Johan kuului uutinen, vihreät ja keskusta haluaa lisää itämäisia kielitaidottomia henkilöitä polkemaan palkkoja hoitoalalle vaikka TYÖTTÖMIÄ hoitohenkilöitä on pilvin pimein, Järkyttävää toimintaa. Pitäkääpä mielessä kun vaaliuurnille menette.
Itämäist hoitajat
10
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus ja persut haluavat pitää työttömät hoitohenkilöt edelleentyöttöminä. Mieti sitä.
- Anonyymi
Vihreät ja kepu ovat kimpassa sossujen kanssa. Ihan samaa sönkkäsivät maahanmuutosta Tuppurainen ja Lindtmankin a-studiossa. Tuo palkan polkeminen ei riitä vaan maahanmuutolla heikennetään koko kansantaloutta, kun muuttajan mukana tulee keskimäärin 3 perheenjäsentä yhteiskunnan elätettäväksi. Punavihreillä ja kepulla lainarahaa riittää. Kaikki vihreät äänestivät rajalakia vastaan ja kuusi sossua.
- Anonyymi
Ei kannata äänestää vasemmistopuolueita; Kepua, Demareita, Vassareita ja Vihreitä.
Osaavat ainoastaan velkarahan jakamisen pummeille ja ulkomaille.- Anonyymi
Samaa toivon sulle gayboy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä! Minä olen luullut, että tuo percelin jakaja on pelkkä incel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvinpukeutuneet punavihreät miesoletetut ovat varattuja. Heillä on jo poikayhstävä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvinpukeutuneet punavihreät miesoletetut ovat varattuja. Heillä on jo poikayhstävä!
Harva vihervassari on hetero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä! Minä olen luullut, että tuo percelin jakaja on pelkkä incel
Toi gay incel on toivoton percel.🤣
- Anonyymi
Juuri näin, tuon asian kun ihmiset ymmärtäisivät. Mutta kun oma napa on ensimmäisenä mielessä ja kuvittelevat, että mannaa tippuu taivaalta, jos noita Suomen tuhoajia äänestää. Kyllä ne leikkaukset jatkuu vielä seuraavan hallituksen aikana ja tuo porukka ei uskalla niitä tehdä, ajaisivat maan lopullisesti perikatoon.
- Anonyymi
Mitenkähän sen tämänkin työperäisen maahanmuuton uutisoinnin kanssa on kun tilastokeskuksen mukaan viime vuonna ulkomaalaisista opiskelijoista joka neljäs työllistyy valmistumisen jälkeen. Punavihreästä uutisoinnista saa kyllä aivan toisen käsityksen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401767
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir269897- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65677Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5654Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48636Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53602- 43600