Tässä tulee

Anonyymi-ap

Haisemaan itsekehu, mutta olisin ollut sun elämäsi nainen. Olisin palvonut maata jalkojesi alla ja jumaloinut sinua päivieni loppuun asti. Ettäs tiedät. 🌞

38

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi olisit? Miksi et enää?

• Anonyymi

Loppuelämän kainalopaikka on edelleen avoinna, tosin tällä hetkellä kainalo saattaa hieman haista 😌

• Anonyymi

Yritin keksiä tähän hyvää kommenttia, mutta jos erinäiset hajut yhdistää meitä, siitä ei kaunista saa tekemälläkään. Kainaloon voisin tulla mielelläni. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin keksiä tähän hyvää kommenttia, mutta jos erinäiset hajut yhdistää meitä, siitä ei kaunista saa tekemälläkään. Kainaloon voisin tulla mielelläni. :)

Niin no kainalo saattaa tuoksahtaa nyt koska olen töissä 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no kainalo saattaa tuoksahtaa nyt koska olen töissä 😌

Ei se haittaisi yhtään. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaisi yhtään. 🤭

Joku on kyllä joskus kehunut ödööriäni 🤔

• Anonyymi

Kiitos, sitä vastaan pidän sinua kuin kukkaa, ihaillen katsellen hyvänä pitäen.

• Anonyymi

Tiedän. Mikä estää? 😎

• Anonyymi

Kärppänä linjoilla 😂
        Ihan vaan sivusta.

• Anonyymi

Sinä itse estät minua olemasta elämäsi nainen 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A-nainen estää? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A-nainen estää? 😅

Ei liity A naiseen tämä aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituista höpötystä 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituista höpötystä 😎

😎 erittäin omituista.

• Anonyymi

Pakko kirjoittaa nyt ettei tämä ei ole multa 😂 En palvo yhtäkään miestä.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Tämä voisi olla minulta, mutta sillä oletuksella, että mies palvoo...

• Anonyymi

KynnysmattoGubbe sitten vain kokeilemaan kuka heteromies olisi niin epätoivoinen. Naiset nimittäin ei ole.

• Anonyymi

Se juna meni jo

• Anonyymi

Olenkin odottamassa jo seuraavalla asemalla 😌

• Anonyymi

Höpötystä 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkin odottamassa jo seuraavalla asemalla 😌

Turhaan

• Anonyymi

Siksi juuri siinä lukee "olisin ollut".

• Anonyymi

niinpä niin... Jokaisen menestyneen miehen takana on nainen sanotaan. Taitaa aloittaja myös olla niitä naisia.

• Anonyymi

Älä esiinny toisena

• Anonyymi

En niin. Esiinnyn itsenäni.

• Anonyymi

Hajusta sen tunnistaisin, oletko elämäni nainen. Se on erittäin tärkeä yhteensopimisen merkki. Ne naiset, jotka puhuvat et miehen pitää aina tuoksua hyvälle, eivät ole välttämättä kovin seksuaalisia koska haluavat peittää miehen ja ehkä omansa ominaistuoksun. Tämä ei tarkoita ettei voisi tuoksua hyvälle hajuvedelle joskus vaan sitä et tajuaa miten tärkeää hajut ovat ihmisillekin nimenomaan parinmuodostuksen kannalta.

• Anonyymi

Kyllä miehen pitää tuoksua hyvälle ominaishajussaan, ei niinkään hyvältä partavedeltä.

• Anonyymi

Minulla on tuoksuyliherkkyys, joten mies ei voi käyttää partavettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehen pitää tuoksua hyvälle ominaishajussaan, ei niinkään hyvältä partavedeltä.

Samaa mieltä kuten naisenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tuoksuyliherkkyys, joten mies ei voi käyttää partavettä.

No hyvä, ei siis partavettä ihan vaan tilaa viemään.

• Anonyymi

Miten niin olisit ollut?

• Anonyymi

Jumalointi alkaa ahdistamaan jossain vaiheessa. On kokemusta. Voisit silti kyllä olla merkittävin nainen mun elämässä.

• Anonyymi

Muuten aika hauska, ja olin tunnistavinani itseni🌞, mut mikä toi haju/ tuoksujuttu on mitä ketjussa puidaan?🤔 Viittaakohan johonkin toiseen ketjuun, joka jäänyt näkemättä.

• Anonyymi

Viittaa ihan elämän realiteetteihin. Vaikka ihminen on oppinut vaatettamaan itsensä ja yrittää usein peittää ominaistuoksunsa, silti se ei muuta luojan luomaa. Niin ihmiset kuin muutkin luonnon luomat otukset vaikuttavat toisiinsa paljon enemmän hajun kautta kun on koskaan ääneen sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittaa ihan elämän realiteetteihin. Vaikka ihminen on oppinut vaatettamaan itsensä ja yrittää usein peittää ominaistuoksunsa, silti se ei muuta luojan luomaa. Niin ihmiset kuin muutkin luonnon luomat otukset vaikuttavat toisiinsa paljon enemmän hajun kautta kun on koskaan ääneen sanottu.

Joo, toi on totta kyllä. Ominaistuoksut on itselle tärkeitä ja olen tarkkanenäinen itsekin. Siksi en pidä monistakaan keinotekoisista tuoksuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole kuin laadukas dödö. Muuten ollaan samiksia hänen kanssa.

• Anonyymi

Entäs pyykki, ruoka ja villakoirat? Hoituuko nekin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe