TM talvitesti 2024:
"Kympin arvosanaan yltävät vain BMW, Mercedes-Benz ja Totota."
TM talvitesti 2023:
"Mikään auto ei ansainnut tänä vuonna täyttä kymppiä mutta arvosanaan yhdeksän ylsivät Honda, Mazda ja Toyota."
TM talvitesti 2022:
Poikkeus vahvistaa säännön (Yaris Cross)
TM talvitesti 2021:
"Parhaista suorituksista talvisilla teillä vastasivat Škoda ja Toyota.'
TM talvitesti 2020:
"Arvosanaan kymmenen ylsi peräti viisi autoa." Yhtenä niistä Toyota joka voitti vertailun.
Jne....
Miksi Toyota on kaikissa talvitesteissä paras ajettava?
25
236
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi lopetit vuoteen 2020?
"Eturivin huippuoppilaat
Arvosanaan yhdeksän ylsivät Audi, Ford, Kia, Lexus ja Mercedes-Benz."
Siksikö että tojotaa hyväksytty koko vertailuun. HAAAAAA HAAAAA ROMU- Anonyymi
Niin vuonna 2019 ei hyväkssytty. Eikä tänä vuonna. Niin huono tojo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vuonna 2019 ei hyväkssytty. Eikä tänä vuonna. Niin huono tojo on.
Et tainnut huomatakaan, että 2019 huippuoppilaiden joukossa olikin Lexus.
- Anonyymi
Ajettavuus on vain yksi osa talvitestiä. Toyota ei ole pääsääntöisesti talvitesteissä ollut parhaiden joukossa.
- Anonyymi
Sitäpaitsi, mitä tekee hyvällä ajettavuudella kun kaikilla autoilla on kuitenkin hyvä ajaa nykyään. Sitäpaitsi moni auto sai noissakin testeissä samat pisteet tojon kanssa eli loppujen lopuksi tojon ajettavuus on ihan surkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi, mitä tekee hyvällä ajettavuudella kun kaikilla autoilla on kuitenkin hyvä ajaa nykyään. Sitäpaitsi moni auto sai noissakin testeissä samat pisteet tojon kanssa eli loppujen lopuksi tojon ajettavuus on ihan surkea.
Ensin väitetään talvirengastesteissä, että renkaiden ajettavuuksissa on suuria eroja ja sitten kun ne laitetaan autoihin, niin autoissa onkin se ero.
- Anonyymi
Ja sitten RAV 4 ei pysynyt mutkatiellä, vaikka asialla olivat ammattikuskit ja testasivat avustimien kanssa ja ilman niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää RAV olevan hyvässä seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää RAV olevan hyvässä seurassa.
RAV oli parempiensa seurassa, kuten Skoda Fabia ja Dacia joille hävisi, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAV oli parempiensa seurassa, kuten Skoda Fabia ja Dacia joille hävisi, hihii!
Ikinä ei RAV ole hävinnyt noille.
- Anonyymi
Tuota testiä eivät tehneet ammattikuskit. Jari Pitkäjärvi on toimittaja. Hän on taidoiltaan perin kehno autonkuljettajana samoin on Grazy Miken laita ( Mauri Uuskoski). Tavikselle Toyota RAV4 on helppo hallita. Se on ajettavuudeltaan parhaita autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota testiä eivät tehneet ammattikuskit. Jari Pitkäjärvi on toimittaja. Hän on taidoiltaan perin kehno autonkuljettajana samoin on Grazy Miken laita ( Mauri Uuskoski). Tavikselle Toyota RAV4 on helppo hallita. Se on ajettavuudeltaan parhaita autoja.
Silloin kun etsitään äärirajoja, sattuu lipsahduksiakin - niin kuin tuolla yo. Porchella.
- Anonyymi
Kun oikein kaivaa ja valitsee sen yhden osa-alueen, niin voi löytää jonkin asian jossa Toyotakin pärjää, hihii!
- Anonyymi
Miten meni 2025?
- Anonyymi
Oli niin surkea että jätettiin koko vertailusta pois.
- Anonyymi
Mitä hyötyä, kun Toyotoilla ajetaan aina alle nopeusrajoitusten.
- Anonyymi
Itseäni kuvottaa Toyota ja muut aasialaiset, mutta miksi pitäisi kaikkien ajaa aina suurinta sallittua nopeutta ajaen? Nuorena klossina ajoin Lahdentietä Camarollani kahtasataa ja silloin huomasi tien kovin kapeaksi ja mutkikkaaksi. Jos lähden Rovaniemelle täältä etelärannikon kaupungista syömään poronkäristystä ravintola Niliin, niin menen kyllä muulla kyydillä kuin itse asvalttia tuijottaen. Idiooteille joku automerkki tuntuu olevan uskonto, itse luovuin ammattiajokortista täytettyäni 65- vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kuvottaa Toyota ja muut aasialaiset, mutta miksi pitäisi kaikkien ajaa aina suurinta sallittua nopeutta ajaen? Nuorena klossina ajoin Lahdentietä Camarollani kahtasataa ja silloin huomasi tien kovin kapeaksi ja mutkikkaaksi. Jos lähden Rovaniemelle täältä etelärannikon kaupungista syömään poronkäristystä ravintola Niliin, niin menen kyllä muulla kyydillä kuin itse asvalttia tuijottaen. Idiooteille joku automerkki tuntuu olevan uskonto, itse luovuin ammattiajokortista täytettyäni 65- vuotta.
Paremminkin jonkin automerkin vastustaminen tuntuu olevan uskonto.
- Anonyymi
Hauskin Toyota talvivertailussa lähti valumaan alaspäin kun mitattiin kuinka hyvin autot lähtee liikkeelle ylämäkeen kun toiset renkaat ovat jäällä ja toiset pitävällä pinnalla. Loistavaa neliveto osaamista siis.
- Anonyymi
Oliko tää se missä takapyörille tuli korkeintaan vaan joku 15-20 hevosta?
- Anonyymi
Pojota ohjauksessa ei vastetta
Taitaa olla maksettu lopputulos - Anonyymi
Toyotan ohjastaminen talvikelissä sujuu kuin tanssi.
Parempia ei juuri ole tarjolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033114Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4992458- 891643
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701218- 83976
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17965- 34925
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76852Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777