Saan Crown Signian, ainakin yhdellä tavalla, ja se on yksi tapa enemmän kuin Toyota Crown. On helppo nousta sisään ja ulos. Avalonin maavara oli 5,3 tuumaa ja Crown sedanissa 5,8 tuumaa. Crown Signia on 6,7 tuumaa. Yksi isku sedaneja vastaan istuu muita autoja alempana, ja vanhemmille kuljettajille, joilla on narisevat polvet tai nykivät selkä ja jotka nauttivat Avalonista, Crown Signia antaa heidän nousta ulos ilman murinaa.
Sedanin ongelma on kuin mielipiteiden ongelma: kaikkien muiden ongelma on. Istuminen silmien tasolla korkeampien katumaasturien ja tyhmien kuorma-autojen ovenkahvojen ja lokasuorien kanssa saa sedanit tuntumaan paljon pienemmiltä kuin ne ovat. Crown Signia ratkaisee tämän korkeammalla maavaralla ja korkealla istuma-asennolla, aivan kuten muut crossover-maastoautot. Se voi kuitenkin syödä pääntilaa pitemmille ihmisille, ja tuulilasista puuttuu esimerkiksi Subaru Foresterin laaja kirjo ja pystysuorat pilarit ja sen erinomainen näkyvyys ulospäin.
Koeajo: 2025 Toyota Crown Signia alkaa olla järkevä
Anonyymi-ap
4
201
Vastaukset
- Anonyymi
Upea yöllinen koeajo.
- Anonyymi
Saako siihen roiskeläpät?
- Anonyymi
Roiskeläppä on daamillani joka istuu upeassa Toyotassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roiskeläppä on daamillani joka istuu upeassa Toyotassani.
Ei ole olemassa upeaa Toyotaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273573- 412419
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362234Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72017Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381449
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451235