Osaisiko kukaan kertoa otsikon mukaisesta veneestä esim. missä valmistettu. Olen yrittänyt netistä etsiä tietoja,mutta shark-merkkisiä veneitä on löytynyt vain Silveriltä. Kyseessä on kuitenkin 5m*1,95m lasikuituvene. Vene on -86 mallinen(rekisteriotteen mukaan).Kaikki tiedot tervetulleita, myös mahdolliset käyttökokemukset.
Shark 17 pulpettivene
10
2781
Vastaukset
- japo
mulla oli kyseinen vene 80 luvun lopulla ja 70 yamaha mut en määkään muista kuka sen on tehnyt 70 kone aivan liian iso pohja liian loiva sen saa jopa sivuluisuun mikä on vaarallista lisäksi leikkaa aallokossa mielellään muuta pohjan takia hyppää komeasti
Mulla on koneena 75 yamaha ja kulkee kyllä kivasti. En ole vielä isommassa aallokossa ajellut, joten en osaa kommetoida sen käyttäytymistä sen enenpää. Muuten tuntuu vakaalta(tämä on tosin ensimmäinen "kunnon" moottoriveneeni) ja verraten tuttavieni veneisiin niin ihan OK. Olen haeskellut myös 40-50hp moottoria, kun tosiaan nykyinen on turhan suuri. Vielä tuosta sivuluisusta, miten se onnistuu?? Liian suuri nopeus->jyrkkä käännös??
- japo
se sivuluisu tulee siitä kun veneenpohja ei pidä eli kun kääntää niin vene kääntyy mutta vene kulkee edelleen potkurin työntö suuntaan mutta eihän kurveissa tartte ajaa täysillä pohja on sen muotoinen ei takaa aika tasainen eli se hyppää mielellään ja pito on huono mutta mä pärjäsin sen kanssa monta vuotta oiskohan 50hv siihen passeli? se taitaa olla tyypillinen 80 luvun tuote. yritin katsoa vanhoista papereista valmistajaa mutta ei löytyny
- MJS
Mulla olis trimmillinen -92 Mercury 40hp tarpeettomana. Kiinnostaako? Hinta ehkä jotain tonnin pintaan. Voisin ehkä vaihtaakin siihen sun isompaan koneeseen.
MJS kirjoitti:
Mulla olis trimmillinen -92 Mercury 40hp tarpeettomana. Kiinnostaako? Hinta ehkä jotain tonnin pintaan. Voisin ehkä vaihtaakin siihen sun isompaan koneeseen.
Mikä malli, 2 vai 3 pyttynen? Ja tosiaan missäpäin kone asustaa? Vaihto olis hyvinkin mahdollinen toimenpide. Mailaa tarkemmin fergu67@suomi24.fi.
- MJS
fergu67 kirjoitti:
Mikä malli, 2 vai 3 pyttynen? Ja tosiaan missäpäin kone asustaa? Vaihto olis hyvinkin mahdollinen toimenpide. Mailaa tarkemmin fergu67@suomi24.fi.
Lähetin sulle sähköpostia.
- Shark
Valmistaja Styyrpuuri Oy Jorvas.Vene lehti testasi isot pulpettiveneet joskus 80-luvulla.Shark 19 sai kehuja
- Jakke_L
Moikka, osaako kukaan kertoa mitä tullainen shark 17 painaa?
- R K -S
Osaan kertoa. Shark 17 oli sama vene kuinScantic 500. Aika kantava pohja ja voimakkaat listat. Valmistja Styyrpuuri Oy Jorvas. Ihna käypä peli omana aikanaan.
- Anonyymi
Lohjalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652234Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311677- 551385
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981348- 1251255
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091068- 681028
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1011023Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.241005Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.77995