Onko Omatalo päässyt jaloilleen, onko tietoa?
Omatalon tilanne
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
On tietoa, vaikka kommunistit ovat yrittäneet talon kaataa. Älä äänestä kommunisteja!
- Anonyymi
MItä huolta, tilalle saadaan tuulivoimaa!
- Anonyymi
Miltä syrjitä kommunistit yritti kaataa talon.
- Anonyymi
Onko alhaisella kysynnällä mitään merkitystä?
- Anonyymi
Miten niin juuri kommunistit?
- Anonyymi
Koska Kansainväinen on maailman seksikkäin biisi.
Kun se alkaa soimaan (varsinkin SDPn puoluekokouksessa) , tuhat mulkkua nousee seisomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Kansainväinen on maailman seksikkäin biisi.
Kun se alkaa soimaan (varsinkin SDPn puoluekokouksessa) , tuhat mulkkua nousee seisomaan.Tuota se nykyinen avohoito tuottaa.
- Anonyymi
En ymmärrä miten se tähän. liittyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1103286Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5212696- 891703
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821304Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151102- 871036
- 35996
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal98961- 73888