Tere! Millaisia kokemuksia teillä on ollut pitkän saksan kanssa, kuinka vaikeaa siitä on saada Laudatur?
Kiitos
Pitkä saksa YO - Laudatur?
3
713
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sain pitkästä saksasta L melkein täysillä pisteillä. Minulle se oli ihan helppoa, mutta useimmille se on mahdotonta.
Pitkän saksan kirjoittajia on vähän ja taso on kova.
Arvosanaa L jaetaan noin 5 %, siitä suuri osa menee Saksalaiseen kouluun.
Lukiomenestys saksan kielessä ennakoi tulevaa arvosanaa. Itselläni oli kahden ensimmäisen kurssin arvosanan 9 jälkeen kaikista seuraavista kursseista 10. Yo-arvosana L ei ollut yllätys kenellekään.
Kirjoitin myös pitkän ruotsin ja siitäkin tuli L, odotetusti.- Anonyymi
MITEN NIIN? EN VALEHETELE!
- Anonyymi
Meitä on moneksi. Yksi kaveri kirjoitti Saksassa vietetyn vaihto-oppilasvuoden jälkeen lyhyestä saksasta M. Pitkästä saksasta L on kova juttu, vaatii panostusta koko lukion ajan, mutta on mahdollista. Koe ei ole kohtuuton.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564