Saan Crown Signian, ainakin yhdellä tavalla, ja se on yksi tapa enemmän kuin Toyota Crown. On helppo nousta sisään ja ulos. Avalonin maavara oli 5,3 tuumaa ja Crown sedanissa 5,8 tuumaa. Crown Signia on 6,7 tuumaa. Yksi isku sedaneja vastaan istuu muita autoja alempana, ja vanhemmille kuljettajille, joilla on narisevat polvet tai nykivät selkä ja jotka nauttivat Avalonista, Crown Signia antaa heidän nousta ulos ilman murinaa.
Sedanin ongelma on kuin mielipiteiden ongelma: kaikkien muiden ongelma on. Istuminen silmien tasolla korkeampien katumaasturien ja tyhmien kuorma-autojen ovenkahvojen ja lokasuorien kanssa saa sedanit tuntumaan paljon pienemmiltä kuin ne ovat. Crown Signia ratkaisee tämän korkeammalla maavaralla ja korkealla istuma-asennolla, aivan kuten muut crossover-maastoautot. Se voi kuitenkin syödä pääntilaa pitemmille ihmisille, ja tuulilasista puuttuu esimerkiksi Subaru Foresterin laaja kirjo ja pystysuorat pilarit ja sen erinomainen näkyvyys ulospäin.
Koeajo: 2025 Toyota Crown Signia alkaa olla järkevä
Anonyymi-ap
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Upea yöllinen koeajo.
- Anonyymi
Saako siihen roiskeläpät?
- Anonyymi
Roiskeläppä on daamillani joka istuu upeassa Toyotassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roiskeläppä on daamillani joka istuu upeassa Toyotassani.
Ei ole olemassa upeaa Toyotaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256