Vihaan sua. Luulitko saavasi kunnon ghettokyydit kunnon huoralta? Näin susta heti millanen on sun naismakusi. Ja olit pannut sitä tyrkkyblondiakin joka oli kuin vessanseinäksi tatuoitu. Nauroin vieressä kun yritit epätoivoisesti päästä siitä. Kuvittelen juuri nyt kuinka ähkit sen päällä kuin joku vitun isukki. Kaikki oli sulle pelkkää leikkiä ja joskus vilautit sieluasi kuin syötiksi, sitä nyyhkyttävää reppanaa jota olet itse persraiskannut koko elämäsi. Tule vähän lähemmäksi, niin saat kyllä typerä mulkku ne elämäsi kyydit.
Vihaan sua mies
22
348
Vastaukset
- Anonyymi
Teit omat johtopäätöksesi ja kohtelit sen mukaisesti, alusta asti. Samalla varmaan treffailit jotain läpimätiä naapurintyttöjä jotka eurot silmissään myyvät persettään saatanalle siniset silmät timantteina tuikkien.
Vien sinun sielusi helvettiin ja murskaan egosi, koska sinä, typerä kusipää, olet minun huorani nyt ja iänkaikkisesti.
Nähdään taas! - Anonyymi
Miksi pikeevammainen poistit viestin?
- Anonyymi
Koska ilkeät ajatuksesi kaulaan asti napitetuista pikeepaidoista ja niitä käytttävistä ylimielisistä perslävistä loukkasi syvästi muumintunteitani enkä nyt pysty todennäköisesti halaamaan itseäni moneen tuntiin! Äidillekkin voi soittaa vasta aamulla!!
- Anonyymi
Menee sairaudessaan yli äyräiden.
- Anonyymi
No koskiko tämä sinua kyylä?? Osaatko pitää huolta ihan vaan omista asioistasi, vai onko liikaa pyydetty?
Mene syömään pillerisi ja hieroon jotain muumileluja niin unohdat järkytyksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No koskiko tämä sinua kyylä?? Osaatko pitää huolta ihan vaan omista asioistasi, vai onko liikaa pyydetty?
Mene syömään pillerisi ja hieroon jotain muumileluja niin unohdat järkytyksesi.Kenen tahansa velvollisuus on puuttua tuollaiseen törkeisiin puheisiin. Vähän sama kun käyttäytyy huonosti irl. Pitäisi itse tajuta pitää tuollaiset asiat omanpään sisällä eikä saastuttaa muiden elämää edes henkisesti.
- Anonyymi
Ja miten vitussa kehtaat kuvitella, että sillä mitä musta ajattelet olisi yhtään mitään merkitystä? Minunkaltaiselleni ihmiselle. Jos olisin noin vitun tyhmä, niin kuolisin häpeästä. Et oikeesti kuvittelet et sun mielipiteellä on merkitystä tai edes painoarvoa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten vitussa kehtaat kuvitella, että sillä mitä musta ajattelet olisi yhtään mitään merkitystä? Minunkaltaiselleni ihmiselle. Jos olisin noin vitun tyhmä, niin kuolisin häpeästä. Et oikeesti kuvittelet et sun mielipiteellä on merkitystä tai edes painoarvoa🤣
Kyse ei ole minusta eikä minun mielipiteestä lainkaan. Kyse on sinusta ja puheesi kertovat et sinun täytyy ryhdistäytyä nyt itsesi eikä kenenkään muun takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen tahansa velvollisuus on puuttua tuollaiseen törkeisiin puheisiin. Vähän sama kun käyttäytyy huonosti irl. Pitäisi itse tajuta pitää tuollaiset asiat omanpään sisällä eikä saastuttaa muiden elämää edes henkisesti.
Tää on vihapalsta, saatanan lukutaidoton jeesuspoliisi.
Ja kuvittelet, että olet jotenkin parempi noine pyhistelevine ajatuspieruinesi. Et tosiaankaan ole.
Jos olisit, tarjoisit empatiaa tai kysyisit miksi teksi on mitä on.
Mut et pysty, ei tule edes mieleen, koska olet pelkkää ylimielistä ihmiskuraa: itsekäs ja kyvytön persläpi joka kuvittelee olevansa hyvä ja kunnon ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on vihapalsta, saatanan lukutaidoton jeesuspoliisi.
Ja kuvittelet, että olet jotenkin parempi noine pyhistelevine ajatuspieruinesi. Et tosiaankaan ole.
Jos olisit, tarjoisit empatiaa tai kysyisit miksi teksi on mitä on.
Mut et pysty, ei tule edes mieleen, koska olet pelkkää ylimielistä ihmiskuraa: itsekäs ja kyvytön persläpi joka kuvittelee olevansa hyvä ja kunnon ihminen.Olkoon mikä palsta tahansa mut tämä ei auta sinua lainkaan. Kohdistat vihan toiseen, etkä näe ja osaa käsitellä sitä itsessäsi koska olet siirtänyt oman vihasi toiseen. Siksipä mikään ei muutu ennen kuin tajuat asian ja näet oman osuutesi selkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole minusta eikä minun mielipiteestä lainkaan. Kyse on sinusta ja puheesi kertovat et sinun täytyy ryhdistäytyä nyt itsesi eikä kenenkään muun takia.
Istun vaan tässä sohvalla, puhtaat vaattetkin on päällä. Saan vihata, ei sitä mikään laki kiellä.
Paitsi teidän mielialalääkkeillä tainnutettujen muumilait.
Ette kestä mitään värettä. Ei ihme että anaaliseksi on niin suosittua. Tiedän kyllä syyn siihen miksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon mikä palsta tahansa mut tämä ei auta sinua lainkaan. Kohdistat vihan toiseen, etkä näe ja osaa käsitellä sitä itsessäsi koska olet siirtänyt oman vihasi toiseen. Siksipä mikään ei muutu ennen kuin tajuat asian ja näet oman osuutesi selkeästi.
Läpäläpä. Ylimielisyys vaan jatkuu. Ensiksi käsket häipymään ja sitten alat syyllistämään.
Et tiedä yhtään mitään minusta, mutta minäpä tiedän, että sinä olet sen tyyppinen kieromieli, etten ole kanssasi missään tekemisissä, ajatustenvaihto loppuu tähän ja noudata vaan omaa neuvoasi, hopeapeili odottaa👎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpäläpä. Ylimielisyys vaan jatkuu. Ensiksi käsket häipymään ja sitten alat syyllistämään.
Et tiedä yhtään mitään minusta, mutta minäpä tiedän, että sinä olet sen tyyppinen kieromieli, etten ole kanssasi missään tekemisissä, ajatustenvaihto loppuu tähän ja noudata vaan omaa neuvoasi, hopeapeili odottaa👎Voit pitää ylimielisenä ja jos jotain minusta tiedät, teet sen laittomasti, joten mieti. Pyydän anteeksi jos olin liian suora ja rehellinen sinulle. Oli ihan ilmainen neuvo ja hyvällä tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit pitää ylimielisenä ja jos jotain minusta tiedät, teet sen laittomasti, joten mieti. Pyydän anteeksi jos olin liian suora ja rehellinen sinulle. Oli ihan ilmainen neuvo ja hyvällä tarkoitettu.
Joo joo..
- Anonyymi
Jatkan kuvittelua kuinka kaivittu ähkii jonkun halvan ja mauttoman spermaviemärinsä päällä ja ajattelee minua😃
Voi olla vähän haastavaa löytää joku joka oikeasti tykkää! - Anonyymi
Rakastan sua nämä pitää lopettaa
- Anonyymi
En muutu ikinä. Enkä lopeta. This is true me.
Kiitos rakkaudestasi.
- Anonyymi
Ulkolaisia huijareita nämä ovat ole varovainen
- Anonyymi
Netti on täynnä rikollisia
- Anonyymi
Osa on suomalaisia
- Anonyymi
Suora yhteys ainoa mahdollisuus
- Anonyymi
Menen nyt nukkumaan. Voitte lakata tärisemästä. Ja alleviivaan, että olen erittäin rehellinen ja hyvämaineinen, suomalainen ihminen, huomattavasti keskivertoa parempi sillä tavoin. Mut jos minua loukkaa, niin...
Hyvää yötä!
Rakas ystävänne ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084