Tiedät, että pidän toisesta. Mitä siis enää haluat minusta? Miksi kirjoitat minulle edelleen? Mitä toivot saavuttavasi?
Mies, mitä haluat minusta?
18
332
Vastaukset
- Anonyymi
Varapano mielessä...
- Anonyymi
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä palstasedän satu käytännössä toteutuisi, kiihkeä..ajattelia?
Tämä edustaa teitä, muistakaa se.
- Anonyymi
Olet todella nolo.
- Anonyymi
Meillä on omanlaisensa tunnelma. Ja olet muuttanut minua ihmisenäkin. Meillä on tämä aavetanssimme. Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein. Matka itsen yli jota on vaikea lopettaa. Pelkoakin määrittelemättoman edessä. Ei epäilystäkään merkityksestä. Tämä ei ole hallinnassani. Ja elämä vailla salaisuuksia on tylsää. Samaistunkin sinuun. Yksi asia on johtanut toiseen.
- Anonyymi
Haluat siis pitää useita naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis pitää useita naisia?
En tiedä mitä aloittajaäijän (sinun) sadetanssi symbolisoi, mutta useimmat lie kompastuisivat jo kahden kohdalla lahkeisiin
- Anonyymi
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Joka käy miltei petoksesta, joten en jatka tätä kevein perustein.” Ja mitä håmmettiå palstaäijä
En mä tavallaan ihmettele että joki tinasotilas on koukuttunu tulkkaamaan, mut
- Anonyymi
No mikset sitten voi lopettaa?
- Anonyymi
Olet tehnyt väärin. Oikeus toteutuu. Ota vastuu teoistasi.
- Anonyymi
Mitenkä väärin?
- Anonyymi
No pysy poissa sitten
- Anonyymi
Se on tarkoitus. Ap
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämäkään aloitus. Ei ole toista.
- Anonyymi
Naiset ovat typeriä, kuvittelevat saavansa palstalta vastauksia, kun eivät rohkene kysyä suoraan kohteelta.
- Anonyymi
Ei oo halunnu jutella minulle irl
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo halunnu jutella minulle irl
ApEikö sulla ole muuta hommaa, kun päivystää täällä yötä päivää Ap?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2952336Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161730Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2171375- 861275
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel611148Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p19972Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva137957Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak160892