teit eilen.
tiedän mitä
11
115
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä s24 kirjotuksetkin on sitä, mitä Jumala aina ilmoittaa.minulla sellaine tunne, että jotain tulee tapahtuun vl-liikkeessä myös.
Psalmi 23
Herra on minun paimeneni
1 Daavidin psalmi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. [1. Moos. 48:15+]
2 Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. [Hes. 34:14; Ilm. 7:17]
3 Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.
4 Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi. [Jes. 50:10]
5 Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen. [Ps. 92:11]
6 Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. [Ps. 27:4,5, 65:5, 84:5; Ilm. 3:12]
- Anonyymi
Demonipesä voi kuvitella kaikenlaista.
Herjaamista ei kuitenkaan voi lopettaa. Sellainen kääntymys ja parannuksen teko on täysin mahdotonta.
Se olisi vähän sama kuin kala lopettaisi uimisen.- Anonyymi
En ole Saalemin pastori.
- Anonyymi
lento kone on kala kuivalla maalla oletko ollut kyydissä? Moskovan lento kenttä olis hieno monet kuskit sanoo et maa on littee
Kauheeta!😱
- Anonyymi
Saalem pastori on advari.
Ei ole, kun kerron että Alkuperäisen Aposolisen Seurakunnan aikana oli vielä Sapatti lepopäivänä.
Mistään et Raamatun,mausta löydä että sapatti piti muuttaa sunnuntaiksi.
Kun Rooman keisari Konstantin n. Vuonna 300 jkr, kääntyi mukakristityksi, hän muutti lepopäivän sunnuntaille, auringonjumalanpäivälle, jumalan, jota roomalaiset palvoivat pakanuudessa.
Ei Liene sattumaa, että sunnuntai on myös auringonjumala Luciferin päivä!
Hyvää Luciferin päivää teille palstalaiset!SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Ei ole, kun kerron että Alkuperäisen Aposolisen Seurakunnan aikana oli vielä Sapatti lepopäivänä.
Mistään et Raamatun,mausta löydä että sapatti piti muuttaa sunnuntaiksi.
Kun Rooman keisari Konstantin n. Vuonna 300 jkr, kääntyi mukakristityksi, hän muutti lepopäivän sunnuntaille, auringonjumalanpäivälle, jumalan, jota roomalaiset palvoivat pakanuudessa.
Ei Liene sattumaa, että sunnuntai on myös auringonjumala Luciferin päivä!
Hyvää Luciferin päivää teille palstalaiset!Raamatusta, ei Raamatun mausta 😀
Kuka kokee tämän arvailevan kirjoitusohjeman auttavan kirjoituksessa itseäön?
- Anonyymi
Eli normaalia herjaava adavaria.
Sapatti saa herjaamaan.
Se on se pedon merkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 49622010
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1532615IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371500Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist521437Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251216- 941180
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711175Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351100- 101027
- 44888