Veri ulosteessa

elsa

Minulla tuossa kertana muutamana on tullut kirkasta verta ulosteen mukana. Arvatenkin pukamavika. Lääkäriin en ole vielä mennyt koska verentulo on niin satunnaista ja nytkin on kolme viikkoa ollut vuotamatta. Maha toimii kuin kello, joten ei tarvitse ponnistella ulostaessa. Ei ole koskaan tarvinnut. Kuituja syön tosin aika vähän. Mitään kipua tms ei ole persiissä ollut.. Pitäisikö HETI mennä lääkäriin vai?

4

6856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rami

Minulla on ollut sama asia jo pitkään. Tähystettiin joskus kauan sitten, ei löytynyt pukamia. Oletetaan että pukamat vaan ovat niin syvällä ettei niistä ole mitään harmia. Verta tulee joskus ulosteen mukana mutta sitten taas rauhoittuu, jopa vuodeksi. En koe tuota miksikään pahaksi että lääkärissä täytyisi käydä. Jos se käy iljettäväksi mielestäsi niin sitten vain lääkäriin, itseäni tämä ei haittaa.

• lääkäri

Veri ulosteessa on merkittävä oire, koska sen taustalla voi olla pahanlaatuinenkin sairaus.
      Usein vuodon syyksi paljastuu peräaukon haavauma tai pukamat ja tätä voi pitää riittävänä syynä nuorten potilaiden kohdalla.
      Vanhempien (yli 45-50 vuotiaiden) kohdalla on hyvä tehdä joka tapauksessa paksunsuolen tähystys, vaikka pukamia tai haavaumakin löytyisi, että voidaan pahanlaatuiset taudit sulkea pois.

• Kammokammokammo

Minulla vuotanut jo vuosia, muttei yhtäjaksoisesti toki. Haavaumia on, kirvelee. Peräpukamiakin voi tietysti olla ja onkin luultavasti. En siltikään mene lääkäriin, on kammo! Olkoon vaikka syöpää, menen sitten kun kivut ovat niin lujat ettei selviä, ja silloinkin päivystykseen.

• :S:
        Kammokammokammo kirjoitti:

Minulla vuotanut jo vuosia, muttei yhtäjaksoisesti toki. Haavaumia on, kirvelee. Peräpukamiakin voi tietysti olla ja onkin luultavasti. En siltikään mene lääkäriin, on kammo! Olkoon vaikka syöpää, menen sitten kun kivut ovat niin lujat ettei selviä, ja silloinkin päivystykseen.

aika vitun reilusti ihan tummaa verta ennenkuin annan kenenkään tunkea mitään perseeseeni.. tänään huomasin reilusti kirkkaan punaista verta ulosteessani mutta arvatenkin johtuu pukamista tjs..
        täytyy tässä hetki katsella mutta en kyllä ihan heti minkään sortin tähystyksiin lähde..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5187
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      71
      2964
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      289
      1480
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1153
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1126
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1072
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171