Ketä äänestää?

Anonyymi-ap

Ketä minun tulisi äänestää tulevissa kuntavaaleissa? Vaalikonekin on niin sekava, eikä siitä ole apua. Täältä saan varmasi hyvän ja rehdin vastauksen tähän kiperään ongelmaan.

18

669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskustapuolue on aina parhaiten hoitanut tämän kunnan asioita. Äänestä ketä tahansa Keskustapuolueen listalta.
      Silloin äänesi menee hyvän ja tehokkaan kuntajohtamisen puolelle.

• Anonyymi

Älä ainakaan nykyiseen hallitukseen kuuluien puolueiden edustajia, kun on nähty mitä tekevät valtakunnallisesti, niin pikkunilkit perässä paikallistasolla.

• Anonyymi

No jaa. Sanoisin ettei kuntavaaleissa oikeastaan ole väliä puolueella. Valitse sellainen henkilö, jonka uskot eniten tekevän hyviä päätöksiä tämän kunnan kannalta. Lisäksi olisi hyvä jos valtuustossa ei ole kunnan omia viranhaltijoita.

• Anonyymi

Lauantaina kannattaa mennä vaalitorille jututtamaan ehdokkaita jos et ole vielä löytänyt sopivaa.

• Anonyymi

Mikäli halutaan, on lavvantaiksi vaalitorille saatavilla myös lietekalustoesittely! Varsinaista työnäytöstä tuskin pystytään torilla esittämään, tai saada siihen eres lupaa, mutta kalustoa voiraan esitellä!

• Anonyymi

No, äänestä numero 81.
      Vaikka paremman puutteesta.

• Anonyymi

No älä vaan äänestä numeroa 55 edes paremman puutteesta

• Anonyymi

Nuorennusleikkaus tulis tarpeeseen, papparaiset viettämään eläkepäiviä.

• Anonyymi

Näissä vaaleissa kukaan ei osaa äänestää järkevästi tuon romutuskuntoisen soten suhteen.

Jos äänestää demareita tai kepilaisia, ne rakentaa Lindtmannin johdolla lisää entistä hankalampia sotehimmeleitä.

Jos äänestää kokkareita, ne romuttaa kaiken yhteiskunnallisen terveydenhoidon, ja pakottaa väen menemään Mehiliselle ja Attendolle rahastettaviksi.-

Mikäli äänestää persuja, niin niillä ei ole mitään mielipidettä. Eivät sano yhtään mitään, eikän mihinään suuntaan tuon kehnon soten suhteen, haluavat puhua pakolaisista.

• Anonyymi

Kyllä sun sitten täytyy äänestää vasemmistoliittoa, kun nuo mainitsemasi puolueet ei käy. Tee se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun sitten täytyy äänestää vasemmistoliittoa, kun nuo mainitsemasi puolueet ei käy. Tee se.

Ettei vaan olisi itse ehdokas numero 81 vasemmiston listalta täällä äänessä?

• Anonyymi

En mene ikinä enään äänestämään. Tämä on niin nähty. 40 vuotta oon käynyt äänestämässä, nyt on loppu mun osalta.

• Anonyymi

Sit sulla ei oo myöskään lupa valittaa siitä millaisia tyyppejä sinne on valittu päättämään sunkin asioista. Mä ainakin äänestän. Yksikään puolue ei ole saanut luottamustani, mutta kuntavaaleissa äänestän sitä tyyppiä joka eniten vaikuttaa sellaiselta, joka saa jotain aikaiseksikin. Plussaa siitä jos on ihan uusi tyyppi. Aluevaaleissa pitäis miettiä taas et kuka Huittisista oikeasti vois tulla valituksi, koska tärkeintä olis että sinne sais jonkun puolustamaan meidän palveluita.

• Anonyymi

Jukka Tuoria, jos on ehdolla. Kehuu aina itseään, saamatta mitään aikaan. Tyypillinen poliitikko.

• Anonyymi

Vaikea se on tietää, kun ei tunne taustoja eikä asioita. Minä tietysti suosin rehellisyyttä, ahnehtimattomuutta ja oikeudenmukaisuutta, mutta nuo ovat harvinaisia arvoja.

• Anonyymi

Meiltä kysytään, mitä pitäisi tehdä. Kyllä se on aika vaikeaa, kun ei tunne taustoja eikä asioita. Minä tietysti suosin oikeudenmukaisuutta, ahnehtimattomuutta ja rehellisyyttä, mutta nuo ovat harvinaisia arvoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5489
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4337
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2584
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1111
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      823
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      816
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe