Oletko miettinyt, kuinka ihanaa se olisi, kun saisimme jakaa arjen? Voisi halailla ja pussailla aina vaan. Olemme vissiin aika itsepäisiä kummatkin, että kyllä välillä tietenkin riideltäisiin. Jokainen päivä olisi ihmeellistä, kuin unta. Ajattele. Pitää vain tehdä se hyppy tuntemattomaan. Kyllä minuakin pelottaa, mutta tiedän että kaikki menee hyvin, omalla painollaan. Vaikka emme tunne hyvin, olet silti niin tuttu. Miehelle
Olet paras
37
700
Vastaukset
- Anonyymi
Laita viesti niin aletaan olemaan.
- Anonyymi
En voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi.
Tekosyitä aina vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekosyitä aina vaan
Ei ole tekosyy. Hän on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tekosyy. Hän on varattu.
Oi ihana J-nainen, laita vain minulle pösöllä ajavalle M-miehelle viestiä. Voit olla minun harha-askeleeni josta voikin tulla loppupeleissä se loppuelämän rakkaus. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihana J-nainen, laita vain minulle pösöllä ajavalle M-miehelle viestiä. Voit olla minun harha-askeleeni josta voikin tulla loppupeleissä se loppuelämän rakkaus. ❤️
Mullekin voi laittaa, mut en aja pösöllä enkä ole M-mies. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩶🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole J-nainen.
- Anonyymi
Olisin voinut itse kirjoittaa samoin.
- Anonyymi
Miksi et voi laittaa viestiä?
- Anonyymi
Mies on varattu.
- Anonyymi
Voi tietysti, mutta nää palstan naiset on niin itsekkäitä paskiaisia, että haluaa miehen tekevän epämiellyttävät siirrot. Parempi pysyä kaukana tuollaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietysti, mutta nää palstan naiset on niin itsekkäitä paskiaisia, että haluaa miehen tekevän epämiellyttävät siirrot. Parempi pysyä kaukana tuollaisista.
Äläpä yleistä. En ole yhtään itsekäs. Ehkä olen jo tehnyt jotain, mistäs sinä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T^hmähän se on, joka varattuun ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä yleistä. En ole yhtään itsekäs. Ehkä olen jo tehnyt jotain, mistäs sinä tiedät.
Äläpä yleistä.
Mä tein ihan itse epämiellytyävän siiron
Vähä aikaa sitten kun keroin tosiasioista
Ei ollu helppoa sanoa ja rikkoa sitä
jotain upeaa mitä oli ilmassa.
Nyt mua pidetään nyt valehteliana
Ja ihan kauhena ihmisenä.
Mut rakastan ja raskastin niin paljon ❤️ etten voinu olla hiljaa oman tilanteen muutoksesta.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko sanoa väliin että tuo on itsekkäintä mitä on kun haluaa itselleen miehen joka on toisen. Haluat rikkoa toisten välit. Se jos mikä on itsekästä eikä se ole vain sen miehen syy jos häntä houkuttelet rikkomaan suhteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko sanoa väliin että tuo on itsekkäintä mitä on kun haluaa itselleen miehen joka on toisen. Haluat rikkoa toisten välit. Se jos mikä on itsekästä eikä se ole vain sen miehen syy jos häntä houkuttelet rikkomaan suhteensa.
En tiennyt että hän on varattu, kun ihastuin ja rakastuin häneen. Mies päättää itse, kenen kanssa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt että hän on varattu, kun ihastuin ja rakastuin häneen. Mies päättää itse, kenen kanssa on.
Aamen. 👍🫵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen. 👍🫵
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on varattu.
Oletko varma asiasta? Vai oletatko vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma asiasta? Vai oletatko vain?
Sormus.
- Anonyymi
Olen miettinyt häntä ja itseäni, joka ainut päivä. Ja toki mulla ihan eri tilanne nykyään, kuin oli silloin kun tapasin sen naisen ekan kerran muutamia vuosia sitten. Nyt on vaan niin, että se nainen ei halua mitään mun kanssa. Että jaan kyllä noi ajatukset ja haaveillut.
- Anonyymi
Oikein hyvä kirjoitus! Näin se yleensä menee, rakastuneetkin joskus hieman riitelevät, mutta tovin kuluttua lämmittävät kasvojaan rakkaan villapaita vasten sohvalla. Omalla painolla ja hyvin luontevasti ne rakastuneiden kuviot lähtevät käyntiin, normaali elo on helppoa kun haluaa toista ja ymmärtää sen mahdollisuuden
- Anonyymi
Sattumaa, sattumaa, onnellista sattumaa...
- Anonyymi
Kaikella on tarkoituksensa, ei se ole sattumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella on tarkoituksensa, ei se ole sattumaa.
Niin onkin ..
Jokin opetus siinäkin pilee et pitää olla hyvinvoiva itse ensin oikeasti ja sitte vasta rakastaa muita ❤️
Oon eläny aivan liikaa muille ja muita varten .
Samoin se et itselle pitää usata vaatia parasta eikä tyytyä siihen mitä saa jos tietää et voi saada enenmän ❤️
Paskaa kohtelua ei tule katsella hetkeä
pidenmälle vaan omisss fantasipissaki katsoa hiukan sitä mitä muut tarjoaa saman aihealueen parisss todella..
Oon ollu ihan paskaa seuraa jonka jonka
tiedostan koko ajan 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin ..
Jokin opetus siinäkin pilee et pitää olla hyvinvoiva itse ensin oikeasti ja sitte vasta rakastaa muita ❤️
Oon eläny aivan liikaa muille ja muita varten .
Samoin se et itselle pitää usata vaatia parasta eikä tyytyä siihen mitä saa jos tietää et voi saada enenmän ❤️
Paskaa kohtelua ei tule katsella hetkeä
pidenmälle vaan omisss fantasipissaki katsoa hiukan sitä mitä muut tarjoaa saman aihealueen parisss todella..
Oon ollu ihan paskaa seuraa jonka jonka
tiedostan koko ajan 💔Ihan hyvää seuraa oot ollu kyl ainaki mulle 🩷
- Anonyymi
👋😜☂️🤪🫶
- Anonyymi
👋🤗😙😜❤️
☂️? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋🤗😙😜❤️
☂️?Nähdään, halataan,pussaillaan ja sataa vettä. Rakastellaa kans...🩶🩵
- Anonyymi
Arki tulisi luultavasti olemaan täydellisen ihanaa M naisen kanssa. Voi kun se vaan tapahtuisi.
- Anonyymi
😜🤪😋 tämmöistä se olisi😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😜🤪😋 tämmöistä se olisi😇
Eli aivan mahtavaa ja ihanaa
- Anonyymi
oi kiitos rakas kauvattuni 🤗 tottakai saat halata niin paljon kuin haluat, oon enää vain sitä varten elossa, ja älä pelkää, en ole itsepäinen 😔 oot maagisen upea nainen 💝 sinä sankaritar ✨ on sua ikävä, en voi elää ilman sua 😥💔 kiitos että oot ystäväni 💖🥀🎗
- Anonyymi
Kiitos rakas🩷
- Anonyymi
Olipa kaunis aloitus... Melkein jo kuvittelen että se koskisi itseäni mutta tuskinpa kuitenkaan :/
- Anonyymi
Minä tarvitsen rakkaan naisen. En ainoastaan halua vaan tarvitsen. Hän on tärkeä ja tarpeellinen. Elämä on liian vaikeaa ilman häntä. En selviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861610
- 761251
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1751180Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!54935Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47888
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38878Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46812
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789