Tere! Millaisia kokemuksia teillä on ollut pitkän saksan kanssa, kuinka vaikeaa siitä on saada Laudatur?
Kiitos
Pitkä saksa YO - Laudatur?
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sain pitkästä saksasta L melkein täysillä pisteillä. Minulle se oli ihan helppoa, mutta useimmille se on mahdotonta.
Pitkän saksan kirjoittajia on vähän ja taso on kova.
Arvosanaa L jaetaan noin 5 %, siitä suuri osa menee Saksalaiseen kouluun.
Lukiomenestys saksan kielessä ennakoi tulevaa arvosanaa. Itselläni oli kahden ensimmäisen kurssin arvosanan 9 jälkeen kaikista seuraavista kursseista 10. Yo-arvosana L ei ollut yllätys kenellekään.
Kirjoitin myös pitkän ruotsin ja siitäkin tuli L, odotetusti.- Anonyymi
MITEN NIIN? EN VALEHETELE!
- Anonyymi
Meitä on moneksi. Yksi kaveri kirjoitti Saksassa vietetyn vaihto-oppilasvuoden jälkeen lyhyestä saksasta M. Pitkästä saksasta L on kova juttu, vaatii panostusta koko lukion ajan, mutta on mahdollista. Koe ei ole kohtuuton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704