Ketä minun tulisi äänestää tulevissa kuntavaaleissa? Vaalikonekin on niin sekava, eikä siitä ole apua. Täältä saan varmasi hyvän ja rehdin vastauksen tähän kiperään ongelmaan.
Ketä äänestää?
18
669
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustapuolue on aina parhaiten hoitanut tämän kunnan asioita. Äänestä ketä tahansa Keskustapuolueen listalta.
Silloin äänesi menee hyvän ja tehokkaan kuntajohtamisen puolelle. - Anonyymi
Älä ainakaan nykyiseen hallitukseen kuuluien puolueiden edustajia, kun on nähty mitä tekevät valtakunnallisesti, niin pikkunilkit perässä paikallistasolla.
- Anonyymi
No jaa. Sanoisin ettei kuntavaaleissa oikeastaan ole väliä puolueella. Valitse sellainen henkilö, jonka uskot eniten tekevän hyviä päätöksiä tämän kunnan kannalta. Lisäksi olisi hyvä jos valtuustossa ei ole kunnan omia viranhaltijoita.
- Anonyymi
Lauantaina kannattaa mennä vaalitorille jututtamaan ehdokkaita jos et ole vielä löytänyt sopivaa.
- Anonyymi
Mikäli halutaan, on lavvantaiksi vaalitorille saatavilla myös lietekalustoesittely! Varsinaista työnäytöstä tuskin pystytään torilla esittämään, tai saada siihen eres lupaa, mutta kalustoa voiraan esitellä!
- Anonyymi
No, äänestä numero 81.
Vaikka paremman puutteesta.- Anonyymi
No älä vaan äänestä numeroa 55 edes paremman puutteesta
- Anonyymi
Nuorennusleikkaus tulis tarpeeseen, papparaiset viettämään eläkepäiviä.
- Anonyymi
Näissä vaaleissa kukaan ei osaa äänestää järkevästi tuon romutuskuntoisen soten suhteen.
Jos äänestää demareita tai kepilaisia, ne rakentaa Lindtmannin johdolla lisää entistä hankalampia sotehimmeleitä.
Jos äänestää kokkareita, ne romuttaa kaiken yhteiskunnallisen terveydenhoidon, ja pakottaa väen menemään Mehiliselle ja Attendolle rahastettaviksi.-
Mikäli äänestää persuja, niin niillä ei ole mitään mielipidettä. Eivät sano yhtään mitään, eikän mihinään suuntaan tuon kehnon soten suhteen, haluavat puhua pakolaisista.- Anonyymi
Kyllä sun sitten täytyy äänestää vasemmistoliittoa, kun nuo mainitsemasi puolueet ei käy. Tee se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun sitten täytyy äänestää vasemmistoliittoa, kun nuo mainitsemasi puolueet ei käy. Tee se.
Ettei vaan olisi itse ehdokas numero 81 vasemmiston listalta täällä äänessä?
- Anonyymi
En mene ikinä enään äänestämään. Tämä on niin nähty. 40 vuotta oon käynyt äänestämässä, nyt on loppu mun osalta.
- Anonyymi
Sit sulla ei oo myöskään lupa valittaa siitä millaisia tyyppejä sinne on valittu päättämään sunkin asioista. Mä ainakin äänestän. Yksikään puolue ei ole saanut luottamustani, mutta kuntavaaleissa äänestän sitä tyyppiä joka eniten vaikuttaa sellaiselta, joka saa jotain aikaiseksikin. Plussaa siitä jos on ihan uusi tyyppi. Aluevaaleissa pitäis miettiä taas et kuka Huittisista oikeasti vois tulla valituksi, koska tärkeintä olis että sinne sais jonkun puolustamaan meidän palveluita.
- Anonyymi
Jukka Tuoria, jos on ehdolla. Kehuu aina itseään, saamatta mitään aikaan. Tyypillinen poliitikko.
- Anonyymi
Vaikea se on tietää, kun ei tunne taustoja eikä asioita. Minä tietysti suosin rehellisyyttä, ahnehtimattomuutta ja oikeudenmukaisuutta, mutta nuo ovat harvinaisia arvoja.
- Anonyymi
Meiltä kysytään, mitä pitäisi tehdä. Kyllä se on aika vaikeaa, kun ei tunne taustoja eikä asioita. Minä tietysti suosin oikeudenmukaisuutta, ahnehtimattomuutta ja rehellisyyttä, mutta nuo ovat harvinaisia arvoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779