väsäämään paperit kunnantuvalle TAAS on hyvä virka oottamassa kun kauppatieteiden maisteri pääsi Muhokselle.
Jos vielä pätevyysvaatimuksia alennetaan meillä kaikilla on mahollisuus.
Kaikki viisaat nyt
6
247
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmeenhyvä Haapavesi
Se on niin vetovoimaista. Hyvästä työpaikasta ja hyvästä ilmapiiristähän ei lähdetä mihinkään mutta ,, - Anonyymi
Saahan sitä hakia mutta. Ei sitä nuin vain ruveta talousjohtajan vaativaan virkaan mikä on taloushallinnon vaativinta raskasta sarjaa.
- Anonyymi
Pitäskö pätevyysvaatimuksia vähän rukata?
- Anonyymi
Voiko paikkaa hakea jos omaa VANKAN työkokemuksen?. Pätevyyttä mulla ei oo.
- Anonyymi
Kansaa kiinnostaa kelepaako leikin ja laulunmaisterin paperit? Kovanluokan näytöt on antanut Haapa-asuntojen hallituksessa?
- Anonyymi
Saarikkoako tarkotat?
Ei päässy Kelan johtajaksi. Ihan kaikkeen ei politiikkakaan näköjään aina pätevöitä.
- Siis noilla suuremmilla kirkonkylilä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708