Tiedät, että pidän toisesta. Mitä siis enää haluat minusta? Miksi kirjoitat minulle edelleen? Mitä toivot saavuttavasi?
Mies, mitä haluat minusta?
18
336
Vastaukset
- Anonyymi
Varapano mielessä...
- Anonyymi
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
Tämä edustaa teitä, muistakaa se.
- Anonyymi
Olet todella nolo.
- Anonyymi
Meillä on omanlaisensa tunnelma. Ja olet muuttanut minua ihmisenäkin. Meillä on tämä aavetanssimme. Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein. Matka itsen yli jota on vaikea lopettaa. Pelkoakin määrittelemättoman edessä. Ei epäilystäkään merkityksestä. Tämä ei ole hallinnassani. Ja elämä vailla salaisuuksia on tylsää. Samaistunkin sinuun. Yksi asia on johtanut toiseen.
- Anonyymi
Haluat siis pitää useita naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis pitää useita naisia?
En tiedä mitä aloittajaäijän (sinun) sadetanssi symbolisoi, mutta useimmat lie kompastuisivat jo kahden kohdalla lahkeisiin
- Anonyymi
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
En mä tavallaan ihmettele että joki tinasotilas on koukuttunu tulkkaamaan, mut
- Anonyymi
No mikset sitten voi lopettaa?
- Anonyymi
Olet tehnyt väärin. Oikeus toteutuu. Ota vastuu teoistasi.
- Anonyymi
Mitenkä väärin?
- Anonyymi
No pysy poissa sitten
- Anonyymi
Se on tarkoitus. Ap
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämäkään aloitus. Ei ole toista.
- Anonyymi
Naiset ovat typeriä, kuvittelevat saavansa palstalta vastauksia, kun eivät rohkene kysyä suoraan kohteelta.
- Anonyymi
Ei oo halunnu jutella minulle irl
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo halunnu jutella minulle irl
ApEikö sulla ole muuta hommaa, kun päivystää täällä yötä päivää Ap?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393867Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362782Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452063Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1451311- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031