Ja tuntea sen kemian. Ja en vastustelisi, en ollenkaan kosketustasi ❤️
Mukavaa päivää
Haluaisin todella paljon hetken kahdestaan
16
473
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan sitä itsekkin niin paljon. Mukavaa alkavaa viikkoa
- Anonyymi
Ihanko niin paljon?
- Anonyymi
Kyllähän näitä kähmijöitä varmaan itse kullekin naisoletetulle riittäisi niin, palstasetä
- Anonyymi
Olen haaveillut niin pitkän hänen kosketuksestaan kehossani.
- Anonyymi
Koko torsossako mies?
- Anonyymi
Haluaisin todella paljon nähdä sinut 💗
- Anonyymi
Laita kuva. Ennenkin on jotkut paljastaneet itsensä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kuva. Ennenkin on jotkut paljastaneet itsensä :)
Ei kun sinä laitat. Nyt on sen aika.
- Anonyymi
Kuka haluaa ja kenet?
- Anonyymi
Mä haluun olla onnellinen mun miehenikaa.ja sit on näitä yrittäjiä..No saa sitä haluta...
- Anonyymi
Miksi sitten pitää esittää, ettei kinostele? Koko päivänä ei oo näkyny sua siellä, missä teen hommia.
- Anonyymi
Sun pitäisi näkyillä täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäisi näkyillä täällä
Missä on sun täällä?
- Anonyymi
Hyvää iltapäivää rakas. Kemiat kohtaa kyl täydellisesti. Silmei voi mitään. Toivottavasti pian..❤️🤍
- Anonyymi
Kiitos kulta ❤️ olet rakas
- Anonyymi
Hei sinä! Millon sä oot nähny mut viimeksi? Kun siis mä en ees muista. Hui kauheeta kun aika menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333