Tässä ketjussa korkeintaan etunimellä tai taiteilijanimellä (ei tunnistettavia tietoja, näkijöillä on yksityisyys).
Tunnetko yhtään näkijää?
Kerro vähän, mikä on siviiliammatti? Onko mitään erityistä, mistä muut voisivat huomata henkilön taipumukset? Voivatko hyödyntää lahjaansa jollakin tapaa. Esim toimivat viisaasti ihmisten kanssa, välttävät avioeron jne?
Tunnetko yhtään näkijää ihmisenä ? Mikä on siviiliammatti yms?
8
360
Vastaukset
- Anonyymi
Selvänäkijän ammatti voi olla mikä tahansa. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä on ammatti. Se on henkinen lahja ja kenelle se on annettu, niin siinä ei ammattia ole kysytty. Esim. Iris Roine, joka oli aivan omaa luokkaansa oli siiviiliammatiltaan Helsingin kaupungin kanslisti.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Kyllä minä ymmärrän, että se ei riipu siitä ammatista se lahja. Lähinnä mietin, että tekeekö näkijä usein jotakin maallista työtä.
Minä olen käynyt ihan nuorena tuolla Iris Roineella Hgissä ja olipa yllätys, että oli kanslisti. Oli aika mystinen hahmo, tummaa lilaa samettia ja musta pitkä tukka.
Pohdin lähinnä, että voiko näkijä HYÖDYNTÄÄ lahjaa MAALLISESSA työssä? Jos olisi vaikka sairaanhoitaja. Että osaisi auttaa intuitiivisesti hyvin ja tukea ihmisiä tilanteissa.
Ja mietin, että elääkö näkijänä vaikka Rajatieto. Org:lla. Eli olisi täysipäiväinen näkijä. Ja toimiiko lahja koko ajan.
Ap - Anonyymi
Mä en voi sanoo tuntevani näkijää, tarkoitan nyt Sastamalan noitanaisenakin tunnettuu Naomia,, vaikka olen ollut siis vuosia asiakkaana. On niin tosi salaperäinen ja mystinen persoona.
Mutta siis paitsi että on ihan paras näkijä, on myös puutarhuri.
Yhdessä tapahtumassa kertoi, että menee sillaitten, että joku kutsuu luokseen vaikka puutarhaansa, kaipaa neuvoja, ja seuraavalla kertaa kun hän menee, häneltä sitten kysytään, että voisiko tehdä katselmusta.
Sanoi että ei pääse noidanviitastaan eroon, on tekemässä mitä tahansa.
Tiedän on myös taiteilija, maalaa uskomattoman kauniita tauluja.
Mulla ei tietoa noista palvelulinjoista, ei herätä luottamusta.
Naomille soitin koska olin kuullut hänestä ja tekee omalla nimellään ja puhelinnumerolla. - Anonyymi
" elääkö näkijänä vaikka Rajatieto. Org:lla."
ei kai siellä kuolleenakaan...
muutamia sangen kokemuksellisia soittoja niin ihan viimmonen paikka nuo linjat, mihin rahojaan kannattaa hassata.
Oikeita näkijöitä on turha nuista haeskella. - Anonyymi
Outo alotus. Mitä lie oikeesti tarvita.
- Anonyymi
Mikähän tässä on outoa? Selvänäkö on mystinen kyky (en puhu mistään huijareista). Mikähän tämän palstan suomi24 otsikko on? No, se on selvänäkeminen.
Täällä käsittääkseni keskustelevat asiasta kiinnostuneet.
Kiinnostavaa olisi tietää, minkälaista on sellaisen ihmisen elämä, jolla on tuollainen poikkeuksellinen kyky. Moni ei käsittääkseni näe itselleen. Ovatko herkkiä, intuitiivisia kuitenkin? Osaavatko välttää vaarat (konkurssit, onnettomuudet, toksiset suhteet)?
Ihan mielenkiinnosta. Joku näkijä voisi myös halutessaan vastata. Lähinnä kiinnostaa, onko tosiaan normi-kampaaja, opettaja, tarjoilija, joka sitten silloin tällöin ottaa vastaan kotona/ puhelimessa asiakkaita.
Kiitos sinulle, joka kerroit Naomista. Olenkin lukenut hänestä.
Ap- Anonyymi
Itseänikin kiinnostaa, sangen kiehtovia ovat. Olen muutamilla käynyt, jossakin messuillakin, ja ne jotka on oikeita, jotenkin heti tunnistaa, mun mielestä usein katseesta.
Juuri tuo Naomikin, vuosia sitten jossain Iittalan tapahtunmassa tapasin, oli kuin olisi katsonut mun läpi. Sellain tosi polttavan oloinen tumma katse, tosi noitamainen olemus muutenkin.
Mä luulen, etteivät he paljoa kerro yksityiselämästään. Hänestäkin olen päässyt perille enimmäkseen kirjoistaa, se omaelämänkerrallinen oli jotenkin koskettava.
Ymmärsin siitä, ja muutoskin, että he eivät voi itse valita tietään. Se on varmaan aika rankkaakin. Naomista tullut aina mmieleen se elokuva, se Pieni Suklaapuoti. Justiin mitä lukenut mitä saanut kokea.
- Anonyymi
Poliisi. Niillä on välineet, joilla näkee selvän ja päihtyneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010