Varmaa tietoa Kunnasta, sopimus Teboilin kans jo allekirjoitettu, polttoaineet tuodaan rajalta säiliöautoilla suoraan Paltamoon,kunnanjohtaja saanut hyvät lahjukset ja jotain muutakin,,,,no ainakin hinnat polttoaineille ovat edullisimpia,tieto kertoo että kontsan pave ollu asiamiehenä .....
Teboil tulee Paltamon entisen Nesteen tilalle
17
523
Vastaukset
- Anonyymi
Aprillia .T .Aloittaja.
- Anonyymi
Ei se ole aprilliä,minäkin olen tietoinen asiasta ja varmaan moni muukin kuka on kunnan asioista perillä
- Anonyymi
Toivottavasti ei...
- Anonyymi
Ruotsin vai Norjan rajalta?
- Anonyymi
Hei sinä pipipää.ei tuleva Teboil ole ainut Kainuussa ja niillekkin tulee polttoaineet rajalta,vai onko Suomesta jo löytynyt Öljylähde????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sinä pipipää.ei tuleva Teboil ole ainut Kainuussa ja niillekkin tulee polttoaineet rajalta,vai onko Suomesta jo löytynyt Öljylähde????
Hei pipipää Suomesta ei ole löytynyt öljyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei pipipää Suomesta ei ole löytynyt öljyä.
Onko sitä kukaan edes etsinytkään?
- Anonyymi
Se olis hyvä jos Teboil asema tulisi , kilpailu laskisi bensiinin ja dieselin hintaa.
- Anonyymi
no sepä hyvä
- Anonyymi
Jakeluaseman kyltit tulee olemaan SEO,siis suomen energiateollisuus,koska eivät uskalla Teboilin kylttejä pystyttää,paikalliset kokoomuslaiset vastustaa sitä
- Anonyymi
Se on nyt pääasia että tulee kilpailua polttonesteen myymisestä.
- Anonyymi
Teboil= Tuet Venäjän sotaa ja murhaamista.
- Anonyymi
Kyllä tulee. Yheltä eteläsuomalaiselta pronssivalimolta on jo kuulemma tilattu runsas kolmemetrinen näköispatsas myös tontille. Kukaan muu kuin valimohenkilökunta ei tiedä ketä se esittää. Rahalla on suut tukittu. Onhan siitä jo keritty esittää arveluja hevosmies baareissa, että olisi Lukoilin pää omistaja, nesteen joku pamppu jne. Mutta näkkyypähän tuo sitten. Toki patsaan paljastaja on tiukka salaisuus. Mutta kuhakunkkukisan yhteyvessä se on.
- Anonyymi
Kuhapatsas.
- Anonyymi
Toivottavasti tässä uudessa huoltsikassa Tolkun pojatkin saa syödä pizzaa rauhassa eikä anneta heti naorrettavaa porttikieltoa tosijjaan.
- Anonyymi
Se vähän riippuu, onko oven kahvaan käyty kusella...
- AnonyymiUUSI
Saattaapi olla, että ovenkahvat on etsinmässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119