Shark 17 pulpettivene

fergu67

Osaisiko kukaan kertoa otsikon mukaisesta veneestä esim. missä valmistettu. Olen yrittänyt netistä etsiä tietoja,mutta shark-merkkisiä veneitä on löytynyt vain Silveriltä. Kyseessä on kuitenkin 5m*1,95m lasikuituvene. Vene on -86 mallinen(rekisteriotteen mukaan).Kaikki tiedot tervetulleita, myös mahdolliset käyttökokemukset.

10

4050

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japo

mulla oli kyseinen vene 80 luvun lopulla ja 70 yamaha mut en määkään muista kuka sen on tehnyt 70 kone aivan liian iso pohja liian loiva sen saa jopa sivuluisuun mikä on vaarallista lisäksi leikkaa aallokossa mielellään muuta pohjan takia hyppää komeasti

• Mulla on koneena 75 yamaha ja kulkee kyllä kivasti. En ole vielä isommassa aallokossa ajellut, joten en osaa kommetoida sen käyttäytymistä sen enenpää. Muuten tuntuu vakaalta(tämä on tosin ensimmäinen "kunnon" moottoriveneeni) ja verraten tuttavieni veneisiin niin ihan OK. Olen haeskellut myös 40-50hp moottoria, kun tosiaan nykyinen on turhan suuri. Vielä tuosta sivuluisusta, miten se onnistuu?? Liian suuri nopeus->jyrkkä käännös??

• japo

se sivuluisu tulee siitä kun veneenpohja ei pidä eli kun kääntää niin vene kääntyy mutta vene kulkee edelleen potkurin työntö suuntaan mutta eihän kurveissa tartte ajaa täysillä pohja on sen muotoinen ei takaa aika tasainen eli se hyppää mielellään ja pito on huono mutta mä pärjäsin sen kanssa monta vuotta oiskohan 50hv siihen passeli? se taitaa olla tyypillinen 80 luvun tuote. yritin katsoa vanhoista papereista valmistajaa mutta ei löytyny

• MJS

Mulla olis trimmillinen -92 Mercury 40hp tarpeettomana. Kiinnostaako? Hinta ehkä jotain tonnin pintaan. Voisin ehkä vaihtaakin siihen sun isompaan koneeseen.

• MJS kirjoitti:

Mulla olis trimmillinen -92 Mercury 40hp tarpeettomana. Kiinnostaako? Hinta ehkä jotain tonnin pintaan. Voisin ehkä vaihtaakin siihen sun isompaan koneeseen.

Mikä malli, 2 vai 3 pyttynen? Ja tosiaan missäpäin kone asustaa? Vaihto olis hyvinkin mahdollinen toimenpide. Mailaa tarkemmin [email protected].

• MJS
        fergu67 kirjoitti:

Mikä malli, 2 vai 3 pyttynen? Ja tosiaan missäpäin kone asustaa? Vaihto olis hyvinkin mahdollinen toimenpide. Mailaa tarkemmin [email protected].

Lähetin sulle sähköpostia.

• Shark

Valmistaja Styyrpuuri Oy Jorvas.Vene lehti testasi isot pulpettiveneet joskus 80-luvulla.Shark 19 sai kehuja

• Jakke_L

Moikka, osaako kukaan kertoa mitä tullainen shark 17 painaa?

• R K -S

Osaan kertoa. Shark 17 oli sama vene kuinScantic 500. Aika kantava pohja ja voimakkaat listat. Valmistja Styyrpuuri Oy Jorvas. Ihna käypä peli omana aikanaan.

• Anonyymi

Lohjalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      763
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      154
      731
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      730
    4. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      702
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      508
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      431
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      53
      399
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe