Sielunvihollinen todellakin tiivistää voimiaan näinä aikoina ja yrittää harhauttaa, eksyttää ja viedä uskon niin monelta kuin mahdollista – Jumalan valtakunnasta. Nyt ei voi enää olla kauan Jeesuksen paluuseen. Kaikki merkit viittaavat siihen, että aika käy vähiin.
Petojen raatelu käy yhä voimakkaammaksi – ei tämä ole ennen ollut tällaista. Sielunvihollisen ansat lisääntyvät, ja maailma pimenee nopeaan tahtiin. Nyt jos koskaan on oltava hereillä. On syytä pysyä valppaana ja kiinni Jumalan valtakunnan opissa, ettei kukaan meistä eksyisi.
Petojen raatelu
79
465
Vastaukset
- Anonyymi
Vl-liike on petojen pesäpaikka.
- AnonyymiUUSI
Juoskaa karkuun kaikkia uskovaisia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juoskaa karkuun kaikkia uskovaisia!
Nouu nou nou!
Antakaa uskomattomat uskovaisten tulla luoksenne, auditoimaan se vahva uskonsa.
Tarjotkaa heille järkiinsätuloa.
Huomaavat sitten nopsaan tai hitaammat aikanaan, ettei se heidän usko ole edes sinapinsiemenen kokoinen.
Monet heistä juoksevat tämän tajutessaan itse karkuun.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Toisaalta myös Jumalan valtakunta laajenee koko ajan internetin auttamana ympäri maailmaa, on paljon parannuksen tekijöitä. www.peaceofkingdom.net.
- Anonyymi
korjaan: www.kingdomofpeace.net.
Vl-uskossa on suurimmaksi osaksi nimenomaan kyse valtakunnan rauhasta eikä rauhan valtakunnasta, sinänsä huvittava ja osuva kirjoitusvirhe, etten sanoisi että lipsahdus!
- Anonyymi
Ja ainiin: Jumalan valtakunta ei laajene eikä pienene vaikka siihen kuuluisi kaikki maailman ihmiset tai vaikkei siihen kuuluisi ketään. Jumalan valtakunta on Jumalan, siksi se on vaikkei siihen kuuluisi ketään ja se on riippumaton kenestäkään.
- AnonyymiUUSI
Eihän Jumalan Valatakunta tule, sehän Israel?
Jeesuksen tuleminen mahdollistaa Hänen valtakuntansa Häneen kastetuille parannuksen tehneille! - AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Vl-uskossa on suurimmaksi osaksi nimenomaan kyse valtakunnan rauhasta eikä rauhan valtakunnasta, sinänsä huvittava ja osuva kirjoitusvirhe, etten sanoisi että lipsahdus!
ripuli paska haisee
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Kerro missä asut muilutamme sinut oylun rylle pistetään ukko ruotuun
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
kun haluat rauhaa valmistaudutaan sotaan
Kehottaisin aloittaajaakin uskomaan Jeesukseen ja kääntymään kristityksi!
Joh. 12:26 Jos joku minua (Jeesus)palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Joh. 14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
Joh. 17:24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
1Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.#####On syytä pysyä valppaana ja kiinni Jumalan valtakunnan opissa, ettei kukaan meistä eksyisi.#########
Kristitty kehottaisi pysymään kiinni Jeesuksessa!
Aloittaja, oletko juutalainen vai muslimi?- AnonyymiUUSI
Jos eit tuoa osaa päätellä, selvästä kirjoituksesta ja siksi kysyn, mikä Hänestä tekisis muslimin, ja sitten mikä israelilaiset tai juutalaisen.
Tiedätkö muuten niiden eron? Kerro. Anonyymi kirjoitti:
Jos eit tuoa osaa päätellä, selvästä kirjoituksesta ja siksi kysyn, mikä Hänestä tekisis muslimin, ja sitten mikä israelilaiset tai juutalaisen.
Tiedätkö muuten niiden eron? Kerro.Muslimitkin ovat kohta Jeesus myönteisempiä kuin vellut!
- AnonyymiUUSI
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Muslimitkin ovat kohta Jeesus myönteisempiä kuin vellut!
Totta.
Kannattaa seurata totuutta, koska Jeesus on totuus. Minkään lahkon oppia ei pidä seurata jos se osoittautuu valheeksi. Niinkuin nyt on käynyt vl-opin suhteen.
Ps. Tsekatkaa tää uus video klo 15:
https://youtu.be/oWt05sVqFcA?feature=shared- Anonyymi
Juuso, ymmärrätkö, että olet teoillasi saanut useat luopumaan elävästä uskosta. Nautitko oikeasti siitä? Olet paholaisen asialla, jos et huomannut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuso, ymmärrätkö, että olet teoillasi saanut useat luopumaan elävästä uskosta. Nautitko oikeasti siitä? Olet paholaisen asialla, jos et huomannut!
Sitä minä ihmettelen miten lestadiolaiset näkevät Jeesuksen paholaisena ja paholaisen lähetteinä he, jotka opastavat Raamatun lukemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mee niin. Hoitamaton omatunto se on joka ajaa ulos Jumalan Hengen sydämestä
Anonyymi kirjoitti:
Mun päämäärä on että ihmiset löytäisivät Jeesuksen. Toki sekin on hyvä jos joku joka on jo valmiiksi kuolleessa uskossa, jättää lahkon tulematta uskoon, koska sekin on jo suunta parempaan, mutta päämäärä on tosiaan että ihmiset tulisivat elävään uskoon.
Kysymys ei ole nautinnosta. Nautin esim hyvästä seurasta, karkista jne. Ehdottomasti kiitän Jumalaa jokaisesta joka todella kääntyy Jumalan puoleen mun toiminnan kautta, eli ehkä sitäkin voi nautinnoksi sanoa. Ja tykkään kyllä tehdä videoita uskoon liittyvistä aiheista, se on kyllä totta.
Tähän mennessä on tullut lähinnä syytöksiä että nautin ihmisten satuttamisesta, olen narsisti, psykopaatti jne., että ei tästä kyllä hirveesti nautintoa saa kun masokisti en ainakaan ole että nauttisin moisesta arvuuttelusta 🤣🤣🤣🤣 . Eipä siinä, en toisaalta välitäkkään moisesta huutelusta, eli tilanne on aikalailla nollasummapeliä sen nautinnon osalta. Antaapa poikien huudella, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!- Anonyymi
JuusoLehtola kirjoitti:
Mun päämäärä on että ihmiset löytäisivät Jeesuksen. Toki sekin on hyvä jos joku joka on jo valmiiksi kuolleessa uskossa, jättää lahkon tulematta uskoon, koska sekin on jo suunta parempaan, mutta päämäärä on tosiaan että ihmiset tulisivat elävään uskoon.
Kysymys ei ole nautinnosta. Nautin esim hyvästä seurasta, karkista jne. Ehdottomasti kiitän Jumalaa jokaisesta joka todella kääntyy Jumalan puoleen mun toiminnan kautta, eli ehkä sitäkin voi nautinnoksi sanoa. Ja tykkään kyllä tehdä videoita uskoon liittyvistä aiheista, se on kyllä totta.
Tähän mennessä on tullut lähinnä syytöksiä että nautin ihmisten satuttamisesta, olen narsisti, psykopaatti jne., että ei tästä kyllä hirveesti nautintoa saa kun masokisti en ainakaan ole että nauttisin moisesta arvuuttelusta 🤣🤣🤣🤣 . Eipä siinä, en toisaalta välitäkkään moisesta huutelusta, eli tilanne on aikalailla nollasummapeliä sen nautinnon osalta. Antaapa poikien huudella, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!Eipä siinä, mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu......
- Anonyymi
JuusoLehtola kirjoitti:
Tähän mennessä on tullut lähinnä syytöksiä että nautin ihmisten satuttamisesta, olen narsisti, psykopaatti jne., että ei tästä kyllä hirveesti nautintoa saa kun masokisti en ainakaan ole että nauttisin moisesta arvuuttelusta 🤣🤣🤣🤣 . Eipä siinä, en toisaalta välitäkkään moisesta huutelusta, eli tilanne on aikalailla nollasummapeliä sen nautinnon osalta. Antaapa poikien huudella, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!Älä oo noin höpsö! Sinä nimenomaan ajat uskovaisia näkemään Jumalan valtakunnan halpana. Kaikki tuntemani henkilöt, jotka sinä olet onnistunut videoillaan irroittautumaan tästä yhteisöstä, eivät ole liittyneet mihinkään toiseen. Ovat toisinsanoen tuuliajolla nyt. Ja eivät näytä elävän ees uskonnollista elämää. Ei, vaan saattavat esimerkiksi ottaa hömpsyjä prosenttijuomapulloista. Eivät siis uskone Jumalaan, vaan maailmalliseen humalaan!
Anonyymi kirjoitti:
Älä oo noin höpsö! Sinä nimenomaan ajat uskovaisia näkemään Jumalan valtakunnan halpana. Kaikki tuntemani henkilöt, jotka sinä olet onnistunut videoillaan irroittautumaan tästä yhteisöstä, eivät ole liittyneet mihinkään toiseen. Ovat toisinsanoen tuuliajolla nyt. Ja eivät näytä elävän ees uskonnollista elämää. Ei, vaan saattavat esimerkiksi ottaa hömpsyjä prosenttijuomapulloista. Eivät siis uskone Jumalaan, vaan maailmalliseen humalaan!
Jos ne näiden videoiden takia jättää uskon kokonaan, niin silloin ne ei ole elävässä uskossa olleetkaan. Eli jos ne oli kuolleessa uskossa ollessaan vlliä ja kuvittelivat olevansa ainoassa oikeassa joukossa ja taivaaseen matkalla niin ne oli enemmän harhassa ku mitä ne on nyt jos ne on jättäny vl-liikkeen. Eli sinänsä positiivinen kehitys sekin, vaikka ei mun päämäärä. Sillehän en voi mitään jos jotkut jättää uskon kokonaan, niin kävisi toki joka tapauksessa joidenkin kohalle, eihän sille mitään mahda. Jos jättää totuuden sanomatta siitä pelosta että osa lähtee pois kristinuskosta kokonaan niin se on väärin.
Eli totuus on sanottava, eikä pidä yrittää kontrolloida ihmisiä. Jos ne haluaa mennä ni goodbye!- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tutustu siihen, mitä Raamattu sanoo teoista;
Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.
Käykö Sinulle tämä Raamatun ilosanoma? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen miten lestadiolaiset näkevät Jeesuksen paholaisena ja paholaisen lähetteinä he, jotka opastavat Raamatun lukemiseen.
Samoin kun heiltä uuspuu Jeesuksen opetus; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
1. Piet. 3:21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keneen eläviin sinä uskot? Taidat olla lessu?? Paha juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kun heiltä uuspuu Jeesuksen opetus; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
1. Piet. 3:21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,Älkääkä kaunistautuko ulkoisten koristeiden kautta; hiustenne palmikoinnin tai kultaisten korujen tai
hienojen vaatteiden, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. Piet. 3:21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,höpö höpö
Että myös te samoin hänen kauttaan, hänessä elätte, kasteen kautta, ei siinä, kun peseydytte ruumiin
saastaisuudesta, vaan kun te puhtaalla omallatunnolla tunnustatte Jumalan, ja Messias Jeshuan
ylösnousemuksen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö
Että myös te samoin hänen kauttaan, hänessä elätte, kasteen kautta, ei siinä, kun peseydytte ruumiin
saastaisuudesta, vaan kun te puhtaalla omallatunnolla tunnustatte Jumalan, ja Messias Jeshuan
ylösnousemuksen.sama asia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä oo noin höpsö! Sinä nimenomaan ajat uskovaisia näkemään Jumalan valtakunnan halpana. Kaikki tuntemani henkilöt, jotka sinä olet onnistunut videoillaan irroittautumaan tästä yhteisöstä, eivät ole liittyneet mihinkään toiseen. Ovat toisinsanoen tuuliajolla nyt. Ja eivät näytä elävän ees uskonnollista elämää. Ei, vaan saattavat esimerkiksi ottaa hömpsyjä prosenttijuomapulloista. Eivät siis uskone Jumalaan, vaan maailmalliseen humalaan!
Ei kukaan Jumalan Valtakuntaa, joka ei ole vielä tulematta, joten tämä lessjuen jumalaien valatkunta on pakanallinen kriitti.
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Jos ne näiden videoiden takia jättää uskon kokonaan, niin silloin ne ei ole elävässä uskossa olleetkaan. Eli jos ne oli kuolleessa uskossa ollessaan vlliä ja kuvittelivat olevansa ainoassa oikeassa joukossa ja taivaaseen matkalla niin ne oli enemmän harhassa ku mitä ne on nyt jos ne on jättäny vl-liikkeen. Eli sinänsä positiivinen kehitys sekin, vaikka ei mun päämäärä. Sillehän en voi mitään jos jotkut jättää uskon kokonaan, niin kävisi toki joka tapauksessa joidenkin kohalle, eihän sille mitään mahda. Jos jättää totuuden sanomatta siitä pelosta että osa lähtee pois kristinuskosta kokonaan niin se on väärin.
Eli totuus on sanottava, eikä pidä yrittää kontrolloida ihmisiä. Jos ne haluaa mennä ni goodbye!"Jos ne haluaa mennä ni goodbye!"
Ompa tosi kristillistä ajattelua!
Minä uskovaisena haluan, että eksyneet lampaat palaisi Isänsä kotiin! Saisivat palaamisen armon. Se on ainakin minun rukoukseni. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jos ne haluaa mennä ni goodbye!"
Minä uskovaisena haluan, että eksyneet lampaat palaisi Isänsä kotiin! Saisivat palaamisen armon. Se on ainakin minun rukoukseni.ei teillä ole mitään toivoa koristaudutte täällä vain korulauseisiin harastatte vilppiä ja vähät välitätte miten lähimäisenne voivat
Anonyymi kirjoitti:
Tuttusi ovat harrastaneet täsmälleen samaa elämää ennen Juusoakin.
Jumalaan usko teitä ei auta. Uskovathan riivaajatkin Jumalaan ja vapisevat Hänen edessään.Anonyymi kirjoitti:
"Jos ne haluaa mennä ni goodbye!"
Minä uskovaisena haluan, että eksyneet lampaat palaisi Isänsä kotiin! Saisivat palaamisen armon. Se on ainakin minun rukoukseni.Kuka mielestäsi on Raamatun mainitsema Hyvä Paimen?
Vinkki:vl-laumalta Hän puuttuu! Vl-lauma torjuu Hänet, sanoen: kansa kaikkivaltias!- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ovat tulleet parempaan uskoon kuin aiemmin teillä lestadiolaisilla valehtelu on patologista eivät älyä tehdä synnistä parannusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keneen eläviin sinä uskot? Taidat olla lessu?? Paha juttu.
haluaisin minkäkin tietää onko ne jotain narkkeja
#####viedä uskon ####
Mihin?
Kristitty uskoo Jeesukseen, mutta vellu uskoo toiseen velluun ja hänen valheisiinsa.Johanneksen evankeliumi:
14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
14:4 Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
14:5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
peto viilit ☠️
- Anonyymi
Viime aikoina on ollut pelottavan paljon luopumusta. Jopa oma äitini luopui uskostaan, jota nyt viimesenä osasin odottaa. Hän ku oli aina viemässä meitä pyhäkouluihin ja raamattuluokkiin. Isä oli uskossa lepsumpi ja hän saattoi joskus jopa ottaa saunakaljankin. Isäni on silti yhä uskomassa, äitini ei. Jännää, että äiti luopui uskosta vasta sitten, kun viimeinenkin lapsi oli muuttanut kotoa pois. Sisaruksistani enää muutamat on uskovaisia minä mukaan lukien.
- Anonyymi
Kymmenkunta serkkua enää uskomassa.Ennen niitä oli lähemmäs sata.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele jos ne kaikki löytäisivät Jeesuksen. Sitä minä ainakin haluan, että ihmiset eivät vain jättäisi uskoa siksi koska se on ilmiselvästi kuollutta, vaan että he löytäisivät uskon uudelleen, nimittäin uskon Jeeuskseen, mistä vl:ssäkin alunperin oli kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on sata serkkua, kysymyksessä on jo heimo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on sata serkkua, kysymyksessä on jo heimo!
En ole asiaan perehtynyt.Kysymyksessä on vaan isän puolelta olevia serkkuja.Äitin puolelta ei ole uskovaisia serkkuja ollut.
- Anonyymi
Tämän kuninkaan sukujuuret ovat Etiopiasta. Ja näin tulee täyttymään se Daavidin profetia, joka sanoo, "Etiopia ojentaa kätensä Jumalalle." Eikä tätä ole turhaan sanottu, sillä taivaan alla ei tule olemaan sellaista kuningaskuntaa, joka pystyisi voittamaan kristityt. Näiden jälkeen se roomalaisten kuningas nousee Jerusalemiin ja tulee sinne golgatan paikalle, johon se ristinpuu pystytettiin. Ja hän ottaa kruunun päästään ja laittaa sen ristille ja levittää kätensä taivasta kohti luovuttaa roomalaisten ja kristittyjen kuningaskunnat Jumalalle, kaikkivaltiaalle Isälle. Ja se pyhä risti otetaan taivaaseen sen kuninkaan kruunun kanssa. Mutta kun Herra tulee myöhemmin tuomitsemaan maailmaa tulen kautta, se pyhä risti ilmestyy ennen häntä, nuhtelemaan uskosta osattomien uhkarohkeutta.
Silloin koko maailmasta tuhotaan kaikki perusperiaatteet ja valta, niin että se kadotuksen lapsi voi ilmestyä, hä, joka on antikristus.
Sen antikristuksen hallitus kestää ajan ja kaksi aikaa ja puoli aikaa, joka tarkoittaa kolmea ja puolta vuotta. Niinä päivinä maan päällä ei sada, eivätkä pilvet liiku, ja maan päällä on oleva suurta nälänhätää. Virrat kuivuvat ja kalat menehtyvät, ja ihmiset kuolevat nälkään, eikä kukaan ole heitä hautaamassa. Mätänevien kuolleiden haju täyttää maan pinnan.- Anonyymi
Tämä on oleva hänen ulkoinen olemuksensa; pitkä ja laiha mies, jolla on kapeat jalat ja pitkät hiukset, pitkät kasvot ja pitkä nenä, ilon täyteiset silmät, suuret korvat, häneltä puuttuu yksi etuhammas, hänen otsassaan on näkyvä vaalea läikkä ja hänen etuhiuksissaan on vähän valkoista. Nämä hänen merkkinsä ovat muuttumattomia, mutta muuten hän pystyy muuttamaan itseään. Ja kun hän tulee Jerusalemiin, eräs kuningas, nimeltä Flaccus (uudemmassa Flato) palvoo häntä. Sen jälkeen Jerusalemista nousee 18 viisasta miestä, jotka menevät hänen eteensä nuhtelemaan häntä. Ja kun hän näkee, että häntä nuhdellaan, hän paaduttaa sydämensä, ja hän määrää Jerusalemiin sytytettäväksi alttarin ja että nuo 18 vanhurskasta miestä on sidottava yhteen ja laitettava siihen tuleen, sanoen, "se teidän Jumalanne, johon uskotte, tulkoon ja vapauttakoon teidät." Silloin ne vanhurskaat sanovat, "Kristus, Jumalan poika, ei toimi näin." Mutta minun Isäni kuulee heitä ja minä palaan heidän luokseen suuren joukon kanssa."
"Nuo valitut, jotka odottavat ja toivovat minun saapumistani, eivät syö lihaa eivätkä juo viiniä, vaan heidän ruokanaan on kasviksia, ja luolat ovat heidän koteinaan. He eivät koske naisiin. Heidän keskuudessaan ei ole petollisuutta. Heidän keskuudessaan lapset eivät kuole ennen heidän vanhempiaan, ja nukkumaan mennessään he tietävät etukäteen kuolinpäivänsä ja heidän perheenjäsentensä kuolinpäivät. Heidän tekonsa ovat suurempia kuin fariseusten teot." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on oleva hänen ulkoinen olemuksensa; pitkä ja laiha mies, jolla on kapeat jalat ja pitkät hiukset, pitkät kasvot ja pitkä nenä, ilon täyteiset silmät, suuret korvat, häneltä puuttuu yksi etuhammas, hänen otsassaan on näkyvä vaalea läikkä ja hänen etuhiuksissaan on vähän valkoista. Nämä hänen merkkinsä ovat muuttumattomia, mutta muuten hän pystyy muuttamaan itseään. Ja kun hän tulee Jerusalemiin, eräs kuningas, nimeltä Flaccus (uudemmassa Flato) palvoo häntä. Sen jälkeen Jerusalemista nousee 18 viisasta miestä, jotka menevät hänen eteensä nuhtelemaan häntä. Ja kun hän näkee, että häntä nuhdellaan, hän paaduttaa sydämensä, ja hän määrää Jerusalemiin sytytettäväksi alttarin ja että nuo 18 vanhurskasta miestä on sidottava yhteen ja laitettava siihen tuleen, sanoen, "se teidän Jumalanne, johon uskotte, tulkoon ja vapauttakoon teidät." Silloin ne vanhurskaat sanovat, "Kristus, Jumalan poika, ei toimi näin." Mutta minun Isäni kuulee heitä ja minä palaan heidän luokseen suuren joukon kanssa."
"Nuo valitut, jotka odottavat ja toivovat minun saapumistani, eivät syö lihaa eivätkä juo viiniä, vaan heidän ruokanaan on kasviksia, ja luolat ovat heidän koteinaan. He eivät koske naisiin. Heidän keskuudessaan ei ole petollisuutta. Heidän keskuudessaan lapset eivät kuole ennen heidän vanhempiaan, ja nukkumaan mennessään he tietävät etukäteen kuolinpäivänsä ja heidän perheenjäsentensä kuolinpäivät. Heidän tekonsa ovat suurempia kuin fariseusten teot."Nämä on jostain hölynpölykirjasta, mutta ei Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on jostain hölynpölykirjasta, mutta ei Raamatusta.
Tiedätkö jotain tästä vai teetkö pyhän teon?
Silloin koko maailmasta tuhotaan kaikki perusperiaatteet ja valta, niin että se kadotuksen lapsi voi ilmestyä, hä, joka on antikristus.
Jauhatte vaan paskaa vuodesta toiseen ettekä tee mitään lahjoja ette anna ja hyvät työt puuttuu kokonaan kaikki kristityn merkit ja valehtelette varastatte puhutteli paskaa mikä raamattu ai se josta antikristus opettaa ja sitä opetetaan
- AnonyymiUUSI
Sielun vihollinen näytti marssivan rauhanyhdistykselle. Aivan kun kotiin olisi ollut menossa. Liekkös kovinkin tuttu paikka
- AnonyymiUUSI
oulu
- AnonyymiUUSI
Trumpin valinta presidentiksi on varma merkki siitä, että Jeesuksen tuleminen on lähellä. Saatana eli Trump lakeijoineen riehuu ja lopun aika on käsillä,
- AnonyymiUUSI
trum on enkeli
- AnonyymiUUSI
Kirjoitit; Kaikki merkit viittaavat siihen, että aika käy vähiin.
Mainitse niistä vaikka kuusi?- AnonyymiUUSI
Kyllä me elämme lopun aikoja – se käy yhä selvemmäksi. Ennen Jumalan lasten keskuudessa pysyttiin erossa maailmallisuudesta, mutta nyt jotkut alkavat käyttää korvakoruja ja silti katsovat olevansa Jumalan lapsia. Mihin on kadonnut se selvä uskon kuuliaisuus, jolla erottauduttiin maailmasta?
Ehkäisyynkin suhtaudutaan yhä sallivammin, vaikka ennen ymmärrettiin, että elämän lahja on Jumalan kädessä. Nyt perheiden koot ovat pienentyneet, ja tämä nähdään vain normaalina kehityksenä – vaikka se kertoo muutoksesta sydämen tasolla.
Myös seuroihin osallistuminen ja seuroihin kulkeminen on harventunut. Ja puheen vilpittömyyskin on joskus kadoksissa – ei enää uskalleta ojentaa tai ottaa vastaan oikaisua rakkaudessa. Maailman henki hiipii hiljaa sisään, ja juuri siinä onkin se suurin vaara.
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me elämme lopun aikoja – se käy yhä selvemmäksi. Ennen Jumalan lasten keskuudessa pysyttiin erossa maailmallisuudesta, mutta nyt jotkut alkavat käyttää korvakoruja ja silti katsovat olevansa Jumalan lapsia. Mihin on kadonnut se selvä uskon kuuliaisuus, jolla erottauduttiin maailmasta?
Ehkäisyynkin suhtaudutaan yhä sallivammin, vaikka ennen ymmärrettiin, että elämän lahja on Jumalan kädessä. Nyt perheiden koot ovat pienentyneet, ja tämä nähdään vain normaalina kehityksenä – vaikka se kertoo muutoksesta sydämen tasolla.
Myös seuroihin osallistuminen ja seuroihin kulkeminen on harventunut. Ja puheen vilpittömyyskin on joskus kadoksissa – ei enää uskalleta ojentaa tai ottaa vastaan oikaisua rakkaudessa. Maailman henki hiipii hiljaa sisään, ja juuri siinä onkin se suurin vaara.
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan.Lopun aika on Jeesuksen sovituskuolema ja sen paluun välinen aika.Niin olen ymmärtänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan.Mikä on sun mielestä ratkaisu tähän pikku hiljaa ja salakavalasti tapahtuvaan maailmallisuuteen vl-liikkeessä?
- AnonyymiUUSI
JuusoLehtola kirjoitti:
Mikä on sun mielestä ratkaisu tähän pikku hiljaa ja salakavalasti tapahtuvaan maailmallisuuteen vl-liikkeessä?
Hoitokokousväkivallan selvittäminen, korjaaminen ja korvaaminen. Tunnen monia hoitajia, jotka eivät ole korjanneet hirvittäviä tekojaan. Näistä huonoista ja epärehellisistä hoitajaesimerkeistä johtuen on muodostunut käsitys, että mitä tahansa voi tehdä eikä tekoa / tekoja tarvitse korjata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan.se onkin lestadiolaisten vale ettei jeesukseen kuuluva pääsisi taivaaseen yritetään riistää isän kädestä sanomalla ettei armoa ole tarjoa lestadiolaisten valeilla ei pitkälle pötkitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopun aika on Jeesuksen sovituskuolema ja sen paluun välinen aika.Niin olen ymmärtänyt.
väärin lopun aika on kun jeesus saapuu pussi housuihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan.pienempi synti se on käyttää ehkäisyä kuin tuoda synnillisellä lisääntyi tymis opilla lapsia maailmaan jopa sallittavaa täällähän oululaiset miehet kehuvat kuinka he käyttävät avioliiton panemisen ihme jos koskaan jumala on edes siunannut lestadiolaisten ukkojen avio liittoja pakanoita kaikki ja äpärä lapsia täynnä koko liike
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pienempi synti se on käyttää ehkäisyä kuin tuoda synnillisellä lisääntyi tymis opilla lapsia maailmaan jopa sallittavaa täällähän oululaiset miehet kehuvat kuinka he käyttävät avioliiton panemisen ihme jos koskaan jumala on edes siunannut lestadiolaisten ukkojen avio liittoja pakanoita kaikki ja äpärä lapsia täynnä koko liike
seksi on vallan käytön välinen jota lwsta ukot käyttää seura puheissaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hoitokokousväkivallan selvittäminen, korjaaminen ja korvaaminen. Tunnen monia hoitajia, jotka eivät ole korjanneet hirvittäviä tekojaan. Näistä huonoista ja epärehellisistä hoitajaesimerkeistä johtuen on muodostunut käsitys, että mitä tahansa voi tehdä eikä tekoa / tekoja tarvitse korjata.
nämä riivaajat alko heittää porukkaa saatanalle 1970 luvun taitteessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
nämä riivaajat alko heittää porukkaa saatanalle 1970 luvun taitteessa
pwlkäsivät jumalan edessä ja alkoivat heittää uskovia saatanalle kuvitellessaa tekevänsä hyvän työn toivoen että pääsisivät taivaaseen parannus jäi tekemättä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Tunnen monia hoitajia, jotka eivät ole korjanneet hirvittäviä tekojaan."
Joukossa on myös puhujia, joita tituleerataan raamatun miehinä. Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ydinongelma, mistä vl-liikkeen pitäisi tehdä parannus, on Laestadiuksen opin vääristäminen ja lestadiolaisuuden julistaminen ainoksi oikeaksi uskoksi. Se on se varsinainen juurisyy. Ilman sitä oppia hoitokokouksia ei olisi tullut. Ja jos siitä opista luovuttaisiin, niin silloin hoitomiehet ei voisi enää piileksiä sen ainoan oikean ja erehtymättömän joukon takana piileksimässä. Ja silloin uskovaisia ei voisi kontrolloida pelolla, että joudut helvettiin jos alat kyseenalaistamaan koska me heitetään sut pihalle.
Viimeisen 30 vuoden aikana jokaikinen joka on uskaltanut lähteä kyseenalaistamaan ja kehottamaan hoitomiehiä parannuksen on potkittu ulos ja jätetty saatanan haltuun ja hiljennetty tai sitten peloteltu hiljaiseksi liikkeen sisällä. Ja sama meno jatkuu myös niiden puhujien keskuudessa jotka ei olleet hoitomiehiä, koska täytyy pitää "Jumalan valtakunnan pilkkaajat" pois valtakunnasta ettei ainoa oikea usko mene pilalle. No tosiasia on, että jos se on Jumalasta niin sitä ei voi pilata eikä sitä tarvitse silloin kontrolloida opilla ainoasta oikeasta uskosta, pelolla, henkisellä ja hengellisellä manipuloinnilla jne.
Vl-liike tulee toistamaan samaa kehää ikuisesti kunnes palataan Laestadiuksen seurakuntaoppiin ja lopetetaan kontrollointi ja Jumalan leikkiminen. Koska jos joku sanoo, että Jumala voi pelastaa ainoastaan meidän kautta, se tekee Jumalan riippuvaiseksi "meistä" ja ryöstää Jumalalta kaikkivaltiuden ja istuu Jumalan valtaistuimelle ja tulee itse Jumalaksi. Ja näin on käynyt vl-liikkeessä.
Ja muutosta ei tule ennenkuin tästä asiasta tehdään parannus. Se on selvä asia. Valhetta ei paikata valheella. Hoitokokousmiehet ei tee parannusta koska ne joutuisi muuten myöntämään että ne on olleet kokoajan kuolleessa uskossa ja ei ole mahdollista, koska ne on JUMALAN VALTAKUNNASSA JA JUMALAN MIEHIÄ.
Voi pimeyttä!!JuusoLehtola kirjoitti:
Mun mielestä ydinongelma, mistä vl-liikkeen pitäisi tehdä parannus, on Laestadiuksen opin vääristäminen ja lestadiolaisuuden julistaminen ainoksi oikeaksi uskoksi. Se on se varsinainen juurisyy. Ilman sitä oppia hoitokokouksia ei olisi tullut. Ja jos siitä opista luovuttaisiin, niin silloin hoitomiehet ei voisi enää piileksiä sen ainoan oikean ja erehtymättömän joukon takana piileksimässä. Ja silloin uskovaisia ei voisi kontrolloida pelolla, että joudut helvettiin jos alat kyseenalaistamaan koska me heitetään sut pihalle.
Viimeisen 30 vuoden aikana jokaikinen joka on uskaltanut lähteä kyseenalaistamaan ja kehottamaan hoitomiehiä parannuksen on potkittu ulos ja jätetty saatanan haltuun ja hiljennetty tai sitten peloteltu hiljaiseksi liikkeen sisällä. Ja sama meno jatkuu myös niiden puhujien keskuudessa jotka ei olleet hoitomiehiä, koska täytyy pitää "Jumalan valtakunnan pilkkaajat" pois valtakunnasta ettei ainoa oikea usko mene pilalle. No tosiasia on, että jos se on Jumalasta niin sitä ei voi pilata eikä sitä tarvitse silloin kontrolloida opilla ainoasta oikeasta uskosta, pelolla, henkisellä ja hengellisellä manipuloinnilla jne.
Vl-liike tulee toistamaan samaa kehää ikuisesti kunnes palataan Laestadiuksen seurakuntaoppiin ja lopetetaan kontrollointi ja Jumalan leikkiminen. Koska jos joku sanoo, että Jumala voi pelastaa ainoastaan meidän kautta, se tekee Jumalan riippuvaiseksi "meistä" ja ryöstää Jumalalta kaikkivaltiuden ja istuu Jumalan valtaistuimelle ja tulee itse Jumalaksi. Ja näin on käynyt vl-liikkeessä.
Ja muutosta ei tule ennenkuin tästä asiasta tehdään parannus. Se on selvä asia. Valhetta ei paikata valheella. Hoitokokousmiehet ei tee parannusta koska ne joutuisi muuten myöntämään että ne on olleet kokoajan kuolleessa uskossa ja ei ole mahdollista, koska ne on JUMALAN VALTAKUNNASSA JA JUMALAN MIEHIÄ.
Voi pimeyttä!!Ja ainiin: se joka istuu Jumalan valtaistuimella on palvonnan kohde. Ja se on SELVÄ että vanhoillislestadiolaisille vl-liike eli seurakunta on Jumala. Eli tosiasiassa epäjumala.
Ja epäjumalan palvelijat ei voi pelastua. Ihmisestä tulee epäjumalanpalvelija kun hän ei hyväksy tosiasioita vaan yrittää kontrolloida ja vaatii itselleen jotain. Näin kävi lestadiolaisille: ei hyväksytty sitä tosiasiaa että tulee hajaannuksia ja aina joku lähtee, vaan vängällä yritettiin pitää joukko koossa ja lanseerattiin oppi ainoasta oikeasta seurakunnasta.
Eli traumasta käsin alettiin tekemään teologiaa. Ja aina kun (hajaannus/eriseura)traumasta käsin tehdään teologiaa eikä hyvåksytä, anneta anteeksi ja unohdeta niin vaaditaan jotain. Ja vl-liikkeen kohdalla se vaatimus on: kaikkien täytyy liittyä meihin, jotta voi pelastua, meillä on OIKEUS VAATIA JA TUOMITA MUUT koska meille kävi näin ja jotain on pakko tehdä kun Jumala ei voi auttaa! Täytyy itse rakentaa raja-aidat, kun ei enää luoteta Jeesukseen. Se on se varsinainen syy.
Eli ongelma on, että ei luoteta Jeesukseen vaan seuranuntajumalaan. Ja seurakuntajumalan ainoa keino on, koska se ei ole kaikkivaltias, kontrollointi ja kaikenlaisten vainme -oppien lanseeraaminen.
Eli palauttakaa Jeesukselle kaikkivaltius, että Jeesus voi vaikka kivistä herättää Abrahamille lapsia ja itselleen seuraajia ILMAN VL-LIIKETTÄ, niin siitä alkaa vl-liikkeen eheytyminen. Muuten saatte oottaa sitä ikuisuuksiin. Koska siellä jossa valhe istuu valtaistuimella, ei ole tilaa totuudelle. Totuus ajetaan aina ulos vl-liikkeestä ja leimataan valheeksi ja saatanaksi. Vl-liikkeessä ei totuus elä. Ja niin kauan luon valheelta katkaistaan siivet, eli mahdollisuus kontrolloida, totuus ei saa parantaa vl-yhteisöä ja sen traumoja.
Mutta henkkoht en usko että vl-liike kykenee tekemään parannusta, siksi en yritä itse muuttaa vl-liikettä, vaan yritän avata niiden harvojen silmät jotka siellä yrittävät totuutta etsiä, jotta he voisivat nähdä Kristuksen ja pelastua ja ehkä sitä kautta alkaa pelastamaan myös muita.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan.Ilman Jeesusta ei Sinulla ole Jumalaa?
Jumala ei pelasta pakanoista, ainoastaan oman kansansa Israelin.
Lisäksi Jumalaa ei voi lähestyä, ennekuin löytää Jeeuksen ja ottaa kasteensa Häneen.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Anonyymi kirjoitti:
Kaiken keskellä meidän tulee pysyä valveilla, pysyä uskossa ja turvautua siihen armon evankeliumiin, joka on meitä kantanut tähänkin asti. Aika on vakava, mutta Jumalan armo on vielä tarjolla – niin kauan kuin sitä julistetaan.Missä Raamatussa ehkäisy on kielletty? Mainitse se ja nythän maa on jo muutaman miljardin ihmisen ykansoitettu.
Jumala / Jeesus loin ihmiselle viisauden, sen käyttäminen onm kristitylle luvallista.
Taas eis euroista Raamattu sano sanaakaan, mutta kokouksista ja henkilökohtaisista uskoista kyllä on monta kohtaa.
Uskovan erottaa tapa uskovasta siinä, että uskovain tunnustaa se, että sukoo Jeesusken kaikkivaltiaaksi, mutta pelkkä uskova uskoo pääsääntöiseti vain Lahkoonsa.
Missä Uusi Testamentti painottaa Jumalan armoa, sen täyttää yksin Kaikkivaltias Jeesus.
Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Anonyymi kirjoitti:
Lopun aika on Jeesuksen sovituskuolema ja sen paluun välinen aika.Niin olen ymmärtänyt.
Mainitse missä se on Raamatussa. Olet väärässä, tämä väliaika on meille todistuksien aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
pienempi synti se on käyttää ehkäisyä kuin tuoda synnillisellä lisääntyi tymis opilla lapsia maailmaan jopa sallittavaa täällähän oululaiset miehet kehuvat kuinka he käyttävät avioliiton panemisen ihme jos koskaan jumala on edes siunannut lestadiolaisten ukkojen avio liittoja pakanoita kaikki ja äpärä lapsia täynnä koko liike
Mistä löydät ehkäisyn synnin, se on lahkojen juttuja.
- AnonyymiUUSI
pinnasänky kirjoitti:
Mistä löydät ehkäisyn synnin, se on lahkojen juttuja.
jos talon isäntä antaa sulle tyttären ja sanoo et tees nyt jälkeläisiä meille ja sä keskeytät yhdynnän on se hirveen paha jutska
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos talon isäntä antaa sulle tyttären ja sanoo et tees nyt jälkeläisiä meille ja sä keskeytät yhdynnän on se hirveen paha jutska
mutta sanooko niin se on eri juttu
- AnonyymiUUSI
Sielun vihollinen on ottanut ihan mukavasti tilaa lestatiolaisesta liikkeestä. Uskoisin sen ottavan loputkin sielut hoiviinsa
- AnonyymiUUSI
sieluvigollinen on aika tilava rumia ja happamia läski ukkoja jotka vetäävsaarnoja ihranen potti nenä vuotaen ei ne ole uskovaisia johan ukkonen habituskin kertoo ettei ne ole taivaaseen menossa vain hyvin voivat ja terve on uskomassa
- AnonyymiUUSI
Ateistit, epäjumalan palvojat, ovat selvästi tehostaneet toimiaan, saatanan käskystä. Näissäkin keskusteluissa on nähty tekoälyn käyttöä, joka on suunnattu kristinuskoa vastaan, Alustana on käytetty pelkästään ateistista, tai idänuskontojen kiihkeimpiä lähteitä. Mutta järkevät ateistit havaitsivat, että tekoäly alkaa tulla kristinuskoon, mitä pitemmälle keskustelut etenivät. He eivät löytäneet keinoa estää tätä, vaan häipyivät hiljaa pois, tai sitten helvetin tuli alkoi pelottaa heitäkin. Maailman imaston ja ihmisen geenien rappeutuminen, etenevät kiihtyvää vauhtiaan. Diktaattorien valtaan nousut tuovat raakoja sotia, joten myös ne tuovat paatumusta tullessaan. Ehkä piankin, voimme lukea Raamatusta, mitä lähiaikoina tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sulla lestadiolaisten homo on outoja juttuja samaan aikaan saivarellellaan uskosta ja lapsia kaatuu rivissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulla lestadiolaisten homo on outoja juttuja samaan aikaan saivarellellaan uskosta ja lapsia kaatuu rivissä
Vilpin teko on rivissä ei voi olla synnin tuntoa joten ilmasto asiat voi unohtaa heti köttelyssä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119