Koko päivän olen jotain tehnyt vaikka piti rentoutua viikonloppu.
Nyt se sitten alkaa rentoutuminen ja lepääminen.
Jotenkin vain ne tehtävät veti mukaansa ja piti niissä kiinni koko päivän, eikä siinä oikein vapaata ollut.
Nyt kuitenkin sain päivän päätökseen ja on aika syödä jotain ja yrittää nauttia illasta.
Toivon että mieleni vielä rauhottuisi tästä sen verran, ettei se löytäisi mitään pakollisia askareita enää loppuillaksi.

Miten sinulla nainen menee?
Onko päivän puurtamiset saatettu päätökseen ja nautit sinäkin vapaa-ajasta rentoutuen tms.?

:/

39

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkan vielä sen verran, että itse nyt nautin kupillisen iltateetä tässä odotellessa ja katselen varmaan myöhemmin vielä jonkin lyhyen elokuvan.

• Anonyymi

Mikäli sinulla on antaa tähän jotain hyvää rentouttavaa hyvän mielen musaa, niin laita ihmeessä.
      Olisi kivaa saada taustalle jotain rentouttavaa musiikkia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketähän naista sinä kaipailet täältä tai jostain, aika vaikea kenenkään ehkä hoksata nyt. Toivottavasti löytyy se oikea kelle kirjoitat. 😊 Ja mukavaa ja etenkin rentouttavaa iltaa sulle kun oot rehkinyt niin paljon viime aikoina. 🙏🏻💙

• Anonyymi

Joo, ihan liikaakin oon jo rehkinyt voimavaroihin nähden.
        Toivon ettei tää burnoutti tästä pahene.

• Jaa, mulla ihan päinvastoin. Oon tänään vaan ottanut rennosti. Tekemistä kyllä olisi, mutta en ole millään halunnut mennä niiden pariin. No, jos huomenna olisi otollisempaa niiden suhteen. Lämmitin eilen tekemääni lasagnea pikkuporkkanoiden kera ja maistui hyvin.

• Anonyymi

😋olis maistunu kyllä mullekin.
        Näkkileivällä silti mennään, edelleen kevyt iltapala.
        Pitäis kait alkaa syömään enemmän.
        Päivällä lohta ja salaattia. No aamulla oli tuhdimmasti kaurapuuro ja smoothie plus kahvi.
        Tuossa päivän syömiset. Sellainen perussetti.

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😋olis maistunu kyllä mullekin.
        Näkkileivällä silti mennään, edelleen kevyt iltapala.
        Pitäis kait alkaa syömään enemmän.
        Päivällä lohta ja salaattia. No aamulla oli tuhdimmasti kaurapuuro ja smoothie plus kahvi.
        Tuossa päivän syömiset. Sellainen perussetti.

🚬👩🏻‍🦳

Syöt avan liian vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syöt avan liian vähän.

Tiedetään. Anorektian puolelle menee.
        Totuttanu itteni siihen, unohdan syömisen kun häslään kaikkea muuta. Tänäänkin koko päivän menossa, jääkaapista kaukana 😂
        En oo silti luuta ja nahkaa vaikka syön vähän, protskuja kuitenkin mm rahkaa menee ja noi smoothiet. Kana/kala päivittäin aterialla, joskus perunaa tai riisiä.
        En syö hamppareita, pizzoja mut suklaa nam🍫

• Anonyymi

Olis juteltavaa sulle paljon!
      Tärkeitäkin asioita.

• Anonyymi

Mulla ollut niin paljon kaikkea, että on pitänyt irtautua ihan muihin maailmoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ollut niin paljon kaikkea, että on pitänyt irtautua ihan muihin maailmoihin.

Tiiäks kun on aika vakavaa ja olis tarve jutella.
        Mä ymmärrän ja tiiän sun tilanteen,
        mut voitko yrittää ajatella vähän mua?
        Ole kiltti!
        Mä en selvii tästä muuten...
        En tiiä haluunko edes tällei selvii.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hei puuhapete, kyselin sinua omassa aloituksessani, mutta en saanut oikein vastausta... Jotain naljailua sen sijaan olen saanut eri ketjuissa tästä kyselystäni... Monikin tuntuu olevan perillä täällä sinusta. Olisi pari juttua, mistä pitäisi sinulta kysyä...

harmaasusi

• Anonyymi

Ketä puuhapeteä oot nyt ettinny?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä puuhapeteä oot nyt ettinny?

Aloittajaa. Riittää, että aloittaja tietää, kuka hän on ja, että minä tiedän, kuka on aloittaja.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajaa. Riittää, että aloittaja tietää, kuka hän on ja, että minä tiedän, kuka on aloittaja.

harmaasusi

No kysy vaan sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kysy vaan sitten.

Eka kyssä liittyis siihen, että sun laitteet oli käsittääkseni vallattu jonkun neropatin toimesta. Niin pystyisitkö infoaan tuosta ja, että saitko tämän tilanteen jotenkin purettua?

Itselläni on sellainen käsitys, että oma laitteeni on vallattu. Tämä tapahtui siitä huolimatta, että en ole klikannut yhteenkään linkkiin tällä foorumilla, en edes musalinkkeihin.
        Sain priiffausta, että kyseessä on jonkinlainen tekoälyllä luotu ohjelma, joka on murtautunut foorumiin sisään. Jos laitteet formatoi, niin tekoäly ottaa laitteen aina uudestaan ja uudestaan haltuun. Pitäis vaihtaa ip-osoitteet ja modeemit samaan aikaan, kun formatoi, tai vaihtaa laitteet, jos haluaa tän pihalle... Lisäksi tämänkin jälkeen tekoäly ottaa laitteen haltuun, jos viestittelet toisen vallatun laitteen kanssa esim. messengerissä, tai whats appissa.

Lisäksi tässä on sellainen juttu, että tämä kuvio liittyy ilmeisesti useisiin törkeisiin seksuaalirikoksiin... Henkilö, joka on julkaissut ihmisten yksityisasioita tällä foorumilla on minulle ennestään tuttu.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka kyssä liittyis siihen, että sun laitteet oli käsittääkseni vallattu jonkun neropatin toimesta. Niin pystyisitkö infoaan tuosta ja, että saitko tämän tilanteen jotenkin purettua?

Itselläni on sellainen käsitys, että oma laitteeni on vallattu. Tämä tapahtui siitä huolimatta, että en ole klikannut yhteenkään linkkiin tällä foorumilla, en edes musalinkkeihin.
        Sain priiffausta, että kyseessä on jonkinlainen tekoälyllä luotu ohjelma, joka on murtautunut foorumiin sisään. Jos laitteet formatoi, niin tekoäly ottaa laitteen aina uudestaan ja uudestaan haltuun. Pitäis vaihtaa ip-osoitteet ja modeemit samaan aikaan, kun formatoi, tai vaihtaa laitteet, jos haluaa tän pihalle... Lisäksi tämänkin jälkeen tekoäly ottaa laitteen haltuun, jos viestittelet toisen vallatun laitteen kanssa esim. messengerissä, tai whats appissa.

Lisäksi tässä on sellainen juttu, että tämä kuvio liittyy ilmeisesti useisiin törkeisiin seksuaalirikoksiin... Henkilö, joka on julkaissut ihmisten yksityisasioita tällä foorumilla on minulle ennestään tuttu.

harmaasusi

Juu,olen ollut täällä kohta 2 vuotta päivittäin seuraamassa ja tulen tuolle sinun esittämän kannalle.
        Voitko kertoa minkä ikäinen noin tämä henkilö on kuka ennestään tuttu.
        Minun yksityisiä asioita on tänne laitettu ja seurattu milloin olen hereillä,milloin nukun ja liikun,yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Sähköposti,suomi.fi viestit bonuskortti ostot kaikki toiminta mitä on tehty älylaitteella on täällä lukenut.
        Puhelut on kuunneltu.
        Estetty viestittelyä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköposti,suomi.fi viestit bonuskortti ostot kaikki toiminta mitä on tehty älylaitteella on täällä lukenut.
        Puhelut on kuunneltu.
        Estetty viestittelyä myös.

Unohdin.
        En ole hän mutta voin sanoa ettei auttanut laitteen uusiminen ,resetoinnit,salasanojen vaihtaminen monimutkaisiin.
        Googlella taitaa olla sormensa pelissä(työntekijöinä jotain minun vainoajia).
        Sähköpostia en voinut vaihtaa koska on niin paljon virallista etten pysty ilmoitetaan uutta sähköpostia heille kaikille ja mitä edes auttaa jos joku taidokas hakkeri pääsee silti uudelleen ja uudelleen käsiksi älylaitteeseeni.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu,olen ollut täällä kohta 2 vuotta päivittäin seuraamassa ja tulen tuolle sinun esittämän kannalle.
        Voitko kertoa minkä ikäinen noin tämä henkilö on kuka ennestään tuttu.
        Minun yksityisiä asioita on tänne laitettu ja seurattu milloin olen hereillä,milloin nukun ja liikun,yms.

Kyseessä on iäkäs, vajaa 80-vuotias mieshenkilö. Ei hän tajua mitään ohjelmoinnista, mutta hän on laittanut tekoälyn luomaan kyseisen ohjelman. Se ongelma tässä ei ole sen taustalla olevan ihmisen hakkerointitaidot, vaan se tekoäly. Tekoäly tekee kaiken tämän vanhan alkoholin suurkuluttajan puolesta.

Huomasin jossain vanhassa ketjussa kommentin, että karvojen sheivaukset on ilmoitettu aina täällä foorumilla.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on iäkäs, vajaa 80-vuotias mieshenkilö. Ei hän tajua mitään ohjelmoinnista, mutta hän on laittanut tekoälyn luomaan kyseisen ohjelman. Se ongelma tässä ei ole sen taustalla olevan ihmisen hakkerointitaidot, vaan se tekoäly. Tekoäly tekee kaiken tämän vanhan alkoholin suurkuluttajan puolesta.

Huomasin jossain vanhassa ketjussa kommentin, että karvojen sheivaukset on ilmoitettu aina täällä foorumilla.

harmaasusi

Okei.Kiitos.
        Aloin miettii olisiko mahdollista että tämän kyseisen henkilön älylaite on hakkeroitu ja asennettu sitä kautta teköäly?Eikä hän tiedä itse mitään.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei.Kiitos.
        Aloin miettii olisiko mahdollista että tämän kyseisen henkilön älylaite on hakkeroitu ja asennettu sitä kautta teköäly?Eikä hän tiedä itse mitään.?

Lisään.Käytetään niinsanotusti ratsuna miehen älylaitetta?
        Kuten minunkin laitetta on käytetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Minulla on niin outoa ettei siihen liity älylaite ainakaan oma, nimittäin minun elämän asioita,kotitouhut tulee tänne vaikkei älylaite ole samassa huoneessa.
        Ainut älylaiteen tapainen on jääkaappi pakastin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on niin outoa ettei siihen liity älylaite ainakaan oma, nimittäin minun elämän asioita,kotitouhut tulee tänne vaikkei älylaite ole samassa huoneessa.

Tuon olen huomannut myös.
        Ei siis ole mitään älyjääkaappia tms täällä.
        Outoa ja mielenkiintoista kyllä,
        olisi mukava tietää miten onkaan mahdollisia
        monet jutut.

/sivulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin.
        En ole hän mutta voin sanoa ettei auttanut laitteen uusiminen ,resetoinnit,salasanojen vaihtaminen monimutkaisiin.
        Googlella taitaa olla sormensa pelissä(työntekijöinä jotain minun vainoajia).
        Sähköpostia en voinut vaihtaa koska on niin paljon virallista etten pysty ilmoitetaan uutta sähköpostia heille kaikille ja mitä edes auttaa jos joku taidokas hakkeri pääsee silti uudelleen ja uudelleen käsiksi älylaitteeseeni.?

Sinäkin tietäisit ehkä nyt enemmänkin asioista jos olisit uskonut aiemmin erästä etkä ns epäillyt.
        Mutta ehkäpä sinulla on joku muu jonka kanssa näistä voit keskustella ja pohtia miksi, miten jne.
        Se nimittäin helpottaa kummasti kun voi käydä asioita läpi toisen kanssa jolla myöskin on tätä samaa tapahtunut. Jonkun kanssa joka oikeesti uskoo eikä sano että vaan kuvittelee/harhailee.

/sivulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Tää homma on jotain muutakin
        kun ainoastaan älylaitteiden hallintaa.
        - 🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei.Kiitos.

No, tässä on sellainen tausta, että tämä vanhempi mies on häiriköinyt näillä suhteet -ja tunteet palstoilla jo keväästä 2009 lähtien. On väittänyt naiskirjoittajia miehiksi jne. Eräs nainen tapaili täällä aikoinaan miehiä, joiden henkilöllisyydet hän antoi tälle vanhemmalle miehelle, jonka jälkeen vanhempi mies levitti näistä miehistä nimellä ja kuvalla väitteitä, että kyseiset miehet esiintyvät täällä naisina...
        Nyttemmin tämä henkilö on kirjoitellut täällä näitä gubbe -juttuja ja, kuinka jotkut naiset, kuten verkku ja original olisivat miehiä. Sama henkilö on kirjoitellut tänne niitä paljastuksia yksityisestä yhteydenpidosta ja siitä, mitä kirjoittajien kodeissa tapahtuu.
        Kyseessä on psykologialtaan sellainen henkilö, joka on kiinnostunut vallantunteesta ja ajatuksesta, että pystyy hallitsemaan toisten elämää.
        Huomattavaa on, että JPJ asui tämän miehen naapurissa: https://yle.fi/a/3-5646201

Myöskin 1976 lähellä Turun lentokenttää sijaitsevasta kylästä kadonnut Mirja Paavilainen ja 1988 kadonnut Piia Ristikankare liittyvät tähän mieheen...

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos se kuulee kuitenkin ja tekoäly sitte vielä arvaa loput, että mitä teet...

harmaasusi

• Anonyymi

Missä sä oot ollut kun oot ollut pois?

• Anonyymi

Lepäämässä omissa maailmoissa ja aivot narikassa ihan täysin tjsp.
        Irtautuneena kaikesta.
        Nyt yritän ottaa sellaista varovaista paluuta siihen johonkin entiseen normaaliin pikku askelein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepäämässä omissa maailmoissa ja aivot narikassa ihan täysin tjsp.
        Irtautuneena kaikesta.
        Nyt yritän ottaa sellaista varovaista paluuta siihen johonkin entiseen normaaliin pikku askelein.

Onko palstailu sun entinen normaali johon palaat?
        Voi hyvää päivää! Taisit olla lataamossa ja kohta takaisin sinne kun saat pääs täyteen täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko palstailu sun entinen normaali johon palaat?
        Voi hyvää päivää! Taisit olla lataamossa ja kohta takaisin sinne kun saat pääs täyteen täällä

No kyllähän täällä tuli vietettyä aika paljon aikaa, mut sellaseen normaaliin en kyllä palaa.
        Harvakseltaan satunnaisesti sitten jatkossa voi täällä piipahtaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihana versio. Todellakin tallensin🩷

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jotenkin koukuttava kappale. Tallensin🩷

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe