Paha henki yhtyyy pahaan henkeen ja syntyy epäuskoinen lapsi jos toinen vanhempi on uskomasta syntyy uskovainen lapsi paha henki ei voita yhtyminen on vain nimellinen jolloin alkio voi saada alkunsa
Kaikki ihmiset syntyy neitseestä
20
143
Vastaukset
- Anonyymi
Siittiöt ovat purjelaivoja jotka ajelehti at emättimessä jotta se siirtyisi kohtuun
- Anonyymi
Veikkaan rotaatioita geysir purkautuu yleensä sentrifugin pystysuorassa kappaleesta altaan reunoille
- Anonyymi
Uskonnolliset vammat periytyy, onneksi resessiivisesti.
- Anonyymi
jos lapsi on hoito mies reptiliaani
- Anonyymi
Lapsi on RAaamatun mukaan lapsi, niin kauan, kun Hän ymmärtää Oikean väärästä, ja itse Jumalan hoivassa.
Sitten pitää pelastukseensa tehdä parannus sekä ottaa Kaste, Jeesukseen, niin pelastuu.- Anonyymi
Säästäkää edes lapset uskonnolliselta vouhotukselta. Jeesusta sen enempää kuin jumalaakaan ei ole näkynyt, koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästäkää edes lapset uskonnolliselta vouhotukselta. Jeesusta sen enempää kuin jumalaakaan ei ole näkynyt, koskaan.
Kaikki eivät ole saaneet uskomisen lahjaa, he eivät usko Jumalaan, Jeesukseen, eikä raamattuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hän ollut näkösällä Golgatan ristillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät ole saaneet uskomisen lahjaa, he eivät usko Jumalaan, Jeesukseen, eikä raamattuun.
Usko on oma teko, jossa Jumala vetää ihmistä Jeesusken syliin; Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
Taas usko ei tule mistään Taivaasta, vaan se on ihmisen oma teko, jossa tehdään sen jälkeen parannus ja hakeudutaan Upotuskasteelle. Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan
Joten lue tarkkaan; "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi
Sen verran ihmisenkin on itsesä puolesta velvoitteita, ja se on Jeesuksen käsky? Anonyymi kirjoitti:
Usko on oma teko, jossa Jumala vetää ihmistä Jeesusken syliin; Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
Taas usko ei tule mistään Taivaasta, vaan se on ihmisen oma teko, jossa tehdään sen jälkeen parannus ja hakeudutaan Upotuskasteelle. Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan
Joten lue tarkkaan; "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi
Sen verran ihmisenkin on itsesä puolesta velvoitteita, ja se on Jeesuksen käsky?Jeesusken 😹👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lahjasta puhut?? Ei asia olen Raamatussa niin, vaan se on oma ratkasu; Ap. t. 22:16
Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'
Oletko jo hakeutunut kasteelle?
Kakki ihmiset syntyy persseestä.🍑💩
- Anonyymi
jumalan valtakunta ilmoitti mulle että suvi seuroissa tapahtuu pommi isku masto oli jo kaatunut kun menin sinne se oli ydin räjäytys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumalan valtakunta ilmoitti mulle että suvi seuroissa tapahtuu pommi isku masto oli jo kaatunut kun menin sinne se oli ydin räjäytys
mastroon oli kytketty aika pommi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mastroon oli kytketty aika pommi
se levitti kovan paine aallon että metsääkin kaatui ajastin oli mekaaninen ja se kytkeytyi herätys kellolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se levitti kovan paine aallon että metsääkin kaatui ajastin oli mekaaninen ja se kytkeytyi herätys kellolla
laitoin kotona ovet kiinni mutta paine vaikutus oli pieni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laitoin kotona ovet kiinni mutta paine vaikutus oli pieni
sitten syttyi vasta imu ja tuuli pakeni takaisin
- Anonyymi
Minun vanhempani ovat naineet, ja sen hekuman tuloksena synnyin minä
- Anonyymi
Kaikkiko ihmiset syntyvät neitseestä?
Hupsis. Minun vaimo on tehnyt lähes kymmenen lasta, ja aina on saanut siemenet minulta, taas neitsyys Häneltä meni jo kihloissa ollessa.
Älä usko niihin kukka ja mehiläiset juttuihin, kokeile yhdyntää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172