"Mä en oo mikään supermies, mut sut saan lentämään.
Sulla on takana aikaa ja edessä vielä timantit kimmeltää
Mut tiedän, sä oot vapaa elämän viedä vaikket sä sitä tänään nää."
Ressu laulaa..
11
284
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, oot mun supermies koska saat mut tuntemaan niin kuin ei kukaan muu. Damn right.
- Anonyymi
❤️.
- Anonyymi
🩷🩵
Tässä on hyvä Ressun biisi, viimeinen päivä:
https://youtu.be/jz7FyIiQzT4?si=27vagobgH8LjoHMJ- Anonyymi
Hän on supermies.
- Anonyymi
Olisi ollut ressun ka vaikka mitä. Mutta tyhmä tajuu jääbä narikkaan ,vai mitä?♥️🤷♀️
- Anonyymi
Ja edelmann laulaa jos sä tahdot niin .
Voin kertoa että en tod. On tätä muuttumisleikkiä joidenkin taholta katsottu jo vuosia ja meno vain pahenee. Muut jopa ovat innostuneet muuntautumaan mukana lastensa kanssa. Hullujen hommaa.
Kun elokuva ja musiikin maailma menee kuoren alle, ei ole kaik kunnossa.- Anonyymi
Sun elämä on köyhä jos siihen ei kuulu leffat ja musa
🤯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun elämä on köyhä jos siihen ei kuulu leffat ja musa
🤯Kyllä kuuluu mutta ei ne mun elämää ala hallitsemaan.
- Anonyymi
Spydermän sää oot
- Anonyymi
Seurataan mielenkiinnolla montako päivää menee kun joku hyppää katolta spaikkupuku päällä kun juttusaitilla niin käsketään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837