Tiedät, että pidän toisesta. Mitä siis enää haluat minusta? Miksi kirjoitat minulle edelleen? Mitä toivot saavuttavasi?
Mies, mitä haluat minusta?
18
340
Vastaukset
- Anonyymi
Varapano mielessä...
- Anonyymi
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
Tämä edustaa teitä, muistakaa se.
- Anonyymi
Olet todella nolo.
- Anonyymi
Meillä on omanlaisensa tunnelma. Ja olet muuttanut minua ihmisenäkin. Meillä on tämä aavetanssimme. Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein. Matka itsen yli jota on vaikea lopettaa. Pelkoakin määrittelemättoman edessä. Ei epäilystäkään merkityksestä. Tämä ei ole hallinnassani. Ja elämä vailla salaisuuksia on tylsää. Samaistunkin sinuun. Yksi asia on johtanut toiseen.
- Anonyymi
Haluat siis pitää useita naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis pitää useita naisia?
En tiedä mitä aloittajaäijän (sinun) sadetanssi symbolisoi, mutta useimmat lie kompastuisivat jo kahden kohdalla lahkeisiin
- Anonyymi
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
En mä tavallaan ihmettele että joki tinasotilas on koukuttunu tulkkaamaan, mut
- Anonyymi
No mikset sitten voi lopettaa?
- Anonyymi
Olet tehnyt väärin. Oikeus toteutuu. Ota vastuu teoistasi.
- Anonyymi
Mitenkä väärin?
- Anonyymi
No pysy poissa sitten
- Anonyymi
Se on tarkoitus. Ap
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämäkään aloitus. Ei ole toista.
- Anonyymi
Naiset ovat typeriä, kuvittelevat saavansa palstalta vastauksia, kun eivät rohkene kysyä suoraan kohteelta.
- Anonyymi
Ei oo halunnu jutella minulle irl
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo halunnu jutella minulle irl
ApEikö sulla ole muuta hommaa, kun päivystää täällä yötä päivää Ap?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14711332- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565850Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1594522Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834164- 843448
- 803216
- 471689
- 91684