että kiusaat kaivattuasi? 🫢
Eikö se ole vähän erikoista,
19
440
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaudella🤭
- Anonyymi
Etkö yhtään häpeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö yhtään häpeä?
Häpeän🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö yhtään häpeä?
Ei se häpeä. Hieno perheellinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se häpeä. Hieno perheellinen ihminen.
Mt ongelmainen 🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt ongelmainen 🤷
Niin olen en voi sairaudelle mitää.
- Anonyymi
Rakkaudesta se hevonenkin potkii
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
🐴
🦵❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐴
🦵❤️😂😂
- Anonyymi
En myös ymmärrä miksi mies kiusaa näillä aloituksillaan.
- Anonyymi
En ole kiusannut.
- Anonyymi
pikkupoika! datanomi!
- Anonyymi
Minä olen aika keisari. Kova panemaan.
- Anonyymi
Kyllä se on toisin päin aikuiset eivät kiusaa toisiaan mutta jos se toinen on lapsellinen niinkuin moni nainen on
- Anonyymi
Just näin. Eikä ainakaan palstan naiset kestä alkeellistakaan kritiikkiä vaan vika on aina miehessä.
- Anonyymi
en kiusaa, täällä on monia juttuja. mistä pidän ja paranee vaan ja sopii täydellisesti juuri nyt ja moneen asiaan 🙂😍
- Anonyymi
En ainakaan minä ole toiminut sillä tavalla. Ei sellainen ole kovin soveliastakaan.
- Anonyymi
Mä olen ollut täällä palstalla niin solmussa itseni kanssa, et ehkä se on pieni puolustus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861590
- 761231
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741115Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35779