Toyota korjasi kaikki viat kertaheitolla?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toyotan-huima-harppaus-korjasi-kaikki-sahkoautonsa-ongelmat-kertaheitolla/3be65bdb-bf61-4a92-8c4a-4e432dd20edb
Nyt on sitten sähkö-Toyota kunnossa
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
"Vuonna 2022 julkaistu Toyota bZ4X osoittautui kummalliseksi yhdistelmäksi mainiota ajettavuutta ja hyviä tiloja, mutta samalla alamittaisia sähköominaisuuksia."
Eli perinteiset Toyotan vahvuudet näköjään oli saatu mukaan tuohon vanhaankin mutta ei hyviä sähköominaisuuksia. - Anonyymi
Edelleen Toyota on jäljessä sähköisten ominaisuuksiensa puolesta, muut menevät taas edellä.
- Anonyymi
Mitäpä muuta voi odottaa maailman johtavalta autojätiltä, Toyotalta.
Pelottavan erinomaisen hyvä auto.- Anonyymi
Odotetaan nyt rauhassa mitä ovat todelliset ominaisuudet, mainosominaisuudethan olivat ekassa mallissakin aivan muuta kuin todellisuus.
- Anonyymi
Toyota lähenee näitä valmistajien hinnat alkaen malleja ja on jäljessä saman hintaisten luokassa edelleen 2-3 vuotta.
- Anonyymi
Toyotalla on tarjolla vain pieni akku ja vielä pienempi akku. Puhdas taajama-auto, jota saa ladata vähän väliä. Olisivat edes nettoarvoja, mutta kun Toyota ilmoittaa muista poiketen bruttoarvot. Ehkä sillä vielä joku saadaan huijatuksi.
- Anonyymi
Tilaukseen menee. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Minulla ei ole huonommalle käyttöä. Minulla on jo id4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole huonommalle käyttöä. Minulla on jo id4.
Hihihi. Ai Matchbox versiona. Hahahahaha
- Anonyymi
En ymmärrä miten niin hyvät tilat. Takakontti onettoman pieni auton kokoon nähden,
BMW i4:n takakontti litroissa suurempi. - Anonyymi
Toyota harppasi tuolla Subarun päivityksellä samalla tasolle mitä muut olivat jo 3-4 vuotta sitten, eli onnea Toyotalle ja lisää muiden tekemiä autoja myyntiin, niin onni alkaa kukoistaa.
- Anonyymi
Ei ikinä aasialaista, etenkään nykyisen maailman aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu943074Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4932418- 891633
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 80949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17935- 32896
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76842Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777