Ei näy Satua

Anonyymi-ap

Ei näy Satua. Taitaa Satu tietää, ettei ole enää tervetullut luokseni. Ei Satusta seksiin ollut. Kunhan keimailua vaan ja halusi huomioita itsetuntonsa kohottamiseen. Toivon etten ikinä häntä näe, kun ei hänestä mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen ollutkaan.
Clint Eastwood, yhden ilmeen mies.

27

415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Clint Eastwood on legenda.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

No todellakin oot yhden ilmeen mies. Olit siellä niin vakava. Muutaman kerran näin sut hymyilevän ja mikä ihana hymy se olikaan. Voisit hymyillä enemmän mies. Pian kaikki muuttuu hyväksi. En voi olla enää kovin kauaa olla poksahtamattta. Niin ainakin luulen ❤️🩷

• Anonyymi

En ala olemaan tekemisissä kanssasi ellei tuo asia tapahdu. Sinulla on näytön paikka tuossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ala olemaan tekemisissä kanssasi ellei tuo asia tapahdu. Sinulla on näytön paikka tuossa.

Ja tuota asiaa on kysyttävä samantien kun näet minua. Ellet noin tee käsken sinun painua pois.
        Teen kuten kirjoitin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuota asiaa on kysyttävä samantien kun näet minua. Ellet noin tee käsken sinun painua pois.
        Teen kuten kirjoitin

Ja luonnollisesti pyydät anteeksi ensimmäisenä, sitten sen jälkeen kysyt seksiin. Toista mahdollisuutta et tule saamaan.Vain tällä viikolla tämä mahdollisuus on sinulle. Tämän jälkeen en toivo ikinä näkeväni sinua.
        En näet ole sellainen mies joka antaa mahdollisuuksis montaa.
        Clint Eastwood. Yhden ilmeen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luonnollisesti pyydät anteeksi ensimmäisenä, sitten sen jälkeen kysyt seksiin. Toista mahdollisuutta et tule saamaan.Vain tällä viikolla tämä mahdollisuus on sinulle. Tämän jälkeen en toivo ikinä näkeväni sinua.
        En näet ole sellainen mies joka antaa mahdollisuuksis montaa.
        Clint Eastwood. Yhden ilmeen mies.

Minua kuvottaa sellainen joka pelaa eikä ole reilu toiselle. Aika ei korjaa tekojasi, pelailuasi, vain anteeksi pyyntö vähintä ja anteeksi pyyntö ilman seksiä ei ole anteeksi pyyntö vaan vittuilus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kuvottaa sellainen joka pelaa eikä ole reilu toiselle. Aika ei korjaa tekojasi, pelailuasi, vain anteeksi pyyntö vähintä ja anteeksi pyyntö ilman seksiä ei ole anteeksi pyyntö vaan vittuilus.

Clint Eastwood yhden ilmeen mies ratsastaa nyt pois.

• Anonyymi

Voi satu minkä teit

• Anonyymi

Huh, Satu vilautti...

• Anonyymi

Tuu mies hakemaan, ota oikeen kunnolla ni johan alkaa tapahtua ja loppuu tuo valittaminen

• Anonyymi

Ei näy Satua. Ei Satusta seksiin ollut. Parempi etten näekään. Inhottaa koko nainen.

• Anonyymi

Annan vielä tänään Sadulle mahdollisuuden näyttää viestillä sen jos hän haluaa olla kanssani tekemisissä. Viesti muualla mulle.
        Tietenkin kunnioitan sitä ellet viesti. Ja kunnioita sinä ja elä näe minua enää ikinä.
        Clint Eastwood yhden ilmeen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan vielä tänään Sadulle mahdollisuuden näyttää viestillä sen jos hän haluaa olla kanssani tekemisissä. Viesti muualla mulle.
        Tietenkin kunnioitan sitä ellet viesti. Ja kunnioita sinä ja elä näe minua enää ikinä.
        Clint Eastwood yhden ilmeen mies.

Ei missään tapauksessa tai missään tilanteessa näkemistä.
        Sitä toivon, koska ei sinusta seksiin ollut.

• Anonyymi

En ole ollut täällä kuin aamulla, niin vaikea sanoa.

• Anonyymi

Sellainen Satu 🤣

• Anonyymi

Ei Satusta ollut kuin itsestään tyrkyttään ja keimaileen ja yritti sillä nostaa itsetuntoaan.
      Onhan tuosta aikaa, mutta ikinä en anna anteeksi kun ei anteeksi pyydä. Eikä minulta saa anteeksi kuin seksillä.
      Toivottavasti en ikinä häntä näe missään vaiheessa tai tilanteessa tai minkään syyn vuoksi.

• Anonyymi

Clint Eastwood yhden ilmeen mies ratsastaa nyt auringon laskun suuntaan.

• Anonyymi

Toivon että en ikinä häntä näe. Ei missään tapauksessa tai missään tilanteessa enkä minkään syyn takia. Vähintään kilometrin päässä saa pysyä.

• Anonyymi

Clint Eastwood yhden ilmeen mies ratsastaa auringon laskiessa pois. Inhoan häntä.

• Anonyymi

Taidat olla varsinainen satusetä 😂

• Anonyymi

Onneksi en näe Satua. Ällöttäisi jos hänet näkisin.

• Anonyymi

Olkoon vaan vaeltamassa.

• Anonyymi

Melkoinen Satu

• Anonyymi

Palstasetä-Satu.

• Anonyymi

herää

• Anonyymi

joo aivan sama en luota sun kaltaseen hyi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe