mutta eihän siitä mitään tullut. Eihän minulla ole rahaa pankkitilillä mutta onneksi kela maksaa laskuni. Kuten varmaan suurimman osan tämän palstan serpummeilla.
Koitin maksaa windowsilla laskuja
17
217
Vastaukset
- Anonyymi
Pappa betalar.. ninhän se on windows-käyttäjien kanssa. Mitään ole omalla rahalla koskaan ostettu.
- Anonyymi
Siinä taas yksi serpummi, joka on rahaton!
- Anonyymi
Muuten meni oikein mutta nykyään sanotaan että Pappa betalaX eli X-sukupolvea iskä maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten meni oikein mutta nykyään sanotaan että Pappa betalaX eli X-sukupolvea iskä maksaa.
Taivaan Isäkö?
- Anonyymi
Nyt on hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on hyvin sanottu!
Joo niin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema zelenskyille 🤡
☠️☠️ ☠️☠️ ☠️☠️ ☠️☠️ - Anonyymi
Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema zelenskyille 🤡
☠️☠️ ☠️☠️ ☠️☠️ ☠️☠️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas yksi serpummi, joka on rahaton!
Rahaton pummi!
- AnonyymiUUSI
Windows ei näytä siinä prosentissa todellista lukemaa. itsellä se hyppii miten sattuu.
- Anonyymi
Koitin maksaa windowsilla laskuja, Mutta eihän siittä mitään tullut, kela ei ole hyväksynyt tukiani, tai windows kerskisi tyhjentää tilini ennen minua.
- Anonyymi
Hyvä provo paviaaniseni, opettele keksimään omat valheesi.
- Anonyymi
Myönnät siis että vastaavanlainen viesti muutettuna linuxjärjestelmään on valhe!!
- Anonyymi
Winukka vei rahani!
- Anonyymi
Rahat meni ja laskut jäi maksamatta!
- Anonyymi
Zelenskyi vei rahani, vitun homo!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386