Onko väärin ikävöidä ihmistä

Anonyymi-ap

jonka on nähnyt viimeksi 12 vuotta sitten?

58

866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla. Kannattaa odottaa ensin että saa 5000 päivää täyteen.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole!!!!

Toi 12 vuotta sitten on vielä lyhyt aika,
      itellä tuo aika on tuplaten tuo.
      Saattaa kyllä olla että ehkä ohimennen
      nähtiin joskus 12 vuotta sitten.

• Anonyymi

Tuota luokkaa myös.

• Anonyymi

Ei, jos hän on ollut ikävöimisen arvoinen? Sen jokainen päättäköön itse?

• Anonyymi

Toivottavasti en ole samassa tilanteessa 10vuoden päästä!! Jo 1,5vuotta erosta, enkä ole häntä unohtanut, uusia suhteita en pysty luoda kun en tunne mitään ketään kohtaan. Pää hajoaa, haluan elää!

• Anonyymi

Sulla on kaikki mitä tarvitset - halu elää.

Unohtaminen ja ylipääsy voi kestää 2-3 vuottakin ja siinä oleellisinta on irroittaa omista mielikuvista joita rakastaa. Ne mielikuvat kun ei todistettavasti ole se ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kaikki mitä tarvitset - halu elää.

Unohtaminen ja ylipääsy voi kestää 2-3 vuottakin ja siinä oleellisinta on irroittaa omista mielikuvista joita rakastaa. Ne mielikuvat kun ei todistettavasti ole se ihminen.

Tuo on hyvä neuvo, mutta onhan kaivattu sentään usein ihan oikea olemassa oleva ja tunteva ihminen.

• Anonyymi

Erositko ihan avioliitosta vai oliko pettämissuhde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erositko ihan avioliitosta vai oliko pettämissuhde?

Yhdessä 5vuotta.

• Anonyymi

On kyllä, se on rangaistava ajatusrikos

• Anonyymi

Tattista. Pidän someani julkisena häntä varten. Tiedän että stalkkaa minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vain kaivat ja haluaa tietää, että sinulla on kaikki hyvin. Se voi helpottaa ikävää. Se ei ole stalkkaamista, jos avoimet sivut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae hoitoa tuohon pakkomielteisyyteen! Jätä naapuri rauhaan,eikö Mee jakeluun!

• Anonyymi

Ei tietenkään ole väärin. Eihän tunteille mitään voi.

• Anonyymi

Siitä ei voi tietää, mutta väännä toki muniasi varmuuden vuoksi ruuvipenkissä.

• Anonyymi

No voi ikävöidä mutta kannattaako ottaa yhteyttä jos kerran eronnut

• Anonyymi

Mä en ole edes varma kauanko siitä on kun nähnyt. Luulen että näin viime kesänä ohimennen ja sitä ennen n. 3 vuotta sitten.

• Anonyymi

Viime kesänä Tapsan tahdeilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime kesänä Tapsan tahdeilla?

Ei se oli sellainen autotapahtuma.

• Anonyymi

Ei ole väärin tietenkään.
      Se on muistelua, muistoista viehättymistä.

• Anonyymi

Näin on, mutta ikävöinti on tunnetta ja muistelu on ajatuksellista toimintaa. Muistella voi, vaikka ei ikävöisikään. Ikävöidä ei voi ilman muistelua. Näin esim. juuri entisten ihastusten tai vaikka edesmenneitten sukulaisten kohdalla.

• Anonyymi

Se voi olla väärin itseäsi kohtaan, jos se estää elämästä tässä ja nyt, tutustumasta uusiin ihmisiin ja antamalla rakkaudelle uuden mahdollisuuden.

• Anonyymi

Ei ole väärin. Itsekin haluisin yhden magneetti-ihmisen tavata kaukaa menneisyydestä.

• Anonyymi

Otappa yhteyttä 😌

• Anonyymi

Jos se on hyvä tyyppi niin miks ei ikävöidä.

• Anonyymi

On kaunis niin ulkoa kuin sisältä, mutta ei halua olla yhteydessä kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kaunis niin ulkoa kuin sisältä, mutta ei halua olla yhteydessä kanssani.

Et voi tietää mikä tilanne on nyt. Minäkin ajattelen välillä yhtä 12 vuoden takaista miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tietää mikä tilanne on nyt. Minäkin ajattelen välillä yhtä 12 vuoden takaista miestä.

Samoin

• Anonyymi

No ei kai se väärin ole itsekseen kaivata toista mutta hänellä on varmasti jo niin uudet kuviot ettei välttämättä edes muista sinua mutta tokihan sinä saat ikävöidä. Voimia 💟 mutta ehkä jossain vaiheessa kannattaa yrittää keskittyä muuhun ja unohtaa ainakin jonnekin sydämen sopukkaan, siellä voi olla tallessa.

• Anonyymi

Siitä on itselläkin 12 vuotta.

• Anonyymi

Ikävöin ja muistelen. Muistelen ja ikävöin.

• Anonyymi

Minullakin on välillä ikävä yhtä Tomia menneisyydestä, kaikki ei ole kuin silloin ennen kauan sitten. ♡

• Anonyymi

Ei kai se väärin oo, muuttt...
      Onko se tyhmää?

• Anonyymi

2013? Onko siitä niin vähän aikaa

• Anonyymi

2012 alkoi joku ihme kausi mikä sekoittaa ajattelua ja ajatuksia. Ihmisissä on sitä ennen ollut selviytymisen kannalta maskuliinisyys voimakkaampi kuin feminiinisyys. Nyt sitä on tasapainoitettu ja se aiheuttaa kaikenlaista pähkäilyä.
      Realismi kehiin. Hän on varmaankin 12 vuodessa muuttunut aika paljon.

• Anonyymi

Aika monella tuo 12 vuotta on mennyt ikävöidessä. Maaginen luku tuo siis. Hyvää kevättä!

• Anonyymi

Meillä on jopa 17 vuotta kaipausta ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin teillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin teillä?

Hänellä ja minulla. Telepaattinen yhteys löytyy ja se on ollut niin kauan, paitsi oli yhden vuoden oli pois ja silloin kaikki meni pieleen.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä ja minulla. Telepaattinen yhteys löytyy ja se on ollut niin kauan, paitsi oli yhden vuoden oli pois ja silloin kaikki meni pieleen.❤️

Miksi olette erillään sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olette erillään sitten?

Koska meidän on tarkoitus kohdata lopullisesti vasta jonku ajan päästä. Ollaan oltu samassa paikassa kyl jonku viikon. Meidän henkinen matka on kestänyt näin kauan. Se on ollut kivikkoinen,mut opettavainen matka kummallekin. Näin on tarkoitettu❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska meidän on tarkoitus kohdata lopullisesti vasta jonku ajan päästä. Ollaan oltu samassa paikassa kyl jonku viikon. Meidän henkinen matka on kestänyt näin kauan. Se on ollut kivikkoinen,mut opettavainen matka kummallekin. Näin on tarkoitettu❤️

Oletko joku osastolta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku osastolta?

Oon ollu joo❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, maaginen luku tuokin siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ollu joo❤️

Jaa niin minäkin, mutta ei minulle jäänyt sieltä mitään kiinneyhtymää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa niin minäkin, mutta ei minulle jäänyt sieltä mitään kiinneyhtymää.

No voi harmi.Ehkä me ei oltu sit samaan aikaa. Hän on joku toinen❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, maaginen luku tuokin siis.

Elikkäs. Yksi sielu ja 7 perheenjäsentä. Maaginen luku on❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi harmi.Ehkä me ei oltu sit samaan aikaa. Hän on joku toinen❤️

Ja miksi haluat parisuhteen? Kannattaisiko keskittyä maailmanparannustyöhön kun sinulla on kaikki? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi haluat parisuhteen? Kannattaisiko keskittyä maailmanparannustyöhön kun sinulla on kaikki? 🤔

Ei mulla ole kaikkea, ei lähimainkaan. Esim. rahaa ei juuriikaan ole. Oon kokenut jo yhden avioliiton ja tykkäsin siitä.haluan parisuhteen, koska kaipaan kumppania rinnalleni ja rakkautta, sekä ystävyyttä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole kaikkea, ei lähimainkaan. Esim. rahaa ei juuriikaan ole. Oon kokenut jo yhden avioliiton ja tykkäsin siitä.haluan parisuhteen, koska kaipaan kumppania rinnalleni ja rakkautta, sekä ystävyyttä❤️

Nyt realismia kehiin. Ihminen on muuttunut 17 vuodessa. Ei ole enää sama hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama homma 17v ensitapaamisesta ja 12v viime tapaamisesta.

• Anonyymi

Ei se nyt väärin ole, mutta itsekin kun olen kaivannut yhtä tyyppiä 12 v. takaa, niin onhan se "älytöntä".

• Anonyymi

Istu ja kirjota! Herrajumala. Täytyy olla lehmän hermot. Toshan menee ikä ja terveys 🤭

• Anonyymi

Sanopa muuta. Joka aamu tsekkaan sen facebook profiilikuvan. Se on vähän niinkuin rakkaan kuva lompakossa.

• Anonyymi

Miks et voisi kerätä rohkeutta ja laittaa hänelle viestiä, on helpompi jatkaa, kun tietää missä mennään 😉

• Anonyymi

En voi laittaa viestiä, koska laitoin jo, ja esti minut!

• Anonyymi

Minusta tosi outoa. Minä en ole ikävöinyt ketään pariinkymmeneen vuoteen!

• Anonyymi

Onko hän edes elossa vai kaputt?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2561
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2221
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      63
      1742
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1516
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1219
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1216
    Aihe