Miten parantaa ulkoiset trombosoituneet peräpukamat? Kaksi kauhean isoa pattia roikkuu peräaukon ulkopuolella. Ei kärsi istua, kävellä, seistä. Lääkärillä julkisella eivät avanneet ja seuraavaksi menen yksityiselle. Karmeaa kipua. Lisäksi eivät pysy sisällä. Palautuuko nuo koskaan pienemmäksi? Kuinka pitkään tässä pitää olla sairaslomalla. Toinen ihon värinen ja toinen tumman punainen.
Trombosoitunut ulkoinen peräpukama help
Anonyymi-ap
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla keksitty juttu.
- Anonyymi
sairauslomaa kirjoitetaan potilaan työnkuvan mukaan.
- Anonyymi
Voi kun olisikin keksitty juttu. Ei vaan ole. Ei näiden kanssa voi edes kävellä kivuitta
- Anonyymi
Ei sitten mun vastaus kelvannut.
- Anonyymi
Hoida ne.Parilla kumirengsulla hirtä ne.Jos et itse siihen pysty,niin käy hoidattamassa ne.
- Anonyymi
Ei lääkäri avannut? Itsellä sama vaiva ja lääkäriin meno edessä. Ulkoisia pukamia ei hirtetä lääkärissä ainakaan. Olisikin sisäiset pukamat, juoksisin hirttoon samantien.
lääkäriin, toisen ja vaikka kolmannenkin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079