https://youtu.be/mZ_stNx8aq0?si=NvYqTkv93HMHord-
Niin älykästä etteivät vastaavaan Kosulan korpijuntit pysty.
Metsämanillakin vain seinäkello raksuttaa ja silmät pyörivät päässä jos asiaa pitää puhua.
Toivottavastl Ilkka Vakkuri tekee analyysin myös metsämanista.
Aivan uskomatonta analyysiä tubettajasta
9
335
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko metsämanin äiti liian ankara, odottiko äiti pojastaan tilan jatkajaa?
Huomasi jo varhain ettei pojastaan ehkä olekaan maanviljelijäksi?
Metsäman puhuu videoillaan paljon asioitaan ohi suun mutta joku lapsuuden trauma mykistää metsämanin. - Anonyymi
Mistä tulevat nämä:
"Etkä sinä ossoo mittään"
"Elä tie tätä minulle"
Ja sitten ne "suistohoot ja lisvapiit", mistä ne ovat syntyneet, tyhjästäkö?- Anonyymi
Onhan se Otto voinut nimitellä naisväkeä omintakeisella tavalla? Ei oppi ojaan kaada.
- Anonyymi
Oppi on hyväksi.
- Anonyymi
Mitä isot edellä,sitä pienet perässä!
- Anonyymi
Analyysi kateellisista olisi paikallaan! Vaikka helposti se on täältä keskustelupalstalta luettavissa.
- Anonyymi
Ei tarvita suurempia analyysejä on sen verran spurguja ne.
- Anonyymi
Puheli nuivanniemestä. Onkoan itse ollut hoidossa nuivanniemessä. Metsämanin ja konemanin hoitopaikka pitäisi olla niuvanniemi.
- Anonyymi
Ootko lomilla😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043