Tiedät, että pidän toisesta. Mitä siis enää haluat minusta? Miksi kirjoitat minulle edelleen? Mitä toivot saavuttavasi?
Mies, mitä haluat minusta?
18
308
Vastaukset
- Anonyymi
Varapano mielessä...
- Anonyymi
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
Tämä edustaa teitä, muistakaa se.
- Anonyymi
Olet todella nolo.
- Anonyymi
Meillä on omanlaisensa tunnelma. Ja olet muuttanut minua ihmisenäkin. Meillä on tämä aavetanssimme. Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein. Matka itsen yli jota on vaikea lopettaa. Pelkoakin määrittelemättoman edessä. Ei epäilystäkään merkityksestä. Tämä ei ole hallinnassani. Ja elämä vailla salaisuuksia on tylsää. Samaistunkin sinuun. Yksi asia on johtanut toiseen.
- Anonyymi
Haluat siis pitää useita naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis pitää useita naisia?
En tiedä mitä aloittajaäijän (sinun) sadetanssi symbolisoi, mutta useimmat lie kompastuisivat jo kahden kohdalla lahkeisiin
- Anonyymi
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
En mä tavallaan ihmettele että joki tinasotilas on koukuttunu tulkkaamaan, mut
- Anonyymi
No mikset sitten voi lopettaa?
- Anonyymi
Olet tehnyt väärin. Oikeus toteutuu. Ota vastuu teoistasi.
- Anonyymi
Mitenkä väärin?
- Anonyymi
No pysy poissa sitten
- Anonyymi
Se on tarkoitus. Ap
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämäkään aloitus. Ei ole toista.
- Anonyymi
Naiset ovat typeriä, kuvittelevat saavansa palstalta vastauksia, kun eivät rohkene kysyä suoraan kohteelta.
- Anonyymi
Ei oo halunnu jutella minulle irl
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo halunnu jutella minulle irl
ApEikö sulla ole muuta hommaa, kun päivystää täällä yötä päivää Ap?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan3248468Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka722757Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää471697Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1761667Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal721531Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.231255Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621119GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431097Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391085- 821030