Pellekaanit jäi kiinni laittomista molarin varusteista. Partasäkki pelannut laittomilla varusteilla ja silti aivan onnetonta suorittamista koko laumalta. Toivottavasti joutuvat karsimaan ja putoavat liigasta säälittävät kieroilijat!!!
Vastaukset 17
- Anonyymi
Voivoi. On sulla nyt elämää suurempi ongelma. Otamme osaa.
- Anonyymi
Jos pussinokilla ei ole mennyt tämä kausi putkeen niin ei voi mitään. Kai valitat myös siitä kun 2 viime kautta oltu hopealla eikä tullut kultaa.
- Anonyymi
Kun eivät muuten pärjää niin sitten yritetään noin ja reisille saivat menemään🤣🤣🤣.
Tippuisivat vaan Mestikseen niin loppuisi se kurkoilu
- Anonyymi
Mene pelle itse jäälle. Ainiin, ethän pysy luistimilla pystyssä. Ja sullahan on porttikielto koko halliin. No täällähän se on sitten kiva valittaa, ihan mistä vaan.
- Anonyymi
No mitäs itse täällä itket
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs itse täällä itket
No ninä ainakin itken sitä kun aloittaja on säälittävä lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ninä ainakin itken sitä kun aloittaja on säälittävä lapsi.
Mistäs tiedät iän.
Jatka vaan itkemistä. Hyvä vaan että räpyläjalat kärähti ja tippuisivat mestikseen silloin juodaan kakkukahvit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät iän.
Jatka vaan itkemistä. Hyvä vaan että räpyläjalat kärähti ja tippuisivat mestikseen silloin juodaan kakkukahvitJEE HYVÄ JUKURIT.
Nurmisen klaaniille lähestyy lähtö Mestikseen. Hyvä niin,loppuu räpyläjaloilta ja Nurmiselta se elvistely ja leijuminen.
- Anonyymi
Kun on vedessä vikaa niin siinä on!!kyllä pelikaanit ois saanu mestaruuden voittaa!niinkuin HPK"n ees kerran💪
- Anonyymi
Vedessä vikaa? No Helsinkiläiset juo samaa vettä. Päijännetunneli on ollut olemassa iät ja ajat.
- Anonyymi
Täällä joku umpisavolainen morkkaa koko ajan Lahtea. Seisooko?
- Anonyymi
Seisoo ja kovaa. Sulla ei taida seisoo,ai niin kun oletkin Lahdesta.
- Anonyymi
Hahaaa, mites kävi. Räpyläjalat tippuu😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisoo ja kovaa. Sulla ei taida seisoo,ai niin kun oletkin Lahdesta.
Se on Lahesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Lahesta!
Taidat olla Lahdesta ja tää Lahesta on joku lahtelaisten oma keksimä sanamuoto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla Lahdesta ja tää Lahesta on joku lahtelaisten oma keksimä sanamuoto.
Lue vaikka lehestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue vaikka lehestä
Kyllähän se on lahtelaisten keksimä sanamuoto,hitaita hämäläistä kun ovat eikä Lahdesta mitään hyvää tule
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2341432Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86688- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31451
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45407Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8397- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371