Mahtavatko olla kuntalaisten ja palveluiden puolella, vai myyvätkö sielun Joensuulle.
Tuleva kunnanvaltuusto
11
565
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mistä roikkuu.Ehkä tai ehkä en.Siinä vastaukset.
- Anonyymi
"Viisaus ei asu meissä". Sielu on myyty jo kauan aikaa sitten. Kulissi pyörii, mutta kuinka kauan.
- Anonyymi
Elä vaan äänestä kokkareita jos haluat että jotain palveluja jää tohmajärvelle.
- Anonyymi
Onko siellä kommareita ehokkaana?Huonoksi todettu loisijaporukka.
- Anonyymi
Kyllä on niin vaikea äänestys kokoomus vienyt kaikki palvelut ja kepu lupailee kaikkea ja mikään ei toteudu ps mielessä vaan maahanmuutto sdp jakaa vähätkin valtion rahat kavereille ja tuo nuo homo jutut lapsille ja muille normaalina
- Anonyymi
Kepu ja temarit on kaiken takana.Älkää muita syytelkö.
- Anonyymi
Elä vaan äänestä kokoomuksen ehdokkaita.
- Anonyymi
Pellet johdossa. Tiesittekö että sellainen kunta kuin kunnan johto.
- Anonyymi
Iso osa ehdolla olevasta porukasta aiheutti soten nykyiset ongelmat. Vuosikausia tehtiin kuntajohtoisessa Siun sotessa alijäämöisiä budjetteja. Ajateltiin, että valtio maksaa. Ei maksa.
Ns säästyneet rahat käytettiin mm valtuutettujen kymppitonneihin. Huljuteltiin joutavaan tai maatilojen teihin. Ainaki kaksi miljoonaa iskettiin suksivoidetehtaan infraan, Ja kahdeksan miljoonaa takuisiin. Odotellaanpa kuin suksivoiteiden kysynnän köy. - Anonyymi
Elekkee vaan äänestäkö tuota miestä mikä kyltit laittanut tolppiin onkamontien varteen ei saa sanaa suustansa haluaa vaan rahaa tekemään ei oo politiikko ainesta
- Anonyymi
Tuohon onkamoon ei ainakaan kannata kunnan varoja uhrata asuu muutama vanha pieru koko kylässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459