mutta eihän siitä mitään tullut. Eihän minulla ole rahaa pankkitilillä mutta onneksi kela maksaa laskuni. Kuten varmaan suurimman osan tämän palstan serpummeilla.
Koitin maksaa windowsilla laskuja
10
127
Vastaukset
- Anonyymi
Pappa betalar.. ninhän se on windows-käyttäjien kanssa. Mitään ole omalla rahalla koskaan ostettu.
- Anonyymi
Siinä taas yksi serpummi, joka on rahaton!
- Anonyymi
Muuten meni oikein mutta nykyään sanotaan että Pappa betalaX eli X-sukupolvea iskä maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten meni oikein mutta nykyään sanotaan että Pappa betalaX eli X-sukupolvea iskä maksaa.
Taivaan Isäkö?
- Anonyymi
Nyt on hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on hyvin sanottu!
Joo niin on!
- Anonyymi
Koitin maksaa windowsilla laskuja, Mutta eihän siittä mitään tullut, kela ei ole hyväksynyt tukiani, tai windows kerskisi tyhjentää tilini ennen minua.
- Anonyymi
Hyvä provo paviaaniseni, opettele keksimään omat valheesi.
- Anonyymi
Myönnät siis että vastaavanlainen viesti muutettuna linuxjärjestelmään on valhe!!
- Anonyymi
Winukka vei rahani!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408