ISO H LINNAAN

juhis80

elikkä fintelligenssin tyyppi joutuu linnaan.turha hoviin valittaa laki aika selvä jos et käy inttiä tai sivaria linnaan menet!

aikuinen äijä eikä voi tuommosta tajuta. naurettava selkärangaton tyyppi. kyllä hävettää kuulua tähän täysnössö sukupolveen!

Äijät soti ennen 6 vuotta moni menetti henkensä tai terveytensä. sen vuoksi tämä iso h nyt tekee naurettavan räppinsä suomeksi ei venäjäksi.

18

2136

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn vaan

Jos yksilö ei vahingoita valtiota tai sen yksilöitä millään tavalla, mikä oikeus häntä on rangaista?

• on helppo

Mitään sellaista oikeutta ei millään valtiolla ole. Suomi on rosvovaltio joka kohtelee omia kansalaisiaan epäoikeudenmukaisesti.

Oi suven suloisuutta...

• AAA

Eipä tartte tuommosten levyjä enää ostella...

• Olette mamiksia!

Siis tyypin teko se vasta selkärankaa vaatiikin! Multa ainakin syvä kumarrus, seuraavana sivareille ja inttiin meijöitä en edes viitsi noteerata.

• TRIGGER
        Olette mamiksia! kirjoitti:

Siis tyypin teko se vasta selkärankaa vaatiikin! Multa ainakin syvä kumarrus, seuraavana sivareille ja inttiin meijöitä en edes viitsi noteerata.

ai että se jätkä on kovis ja sun idoli kun se menee vankilaan lusmuamisesta? ei jumalauta......totaalikieltäytyjät tiedetään kyllä mimmosia hampunpolttaja rastapää ruipelo tyyppejä ne on nimittäin yksikään kunnon ihminen ei moista tee.
        KAIKKI MAHDOLLISET TUET JA AVUT KYLLÄ KELPAA VALTIOLTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sivari

Olen keskustellut useamman sotaveteraanin kanssa ja kertonut heille, että olen käynyt siviilipalveluksen. Heidän mielipiteensä oli, että ehdottomasti olen tehnyt oikean valinnan. Heitä harmitti se, että uhrasivat elämästään vuosia tälle valtiolle, jota nyt johtavat täysin selkärangattomat tyypit.

• Olin itse sivariaikana duunissa sairaalassa ja jouduin auttamaan sotaveteraaneja siellä päivittäin, ja kohtasin siellä saman jutun. Monet veteraanit hyväksyvät täysin sivareiden valinnat, ja yleensä nämä sivareiden vihaajat ovat jotain ääri-isänmaallisia uusnatseja joiden mielestä se tappamisen opettelu on ainoa oikea tapa kunnioittaa sotaveteraaneja.

Monet ovat sanoneet myös sitä ettei se suomi ole mikään maailman paras valtio, ja olen siinä heidän kanssaan täysin samaa mieltä. Siviilipalvelus on paljon solidaarisempi ja ihmisläheisempi työ kun armeija jossa ei ole mitään ihmisläheistä.

• danny

Ja sä luulet että joku uskoo ton... Mun kummisetä oli sodassa eikä voi sietää sivareita yms...

• Mara
        danny kirjoitti:

Ja sä luulet että joku uskoo ton... Mun kummisetä oli sodassa eikä voi sietää sivareita yms...

Mun ukki oli skappari ja silti koko suvun tuki kun menin sivariin. Kyllä oikeasti huomaa sellasen hauskan jutun että kun lukee näitä kirjoituksia niin suurin osa kirjoitusvirheistä löytyy fanaattisesti armeijaa puolustavien kirjoituksista. Itse kunnioitan sotaveteraaneja heidän tekemänsä työn takia mutta näistä hommista on nyt kulunut jo 60 vuotta. Sodan uhkaa ei ole. Kaikki on nyt hyvin. Te jotka vouhotatte jatkuvasti siitä että "sen takia ei nyt puhuta venäjää" niin voisitteko oikeasti pysähtyä miettimään pikku hetkeksi että olisiko jotain muuta mihin voisi vedota välillä? On todella turhauttavaa kuulla/lukea tällaisia mielipiteitä. Sama kuin juttelisi 3-vuotiaan kanssa.

Kivat päivänjatkot kaikille.

• sivari
        danny kirjoitti:

mutta totta se on. Sotaveteraanejakin on erilaisia, sotahulluja ja ei sotahulluja.

• danny kirjoitti:

Minulle on aivan yksi ja sama asia mitä sotaveteraanit ja yleensäkin suomen kansalaiset ajattelevat minun sivarivalinnastani ja muista mielipiteistäni, sillä ne eivät pysty minun mielipiteitäni mihinkään muuttamaan.

Suorasanaisena sanon aina suorat mielipiteeni asioista välittämättä pätkän vertaa mitä sinä ja muut ahdasmieliset ihmiset siitä ajattelette.

• Täh, mitä häh!

Kuka on sotinut 6 vuotta?

Talvisota 3½ kuukautta
      Jatkosota 3 vuotta 3 kuukautta
      Lapin sota 6 kuukautta

En minä tuosta ainakaan saa 6 vuotta.

• mantteli

Taitaisi olla meillä kaikille ympärillä ihan vieras maa ja pojt tänään Afganistanissa, jos aikamme sotaveteraanit olisivat käyneet intin sijasta sivaripalvelun...On moderni vale väittää, että armeija opettaa tappamaan. Tappaa ihminen on osannut aina, kuten myös eläimet ennenkuin koko armeija-sanaa oli keksitty...Kunnoitan suuresti sotaveteraaneja, jotka sinnikkyydellään ja peräänantamattomuudellaan saivat meille tällaisenkin maan...ja puolisokseni en olisi huolinutkaan mitään sivaria tai totaalikieltäytyjää...Niin, että ihan rauhassa saa se H vai mikä lie ollut istua hornassa...

• mantteli kirjoitti:

Taitaisi olla meillä kaikille ympärillä ihan vieras maa ja pojt tänään Afganistanissa, jos aikamme sotaveteraanit olisivat käyneet intin sijasta sivaripalvelun...On moderni vale väittää, että armeija opettaa tappamaan. Tappaa ihminen on osannut aina, kuten myös eläimet ennenkuin koko armeija-sanaa oli keksitty...Kunnoitan suuresti sotaveteraaneja, jotka sinnikkyydellään ja peräänantamattomuudellaan saivat meille tällaisenkin maan...ja puolisokseni en olisi huolinutkaan mitään sivaria tai totaalikieltäytyjää...Niin, että ihan rauhassa saa se H vai mikä lie ollut istua hornassa...

Armeijan tarkoitus on nimen omaan vihollisten tappaminen sota-aikana, tätä totuutta on ihan turha kenenkään kieltää. Minä en ainakaan huolisi puolisokseni mitään armeijan käynyttä naista, sillä heidän mielipiteet ovat mielestäni militaristisia ja vääränlaisia. Onneksi tässä maailmassa on joitakin sellaisia naisia jotka vastustavat suuresti armeijan olemassa oloa ja tajuavat sen todellisen tarkoituksen.

• luuserille
        DarkFear kirjoitti:

Armeijan tarkoitus on nimen omaan vihollisten tappaminen sota-aikana, tätä totuutta on ihan turha kenenkään kieltää. Minä en ainakaan huolisi puolisokseni mitään armeijan käynyttä naista, sillä heidän mielipiteet ovat mielestäni militaristisia ja vääränlaisia. Onneksi tässä maailmassa on joitakin sellaisia naisia jotka vastustavat suuresti armeijan olemassa oloa ja tajuavat sen todellisen tarkoituksen.

mitään naisia edes ole tarjolla. Voit rauhassa jatkaa tumputtamista ja ihailla sitä Leninin kuvaa seinälläsi.

• joukossa tyhmyys tiivistyy

Hohhoijaa. Onneksi löytyy rakentavempiakin keskusteluja aiheesta mm. www.posse.fi-sivustolta. Suosittelen kaikille vahingossa tänne eksyneille asiasta kiinnostuneille. Tämä suomi24.fi on kyllä sellainen kapeakatseisten leikkikenttä. HANKKIKAA ELÄMÄ!!

• PimeänPelkääjä = LOL

Isohoo on niin lutunen kun se vihainen ilme kasvoillaan on kaikissa kuvissa mitä lehdissä näkee. Luulisi, että sellaisen vihan voisi purkaa esim. kantamalla miinoja 20km armeijan harjoituksissa.

IsoLOL:n valinta ei sinällään ole sidoksissa mitenkään sotaveteraaneihimme, miehen oma päätöshän se on. Lakia hän rikkoo, joten istukoon rauhassa linnassa vähän aikaa.

Naurattaa te pellet täällä DarkFearit ja muut, jotka vähättelette veteraanien saavutuksia ja aikaansaannoksia. Jos ei kelpaa, niin menkää vaikka Irakiin pumppaan öljyä. Onneksi tuohon maailman aikaan ei tuollaisia vellihousuja elänyt, muuten me kuljettaisiin karvahatut päässä kesät talvet. Piste.

• Heijulivei

"elikkä fintelligenssin tyyppi joutuu linnaan. turha hoviin valittaa laki aika selvä jos et käy inttiä tai sivaria linnaan menet!"

Eihän laki ole ollenkaan selvä, kun perustuslait, kansainväliset sopimukset ja yksittäiset lait ovat ristiriidassa. Selvää on toki se, ettei Suomen valtion oikeusjärjestelmä voi tehdä Suomen valtion armeijan vastaista päätöstä, eihän edes Korkein oikeus ei ole koskaan ottanut tähän asiaan kantaa. Tai se on ottanut sen kannan, ettei se ota kantaa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      413
      1941
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      148
      1427
    3. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      170
      1364
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      116
      1336
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1126
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      892
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      845
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      62
      704
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      655
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      635
    Aihe