Ketä sinä mies odotat?
Eihän asia minulle kuulu...mutta
191
2992
Vastaukset
- Anonyymi
Joulupukkia ja kuolemaa.
- Anonyymi
Niin ei tässä oikeen muuta odotettavaa ole.
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Suurta rakkautta, tulevia päiviä, iltaa niin kävis lenkillä. Elämä on odottamista.
- Anonyymi
Lakkaa odottamasta, elämä on nyt.
- Anonyymi
Kuule. Yhtä kaunista ja mukavaa naistypykkää! m>n
- Anonyymi
Naista niin ihanaa, mutta en voi tehdä asialle mitään, joten odottaa saan.
- Anonyymi
Miksi et voi tehdä mitään? Varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi tehdä mitään? Varattu?
En tiiä. Tai en ole semmonen hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä. Tai en ole semmonen hyvä.
Ala olemaan, ei ne muutkaan sellaisina synny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala olemaan, ei ne muutkaan sellaisina synny
Jos toisella on periaatteet, mikä on tietty hyvä asia monesti, niin ei mulla ole voimia taistella niitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisella on periaatteet, mikä on tietty hyvä asia monesti, niin ei mulla ole voimia taistella niitä vastaan.
Etkö voi mahduttaa itseäsi toimimaan niiden periaatteiden mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voi mahduttaa itseäsi toimimaan niiden periaatteiden mukaan?
En nimenomaan sovi hänen periaatteisiin. Näin veikkaan. Voi olla että joskus hänkin ajattelee että ei se olisikaan ollut niin paha juttu. Mutta sitä aikaa ei meille taida tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nimenomaan sovi hänen periaatteisiin. Näin veikkaan. Voi olla että joskus hänkin ajattelee että ei se olisikaan ollut niin paha juttu. Mutta sitä aikaa ei meille taida tulla.
Älä vaivu synkkyyteen! Kohtalo on voinut tarkoittaa jotain ihan muuta kuin miltä susta nyt tuntuu ja mitä luulet. Kohtalon käsissä on kaikki eikä sitä vastaan kannata pyristellä. Kohtalolla voi olla varastossa jotain ihanaa sulle ja hänelle, kaipaamallesi. Anna itsellesi lupa rakkauteen. Hyvin se menee. Ajattele niin! nainen sivusta
- Anonyymi
Autoa se mies odottaa, ei muuta.
- Anonyymi
Juu, linja-autoa odottelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, linja-autoa odottelen.
Ai niinkö. Ootko menos jonnekin?🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö. Ootko menos jonnekin?🤍
Mun luo tulossa🩷
- Anonyymi
Kenellekkös sinä autuas larppaat vastailevasi kun pööpöilet näissä palstaäijän gallupeissa?
- Anonyymi
olet ruma ukko
- Anonyymi
Ihmettä odotan. Tai viestiä.
- Anonyymi
Keneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?
Naiselta. T. Mies sivulta
- Anonyymi
Voit itsekin laittaa. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit itsekin laittaa. 🥰
laitan muijjaas
- Anonyymi
Odotan naiselta selkeää merkkiä et hän haluaa minut - ensin vaikka tanssiin ja jatkosta voidaan puhua, kaikki mahdollisuudet ovat avoinna.
- Anonyymi
Tässä on sulle merkki ☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on sulle merkki ☕️
Haluatkin ensin kahville vai onko tuo vuotava vai kuuma kahvikuppi. No minä pidän kuumana 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatkin ensin kahville vai onko tuo vuotava vai kuuma kahvikuppi. No minä pidän kuumana 🤔
Oikea tietää 👊jos siis haluaa tietää 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää 👊jos siis haluaa tietää 😆
Ai sinä olitkin se mies joka uskoo nyrkkiin, voi voi ...
- Anonyymi
Se on Karjalan Marjaana tässä terve!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve, pysy siellä rajan takana vaan 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä vihje 🤔 t. Sivumies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä vihje 🤔 t. Sivumies
Humppalenkkarit elikkäs menokkaat jalkaan ja nyörit kireälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten haluat kuvitella hellästä, hyväntahtoisesta naisesta. Eihän sinun likainen mielikuvitus minulta pois ole 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten haluat kuvitella hellästä, hyväntahtoisesta naisesta. Eihän sinun likainen mielikuvitus minulta pois ole 😔
Mutta jotenkin nyrkki ei vie kenenkään mielikuvituksella juuri muuhun kuin väkivaltaiseen suuntaan eikä anna rentoa kuvaa siihen liitetyistä sanoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jotenkin nyrkki ei vie kenenkään mielikuvituksella juuri muuhun kuin väkivaltaiseen suuntaan eikä anna rentoa kuvaa siihen liitetyistä sanoista.
Tämä keskustelu on varmaan hyvä lopettaa. Olemme eri tasolla 😵💫
- Anonyymi
Mihin tanssiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on sulle merkki ☕️
🤔, :"@';.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tanssiin?
Ainoa jota osaan kompuroiden on tango, käykö se. T. Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sun feikkidialogit on gubbe kaikkea muuta kuin kuumia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humppalenkkarit elikkäs menokkaat jalkaan ja nyörit kireälle.
Enpä oikee usko kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta onpahan sullakin piinattu sielu jotain puuhaa ku voit pähkäillä pakkomielteestäsi käsin tätä naista esittävän tekstiä. Et ole mitenkään teennäisen oloinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ae kun huutelee täällä että haluaa pahoinpidellä naisia. Poikamiehiä varmaanki
- Anonyymi
suoraan peti hommiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa jota osaan kompuroiden on tango, käykö se. T. Mies
Minähä ennossoo muuta kut tuota vuakamampoo. Sillä minoon pärjännä aena. Ämmät ku tarjjoovvat perssiittä, ni eehä tlläne aekam mies muuta voe ku survasta ruilans sissee ja siitähä set tanssi sitte alakkoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskustelu on varmaan hyvä lopettaa. Olemme eri tasolla 😵💫
Ei ollut multa nuo vaikka tanssit ja kahvit osuukin 😵💫
Haluun kyl sun kans kahville ja juhlimaan edelleen ❤️
- Anonyymi
Minnaa vain ja ainoastaan.
- Anonyymi
Kuka mua odottaa?
- Anonyymi
Suloista. Kivat kaimalle. ❤️
- Anonyymi
Halia & suudelmaa M naiselta
- Anonyymi
Halia ja suudelmia M mieheltä.
- Anonyymi
Odotan kuin kuuta taivaalta 🌛✨
- Anonyymi
En tiedä. Olen liian vaikea rakkauteen. En osaa olla ihminen. Olen joku outo rikkinäinen otus.
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta, söpis otus❤️
- Anonyymi
Vessa on varattu...
- Anonyymi
Sieltä tulee joku ruma kaljupäinen ukko.
- Anonyymi
Vessa on nyt vapaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessa on nyt vapaa....
Tässä istun 🚽enkä muuta voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä istun 🚽enkä muuta voi
Pese pelce, kuivaa pelce, laita pöntönkansi kiinni, vedä pönttö, pese kädet saippualla, kuivaa. Vedä housut ylös, varmaan pesit hampaatkin ja kasvot, vähän taputtelet perusvoidetta kasvoihin, sitten sängylle, puhelin käteen, anna pusu mun kuvalle, sitten menet snäppiin ja laitat mulle viestiä, että moi...haluutko nähdä perjantaina...jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pese pelce, kuivaa pelce, laita pöntönkansi kiinni, vedä pönttö, pese kädet saippualla, kuivaa. Vedä housut ylös, varmaan pesit hampaatkin ja kasvot, vähän taputtelet perusvoidetta kasvoihin, sitten sängylle, puhelin käteen, anna pusu mun kuvalle, sitten menet snäppiin ja laitat mulle viestiä, että moi...haluutko nähdä perjantaina...jne.
Laita itse tekstiviestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita itse tekstiviestiä
Elä ole pelce mun rakas ❤️
- Anonyymi
Haluatko kertoa kuvottavista fantasioistasi lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita itse tekstiviestiä
Jokohan viimein saat palstaäijältä viestin tehokkaan jankutuksen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa kuvottavista fantasioistasi lisää?
Muistakaa tämä on teidän kuvajainen tämä kaveri. Ei kovin hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa tämä on teidän kuvajainen tämä kaveri. Ei kovin hyvä juttu
Minkälaisia persoonia ovat kaljut tai tukalliset xxxx? Siinähän tuo on näkynyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokohan viimein saat palstaäijältä viestin tehokkaan jankutuksen jälkeen
Odotan vielä viestiäsi.
- Anonyymi
Minnepäin menee tämä kysymys siisSuomea?
- Anonyymi
Pirkkalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkkalaan.
Mitä siellä on palstasetä ja aloittaja- uskovaisia?
- Anonyymi
huomista päivää
- Anonyymi
No miten sul sit kävi
- Anonyymi
Aurinkoa nousevaa
- Anonyymi
Eikä tartte huolehtia ehkäisystä
- Anonyymi
Koska oot jo entuudestaan paksuna? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oot jo entuudestaan paksuna? 🤭
Vauvaa pitää suojella taudeista.Käytä kortsua.
- Anonyymi
Tarkoitatko mies nyt sitä, että olet käynyt päiväkirurgisessa operaatiossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko mies nyt sitä, että olet käynyt päiväkirurgisessa operaatiossa?
Ja kiitos informaatiosta myös. Miltä tämä näyttää nk näin päin btw?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvaa pitää suojella taudeista.Käytä kortsua.
Oes ollunna parree, jos isäukkos oes tehnynnä vua läekä lakanaa
- Anonyymi
Mitä nuorempi mies sitä huonompi siittiöiden laatu ja määrä. Mitä vanhempi nainen sitä pienempi raskautumisen riski. Sopivasti kun on ikäeroa niin voikin sitten vetää paljaalla ja hartaasti.
- Anonyymi
Ei mies voi olla!
- Anonyymi
Onko vasta poika sit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vasta poika sit?
Hmmmmmmm
- Anonyymi
älä ainakaan minua, pakottivat jonkun ottamaan koska ei muuten lopu, se toinen on hyvä minulla ja minun elämälle. Ei haukkaa muille, estää teidän juttuja, ja haluaa minulle hyvää ja oikein. ei ole päätavoite jakaa, muille ja hakata ja painostaa vain omaan suunnitelmaan, vaan ymmärtää ja haluaa luoda yhteistä, tärkeintä on elää ja niillä mitä on, pitää niistä kiinni ja luoda uutta ja arvostaa toista.
- Anonyymi
Milloin olet aloituksia väsäävä huru-ukko mähdäksesi kokenut näitä kokemuksia mistä kertoilet näille tunareille?
- Anonyymi
turpaan laitoitte vielä kerran, en tiedä mikä ärsytti nyt, oliko muisto Facebookissa, tunnin jooga, muutto vai mikä, vai raha. niskat on kuin tulessa, pää tuskin kääntyy, ei tuommoisia kukaan halua elämäänsä. Teillä on pahoja ongelmia, hakata väkivallalla mitä haluatte, painostaa ja yrittää saada mitä haluatte.
- Anonyymi
Jos ei iso mies pääse yhestä köniin saamisesta yli, niin mene hakemaan kriisiapua
- Anonyymi
ja mitä ne ämmät janosi, myin jo muualle, loppu se juttu, vai tuliko turpaan siitä hyvästä. ei siihen olisi niitä kelpuutettu, ei olisi teistä heille hyötyä ja paikan täytöstä heille. olisi liian ongelmallinen itselle. Hyvä diili, tehtiin myös muuta jatkoon.
- Anonyymi
Miten ne ämmät sun muut sinua kiusaa aikuinen mies? Kannattaa ryhmäytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne ämmät sun muut sinua kiusaa aikuinen mies? Kannattaa ryhmäytyä
Auts? Syytä saattaa ol.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts? Syytä saattaa ol.
Nyt pois härregot
- Anonyymi
sulla taisi nousta kuusi pahasti päähän, se on yleistä. Ja ei sinulla ole tietotaitoa niiden asioiden hoitoon, ja olet liian petollinen ja porukkasi janoista sakkia saamaan, keinolla millä hyvänsä. olen huojentunut että tämä alkaa olla päätöksessä.
- Anonyymi
Sopii kyllä gubbe kysyä vaikka sultakin, että millainen kumipääporukka pitää näitä aneemisia lorujasi minkään arvoisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii kyllä gubbe kysyä vaikka sultakin, että millainen kumipääporukka pitää näitä aneemisia lorujasi minkään arvoisena
Rakkaus voittaa sodat
- Anonyymi
parempi se on varmaan kerran ottaa kovasti turpaan, kun joka päivä sitä teidän "haluamista".
- Anonyymi
No ota mies ens kerralla jo sit opiksi jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ota mies ens kerralla jo sit opiksi jo
Haevinaisen hidas mies jos ei toistuvaa luuvitosta tajua
- Anonyymi
ensimmäinen oppi teille on että ette saa lopulta mitään tuilla väkivaltaisella painostuksella, itse tehtynä tai ostettuna. se tulee teille vain huonona takaisin, ja sitä poistetaan muualta koko ajan. Muuten tulee yleinen kaaos, ympäri Suomea ja ympäri maailmaa ja antaa teistä pelottavan ja epäammattimaisen kuvan. tätä juttua mitä ootte minulle tehnyt on seurannut vuosia jo muutkin.
- Anonyymi
Joo sekin on palstaäijä aivan totta, että nämä tällaiset nk intimidation tactics menettää tehonsa ajan mittaan. Revitty kirjekuori- mitä tämä tarkoitta?
- Anonyymi
? sur sur sur tai ilmoituskerho . . . . . .
- Anonyymi
Keuliiko sulla usein?
- Anonyymi
Jonkun ulkopuolisen uskomaton uskomusjärjestelmä varmaan. Lepo vaan
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=XOl73VQOS9M
Odotan sitä joka jakaa kapean tien kanssani
joka nostaa minut jos hukun
jonka nostan kun se toinen on- Anonyymi
Kuuntelin alun, enkä tykännyt.en tallentanut 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin alun, enkä tykännyt.en tallentanut 🩷
Eikö istunu agendaan?
- Anonyymi
Miksi odottaisin ketään? Tulokset on jo nähty.
- Anonyymi
Sinua. En vaan tiedä, miten tekisin aloitteen.
- Anonyymi
Oo onnellinen. Saat vielä miettiä tuollaista.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan, olenkin odottanut sitä.
- Anonyymi
Tämän ikäisenä en odota enää mitään. Päivä kerrallaan.
- Anonyymi
Entä kuolemaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuolemaa?
Eikö se tule odottamattakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuolemaa?
Onko sinulle kaikella tapaa läheinen teema, mitä tykkäät tuumailla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle kaikella tapaa läheinen teema, mitä tykkäät tuumailla?
Lopeta tuo turhan jauhaminen,ketään et väkisellä saa,siis väkisellä! Mene hoitoon,kukaan jaksa sinua enään ja tämä on tosi!sotket kaikkien asiat,eikö sulle löydy hoitopaikkaa?
- Anonyymi
Ei ole yhtään oikeaa vastausta☹️
- Anonyymi
Pilviä ☁️🌪
- Anonyymi
Odotan T alkavaa naista ja kesää.Päässään ihmisten silmistä pois kuherteleen.
- Anonyymi
Oletko varma että ihmisiä ees ovat? Prööt
- Anonyymi
Vihreätä siirtymää.Ennen.
Maailman,loppua.- Anonyymi
Ekkönä palstasetä vihannu sitä huminaa?
- Anonyymi
Odotan itseäni. Sitä joksi minun on tarkoitus tulla. Häntä ei vain tunnu kuuluvan.
- Anonyymi
S miestä ❤️
- Anonyymi
M naista🩶
- Anonyymi
No perketi, että kulli räjähtäis taas pystyyn. Nuorena se oli aina tiellä, teki mitä hyvänsä, mutta rahoittui, kun laittoi pimpsaan ja heilutteli siellä eestaas minuutin tai pari. Sai taas muutaman tunnin olla rauhassa...
- Anonyymi
Mitä ihmettä täällä taas tapahtuu.... Perketi rallaa vaan ja sitä odotellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä taas tapahtuu.... Perketi rallaa vaan ja sitä odotellessa.
Aloittajaäijä pääsi ainakin puheiden tasolla homman pihviin kiinni. Fantastic.
- Anonyymi
Sitä, että putin ja koko kremli kuolisi. Silloin ryssälässä olisi edes vähän toivoa
- Anonyymi
Death to infidels yea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Death to infidels yea
Härregot
- Anonyymi
Päiviä.
- Anonyymi
Nyt uotan aevan helevetinmoista pierua tuolta persiin peästä! Vattassa vähän kierttää, notta eeköhän se sitten nii helepota. Sej jälkeen sitten uotettaa jotain aevan muuta. Tojennäkköesestii paskaluukkua pittee vähän raottaa, notta pökäle peässöö poekkee. Että tällästä teällä savompperukoella keskellä ei mittee. Mulukkukkii tuossa nosttaa peättää, notta täättyy tuolla nuapurissaa kää'ä pisttee ämmäns sissee, nij joha sekkii sitte tokenoo, ettei kokop päevää pystyssä...
- Anonyymi
En varsinaisesti odota ketään, mutta usein mietin ja kaipaan useiden vuosien takaista eksääni.
- Anonyymi
Ekssien kanssannii o, notta ne o kerra näähtty ja koettu. Jos jonniikumpi sannoo, notta seol tässän nij jos meinnoot koettoo uuesttaa, nis samaha se oes, jos meinnoossit laettoo paskant takassi perssiissee, ku seo jo kerra nnii sieltä tullu. Eis siittä mittee tuu. Unoha kokoj juttu, eläkä unelmoe tuollassii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekssien kanssannii o, notta ne o kerra näähtty ja koettu. Jos jonniikumpi sannoo, notta seol tässän nij jos meinnoot koettoo uuesttaa, nis samaha se oes, jos meinnoossit laettoo paskant takassi perssiissee, ku seo jo kerra nnii sieltä tullu. Eis siittä mittee tuu. Unoha kokoj juttu, eläkä unelmoe tuollassii
Eli mitään ei irronnut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään ei irronnut?
Irronnunna? No, hitonko minäs siittä tiiän? Paskapökäl ku irttoo perssiistä, nis sen minä kyllä annan olla ihar raahassa...
- Anonyymi
Mitäpä se muille kuuluu
- Anonyymi
Ootan kovvaa pierua. Väärin pittää viatonta iliman syytä *askan vankina. Kiitollisina riemunhuuvon piästävät, kun vappaaks *askan vankeuvesta piäsevät. Päevän hyvä työ tulloo tehyks.
- Anonyymi
Olet siis jostain kuppasesta periferiasta, jossa ei ole muuta iloa kuin läyhätä ihmisistä jotka ei oo tehny kelleen mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis jostain kuppasesta periferiasta, jossa ei ole muuta iloa kuin läyhätä ihmisistä jotka ei oo tehny kelleen mitään?
Crack lickers sorry but
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Crack lickers sorry but
Mun sy sy syrämmestä pu
- Anonyymi
Outan Juurta Jaksaen Varteenotettavaa naesta kyllään.
- Anonyymi
Nop pierullaata, sitähääm minäkkii tellännii uotan, ku tuo ruilakkii tuossan nii aena uamullanni pystyssän, notta eim meinnoos sänkystä ylös peästtä. Voematkinnii heekentynnä, ku nuorennannii suatto ruillal laettoo kurrii ja alas yhellännii käellä, nin nykyänn ee meinnoo suaha sitä alas ies kahellakkaa käellä...vua ämmäns sissee kul laettoo, nij joha helepottoa
- Anonyymi
ollu suht sumusta eli en kettää
- Anonyymi
Oot paljon bailaillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot paljon bailaillu?
Olet pakkomielteinen varas ja hullu,jota täytyy pelätä alvariinsa!siis toi gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pakkomielteinen varas ja hullu,jota täytyy pelätä alvariinsa!siis toi gubbe!
Kyllä me sinut gubbe tunnistetaan myös silloin kun yrität nähdä itsesi suuremmassa valossa mihin suuntaan tahansa
- Anonyymi
Outan täsä työmaan kontturissa Jeesuksen Toista Tulemista. Sammaa tekevät täällä muutkin. Työn tekoa pittää vähän olla tekevinään, ko pomo liikkuu maisemissa. Firma maksavinaan palkkaa. Me siitä eestä tekevinämmä töitä…
- Anonyymi
Porvarilta hilut pois
- Anonyymi
Oisin voinut odotella vaikka sinua mutta.... enpä odota kun lähdit etsimään jotain parempaa. Tutut kertoneet että et löytänyt. no ei mua kiinnosta missä meet.
- Anonyymi
Ohi! Missään en ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse lähdit. sanoit vaan tylysti lähteväsi ja niin lähdit.en huolisi takaisn sen jälkeen. mene vaan, vaihda jos ei oo hyvä, vaihda uudestaan. harvoin vaihtamalla paranee.
Luovu siitä joka sinuta kerran todella välitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En gubbe minäkään ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse lähdit. sanoit vaan tylysti lähteväsi ja niin lähdit.en huolisi takaisn sen jälkeen. mene vaan, vaihda jos ei oo hyvä, vaihda uudestaan. harvoin vaihtamalla paranee.
Luovu siitä joka sinuta kerran todella välitti.Väistäkää hän palstasetä vesilammikoita eikä miettinyt enää sitä eroa, eroa eroaa
- Anonyymi
Täällä mä on vieläkin sun.
P.... - Anonyymi
Heistä eräät odottelevat nk kuuta nousevaa. Ei tule voittoa talolle
- Anonyymi
Pelikaani läns turbiinii
- Anonyymi
Huset vinnar inte altid
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huset vinnar inte altid
Ruattini on pikanttia
- Anonyymi
Odotan, että saan asuntolainan maksetuksi. Lyhyellä tähtäimellä sitä että muijan kanssa pääsee halimaan ja Pääsiäisenä Amsterdamiin minilomalle. Odotan myös kesää ja siinä yli 25-asteisia päiviä.
Muistathan syödä pillerisi ja tienata rahasi muualta kuin KELA:n kautta. - Anonyymi
Seksikästä sielunkumppania, kuinkas muutenkaan. Jospa se on juuri siksi yhtä ujo ja saamaton, emmekä koskaan tule tutustumaan. Maailma on meidänlaisia täynnä. Teidänlaisia siis.
- Anonyymi
Ei varmaan mulle, mutta en ole saamaton, vaan jos on yrittänyt lähestyä ja se on torjuttu, niin kyllä se silloin jää toiselle se seuraava lähestyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan mulle, mutta en ole saamaton, vaan jos on yrittänyt lähestyä ja se on torjuttu, niin kyllä se silloin jää toiselle se seuraava lähestyminen.
Ohimeno ei ole lähestymistä! Lähestyminen on sitä, että sanot sanan hei, koska kukaan ei osaa lukea toisen ihmisen ajatuksia. Niinhän baareissakin tehdään, mies kysyy jotain naiselta ja siitä juttelu joko alkaa tai loppuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohimeno ei ole lähestymistä! Lähestyminen on sitä, että sanot sanan hei, koska kukaan ei osaa lukea toisen ihmisen ajatuksia. Niinhän baareissakin tehdään, mies kysyy jotain naiselta ja siitä juttelu joko alkaa tai loppuu!
Olen sanonut enemmänkin, kuin hei. Joten ei ollut mulle, niin kuin arvelinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Ihmiset usein ajattelevat et jos näkeekin josta on kiinnostunut, niin sen pitäisi olla merkki jostakin. Itse en ajattele niin omahyväisesti; jos nainen tulee näköetäisyydelle ja näen hänet; en ajattele hänen olevan siinä minun vuokseni vaikka saattaisi ollakin. Siksipä ainoa vaihtoehto on rohkea lähestyminen puolin ja toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on aloittajasetä suuri tarve leikkiä sitä torjujan osaa mitä et ole koskaan saavuttanut ja pitää noloille peeloille tätä esitystä jota täytyy jostain käsittämättömästä syystä syynätä urakalla. Säälittävä saitti kokonaisuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on aloittajasetä suuri tarve leikkiä sitä torjujan osaa mitä et ole koskaan saavuttanut ja pitää noloille peeloille tätä esitystä jota täytyy jostain käsittämättömästä syystä syynätä urakalla. Säälittävä saitti kokonaisuudessa
No mutta oliks tässä lausumassa ny sitä tyhjäntoimittajien hakemaa tunnetta?🦋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha luulla että lähestyisin sinua koskaan hyvin aikein. Lupaan haukkua sinut kaikkien kuullen jos miehistä pitävä tulee näkyviin jossain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha luulla että lähestyisin sinua koskaan hyvin aikein. Lupaan haukkua sinut kaikkien kuullen jos miehistä pitävä tulee näkyviin jossain!
Nyt on kyllä gubbe ns punainen lanka hukassa tavallista enemmän, mutta siitähä jästit digaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä foorumi saa nihilistisiä piirteitä esiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä foorumi saa nihilistisiä piirteitä esiin
Syytän siis internet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syytän siis internet.
Eipä tule missään muualla mieleen että töräyttelisi näin toksisia ikinä
- Anonyymi
Miksi odottaisin ketään muuta kuin yhteistä vauvaa ihanan muijani kans sääliks käy niitä miehiä joilla on päälle päsmäri muija ja tuhmä kuin tohveli näin se vain on
- Anonyymi
Sieluni silmin näen "vauvan" jo muutaman vuoden ikäisenä käyttävän samaa kieltä 😀
- Anonyymi
Onko ollut aloittajasetä kehittävää pulista tåmä galluppisi täyteen?
- Anonyymi
❤️B.
- Anonyymi
Hän odottaa tai kaksikin laadittua suunnitelmaa että jotkut naiset niihin suostuu, kuten esim minä, ja se auttaisi heidän elämää ja joidenkin muidenkin.
ja olen sanonut tuhat kertaa en suostu, enkä halua. Vaan mennään ihan vaan nykyisen suunnitelman mukaan. Saan rahani, jatkan projektejani ja elän elämääni. Ei ole muilta pois, van sen osalta mitä olivat suunnitelleet ja olisi täysin tuskaa minulle, ja ovat jo tiettämättäni sen kerran toteuttaneet, Ikinä lähde mukaan moiseen.
Hyväksy mies tämä ja jätä minut rauhaan, sen laatijaporukkasi kanssa. Ei myös kiinnosta sen Jennin ehdotus, joka on huonoudessaan pohjanoteeraus.- Anonyymi
Mihin sinä palstaäijä larppaat naisten tällä kertaa suostuvan- sinuunko? Nietu
- Anonyymi
ja en vaihda uraani puhelinmyyntityöhön, sitä voi tehdä lisänä, mikään muu ei ollut tarkoitus. Ja siinäkin hakattiin kunnes suostutaan, eikä oteta lääkkeitä koska estävät huipputyön. Ottakoot muut, eikä anneta lääkkeen syöjille mitään täältä.
- Anonyymi
Vaikuttaa rankalta alalta palstasetä tää myyntibisnes tulos tai ulos kirjaimellisesti lähes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa rankalta alalta palstasetä tää myyntibisnes tulos tai ulos kirjaimellisesti lähes
Täytyypä kysäistä seuraavalta puhelinmyyjältä, että oletko sinä siellä vapaaehtoisesti koodisana marjapiirakka ym
- Anonyymi
Oletko palstasetä saanut jo paljon hyviä pakinoita vastaukseksi vai oletko kynäillyt taas kaikki vastaukset itse?
- Anonyymi
Miettikää posin kautta jätkät- teitä ei epäillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää posin kautta jätkät- teitä ei epäillä
Jos korvauksi ei pian tule niin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos korvauksi ei pian tule niin..
No sitä minä en tiedä mihin tippirahaan sinut on mies uunotettu uskomaan. Metateksti? Kyl
- Anonyymi
Turha odottaa ketää
- AnonyymiUUSI
odotin toimeentulotukee mut ei myönnetty minkäs teet ku tienaat liikaa nice
- AnonyymiUUSI
Odotan vakavaa keskustelua naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Don’t hold thay breath.
- AnonyymiUUSI
Milloin se pidetään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se pidetään?
En tiedä. En todellakaan tiedä. Minulla on rajoitetut mahdollisuudet olla yhteyksissä.
- AnonyymiUUSI
Oonko mä ollut tuhma 😟?
- AnonyymiUUSI
Sinun ihanan kanssa töihin viimmoseksi jäämistä, intohimoista suutelointia ja mihin se siitä sitten johtaakaan
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641449Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973