Kaikki ihmiset syntyy neitseestä

Anonyymi-ap

Paha henki yhtyyy pahaan henkeen ja syntyy epäuskoinen lapsi jos toinen vanhempi on uskomasta syntyy uskovainen lapsi paha henki ei voita yhtyminen on vain nimellinen jolloin alkio voi saada alkunsa

20

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siittiöt ovat purjelaivoja jotka ajelehti at emättimessä jotta se siirtyisi kohtuun

• Anonyymi

Veikkaan rotaatioita geysir purkautuu yleensä sentrifugin pystysuorassa kappaleesta altaan reunoille

• Anonyymi

Uskonnolliset vammat periytyy, onneksi resessiivisesti.

• Anonyymi

jos lapsi on hoito mies reptiliaani

• Anonyymi

Lapsi on RAaamatun mukaan lapsi, niin kauan, kun Hän ymmärtää Oikean väärästä, ja itse Jumalan hoivassa.

Sitten pitää pelastukseensa tehdä parannus sekä ottaa Kaste, Jeesukseen, niin pelastuu.

• Anonyymi

Säästäkää edes lapset uskonnolliselta vouhotukselta. Jeesusta sen enempää kuin jumalaakaan ei ole näkynyt, koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säästäkää edes lapset uskonnolliselta vouhotukselta. Jeesusta sen enempää kuin jumalaakaan ei ole näkynyt, koskaan.

Kaikki eivät ole saaneet uskomisen lahjaa, he eivät usko Jumalaan, Jeesukseen, eikä raamattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Hän ollut näkösällä Golgatan ristillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät ole saaneet uskomisen lahjaa, he eivät usko Jumalaan, Jeesukseen, eikä raamattuun.

Usko on oma teko, jossa Jumala vetää ihmistä Jeesusken syliin; Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.

Taas usko ei tule mistään Taivaasta, vaan se on ihmisen oma teko, jossa tehdään sen jälkeen parannus ja hakeudutaan Upotuskasteelle. Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan

Joten lue tarkkaan; "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi

Sen verran ihmisenkin on itsesä puolesta velvoitteita, ja se on Jeesuksen käsky?

• Anonyymi kirjoitti:

Usko on oma teko, jossa Jumala vetää ihmistä Jeesusken syliin; Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.

Taas usko ei tule mistään Taivaasta, vaan se on ihmisen oma teko, jossa tehdään sen jälkeen parannus ja hakeudutaan Upotuskasteelle. Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan

Joten lue tarkkaan; "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi

Sen verran ihmisenkin on itsesä puolesta velvoitteita, ja se on Jeesuksen käsky?

Jeesusken 😹👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä lahjasta puhut?? Ei asia olen Raamatussa niin, vaan se on oma ratkasu; Ap. t. 22:16
        Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'

Oletko jo hakeutunut kasteelle?

• Kakki ihmiset syntyy persseestä.🍑💩

• Anonyymi

jumalan valtakunta ilmoitti mulle että suvi seuroissa tapahtuu pommi isku masto oli jo kaatunut kun menin sinne se oli ydin räjäytys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jumalan valtakunta ilmoitti mulle että suvi seuroissa tapahtuu pommi isku masto oli jo kaatunut kun menin sinne se oli ydin räjäytys

mastroon oli kytketty aika pommi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se levitti kovan paine aallon että metsääkin kaatui ajastin oli mekaaninen ja se kytkeytyi herätys kellolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se levitti kovan paine aallon että metsääkin kaatui ajastin oli mekaaninen ja se kytkeytyi herätys kellolla

laitoin kotona ovet kiinni mutta paine vaikutus oli pieni

• Anonyymi kirjoitti:

mastroon 😹👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laitoin kotona ovet kiinni mutta paine vaikutus oli pieni

sitten syttyi vasta imu ja tuuli pakeni takaisin

• Anonyymi

Minun vanhempani ovat naineet, ja sen hekuman tuloksena synnyin minä

• Anonyymi

Kaikkiko ihmiset syntyvät neitseestä?

Hupsis. Minun vaimo on tehnyt lähes kymmenen lasta, ja aina on saanut siemenet minulta, taas neitsyys Häneltä meni jo kihloissa ollessa.

Älä usko niihin kukka ja mehiläiset juttuihin, kokeile yhdyntää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5891
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3376
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2739
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2604
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2279
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      30
      2194
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      17
      1961
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1735
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1389
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      277
      1287
    Aihe