Miten parantaa ulkoiset trombosoituneet peräpukamat? Kaksi kauhean isoa pattia roikkuu peräaukon ulkopuolella. Ei kärsi istua, kävellä, seistä. Lääkärillä julkisella eivät avanneet ja seuraavaksi menen yksityiselle. Karmeaa kipua. Lisäksi eivät pysy sisällä. Palautuuko nuo koskaan pienemmäksi? Kuinka pitkään tässä pitää olla sairaslomalla. Toinen ihon värinen ja toinen tumman punainen.
Trombosoitunut ulkoinen peräpukama help
Anonyymi-ap
7
464
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla keksitty juttu.
- Anonyymi
sairauslomaa kirjoitetaan potilaan työnkuvan mukaan.
- Anonyymi
Voi kun olisikin keksitty juttu. Ei vaan ole. Ei näiden kanssa voi edes kävellä kivuitta
- Anonyymi
Ei sitten mun vastaus kelvannut.
- Anonyymi
Hoida ne.Parilla kumirengsulla hirtä ne.Jos et itse siihen pysty,niin käy hoidattamassa ne.
- Anonyymi
Ei lääkäri avannut? Itsellä sama vaiva ja lääkäriin meno edessä. Ulkoisia pukamia ei hirtetä lääkärissä ainakaan. Olisikin sisäiset pukamat, juoksisin hirttoon samantien.
lääkäriin, toisen ja vaikka kolmannenkin kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03720- 433321
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563037Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342908- 162848
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452700- 442340
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h382232- 422095
- 451879