mutta eihän siitä mitään tullut. Eihän minulla ole rahaa pankkitilillä mutta onneksi kela maksaa laskuni. Kuten varmaan suurimman osan tämän palstan serpummeilla.
Koitin maksaa windowsilla laskuja
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
Pappa betalar.. ninhän se on windows-käyttäjien kanssa. Mitään ole omalla rahalla koskaan ostettu.
- Anonyymi
Siinä taas yksi serpummi, joka on rahaton!
- Anonyymi
Muuten meni oikein mutta nykyään sanotaan että Pappa betalaX eli X-sukupolvea iskä maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten meni oikein mutta nykyään sanotaan että Pappa betalaX eli X-sukupolvea iskä maksaa.
Taivaan Isäkö?
- Anonyymi
Nyt on hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on hyvin sanottu!
Joo niin on!
- Anonyymi
Koitin maksaa windowsilla laskuja, Mutta eihän siittä mitään tullut, kela ei ole hyväksynyt tukiani, tai windows kerskisi tyhjentää tilini ennen minua.
- Anonyymi
Hyvä provo paviaaniseni, opettele keksimään omat valheesi.
- Anonyymi
Myönnät siis että vastaavanlainen viesti muutettuna linuxjärjestelmään on valhe!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1284121Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6293815- 1012159
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa251938Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821494Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501436- 1151333
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1311267- 471249
- 921210