Rukoushuone hiekkasärkille

Anonyymi-ap

Pienempi kirkkorakennus siellä olisi tarpeen. Tällaiseksi on maailma mennyt.

128

2212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin millaiseksi?

• Anonyymi

Ahneutta ja rahanpalvontaa. Ihmisten sortamista.
        Ei kuulla kurjan ääntä..ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahneutta ja rahanpalvontaa. Ihmisten sortamista.
        Ei kuulla kurjan ääntä..ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan.

En nyt ymmärrä miten tuo liittyy johonkin rukoushuoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt ymmärrä miten tuo liittyy johonkin rukoushuoneeseen.

Ei se liitykään mitenkään. Helluntalaisella on vaan paha mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se liitykään mitenkään. Helluntalaisella on vaan paha mieli.

Rukoushuoneita on muillakin kristityillä kuin helluntailaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rukoushuoneita on muillakin kristityillä kuin helluntailaisilla.

Mutta lahkolaiset ovat heistä sairaimpia. Ovat niin alttiita vaikutteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lahkolaiset ovat heistä sairaimpia. Ovat niin alttiita vaikutteille.

Ateistina voin todeta, että helluntailaisista ainakin positiivisin kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistina voin todeta, että helluntailaisista ainakin positiivisin kokemus.

Helluntalaisilla on etervettä vallankäyttöä lahkossaan. Ei mitään positiivista sanottavaa heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntalaisilla on etervettä vallankäyttöä lahkossaan. Ei mitään positiivista sanottavaa heistä.

Eli epätervettä vallankäyttöä, alistamista ja orjuuttamista. Ovat niin alttiita vaikutteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli epätervettä vallankäyttöä, alistamista ja orjuuttamista. Ovat niin alttiita vaikutteille.

Et taida tuntea. Ainakaan eivät ole käännyttämässä muita tai katso kieroon kuten monissa muissa piireissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tuntea. Ainakaan eivät ole käännyttämässä muita tai katso kieroon kuten monissa muissa piireissä

Siellä kaikki muut joutuu helvettiin paitsi he itse, koska ovat muita parempia. Näin he siis omasta mielestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä kaikki muut joutuu helvettiin paitsi he itse, koska ovat muita parempia. Näin he siis omasta mielestään.

Appivanhempani eivät ikinä ajattelisi noin, vaikka minä ja heidän poikansa ateisteja ja he itse helluntailaisia. On kyllä ihmisillä melko luulot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Appivanhempani eivät ikinä ajattelisi noin, vaikka minä ja heidän poikansa ateisteja ja he itse helluntailaisia. On kyllä ihmisillä melko luulot

Ei ole kuin tietoa. Helluntailaiset ovat aivopestyjä fanaatikkoja ja lahkolaisia.

• Anonyymi

Onhan se kiva tulla pahaa mieltä parantamaan Särkille. Parantaa vaan sitä nykyisissä majoissa.

• Anonyymi

tulisin mukaan rakennustalkoisiin

• Anonyymi

Naulaisit kuitenkin päähäsi

• Anonyymi

Liikaa irstasta elämää ja juopottelua. Nyt täytyy tulla muutos. Ihmiset on unohdettu ja rahasta on tullut jumala. Ja sitten on vielä tuulihumala!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa irstasta elämää ja juopottelua. Nyt täytyy tulla muutos. Ihmiset on unohdettu ja rahasta on tullut jumala. Ja sitten on vielä tuulihumala!

Olisi sinun kannattanut jatkaa sitä juopottelua. Olisi sinulla ainakin tolkummat jutut kuin nyt!

• Anonyymi

mielummin joku pakanoiden kivikehä

• Anonyymi

Hiekkasärkille pitää rakentaa myös koulu ja päiväkoti. Ei siitä lukiostakaan Hiekkasärkillä olisi haittaa. Sitten on hyvä aloittaa jo keskustelu, että saataisiin myös monitoimihalli jossa voisi harrastaa jääkiekkoa ja yleisurheilua.

• Anonyymi

Hiekkasärkille on rakennettava myös teatteri ja Guggenheimin taidemuseo. Täytyyhän turisteilla olla pällisteltävää..Ja kansa maksaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiekkasärkille on rakennettava myös teatteri ja Guggenheimin taidemuseo. Täytyyhän turisteilla olla pällisteltävää..Ja kansa maksaa..

Hyviä ehdotuksia, toivottavasti toteutuu 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä ehdotuksia, toivottavasti toteutuu 👍

Saisko vielä kusitolpan?
        Paikallispoliitikoiden naamat tikkatauluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko vielä kusitolpan?
        Paikallispoliitikoiden naamat tikkatauluun.

Kuset vain housuus niin kuin tähänkin asti 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuset vain housuus niin kuin tähänkin asti 👍

Kalajoellahan kustaan toisten housuihin.

• Anonyymi

Kannatan rukoushuoneen rakentamista.

• Anonyymi

Sama täällä-

• Anonyymi

Parkkipaikan tekevät varmaan rukoushuoneen paikalle.

• Anonyymi

Yhdistetty alko ja rukoushuone tarvitsevat paljon parkkitilaa, ehkä jopa parkkihallin.

• Anonyymi

Pyh minä perustan tänne Kalajoelle oman kirkon,sinne saavat tulla ihan kaikki ja harrastaa omia juttujaan,Tietty nimellisen sisäänpääsy maksun maksettuaan.

• Anonyymi

Temppelissä irstaillaan yöaikaan.

• Anonyymi

Kyllä ois aika ottaa uskovaisetkin ihmiset siellä huomioon Niitä on sentään aika paljon

• Anonyymi

Ei ole paljon. Hyvin vähän eikä heidän merkityksensä ole minkään väärti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole paljon. Hyvin vähän eikä heidän merkityksensä ole minkään väärti.

Hengenravinto on toisinaan tarpeellista ihan kaikille.

• Anonyymi

Rukoillen ja ylistäen.

• Anonyymi

Jonkinlainen yhteiskristillinen rukoushuone olisi hyvä asia.

• Anonyymi

Juuri noin sanoo pågen ja minä olen ihan tosissani perustaa särkille oman kaikille avoimen rukoushuoneen,sinne ovat kaikki tervetulleita oli leabo tai hobo tai ihan mikä vaan.Eikä ole mitään turhia ikä juttuja rasitteena ei myöskään mitään veroja eikä pääsymaksua mutta jos itse haluaa... Kalajoelle se rukoushuone toisi vaihtelua ja tietty myös houkuttelisi turisteja Oheis juttuna voisi olla vaikka makkaran ja kahvin myyntiä myös pizzan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin sanoo pågen ja minä olen ihan tosissani perustaa särkille oman kaikille avoimen rukoushuoneen,sinne ovat kaikki tervetulleita oli leabo tai hobo tai ihan mikä vaan.Eikä ole mitään turhia ikä juttuja rasitteena ei myöskään mitään veroja eikä pääsymaksua mutta jos itse haluaa... Kalajoelle se rukoushuone toisi vaihtelua ja tietty myös houkuttelisi turisteja Oheis juttuna voisi olla vaikka makkaran ja kahvin myyntiä myös pizzan

Saako siellä palvoa myös saatanaa ja muhamettia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako siellä palvoa myös saatanaa ja muhamettia?

Minä en tuomitse ketään kunhan saan rahaa

• Anonyymi

Kristillinen rukoushuone on aina tervetullut.

• Anonyymi

Epäkristillinen ruhoushuone olisi parempi. Sinne vain jokainen raijaisi ruhonsa. Siinä voisi myös esitellä itseänsä ja omaa hyvyyttään muille, kuten uskovaiset tekee. Palkka heti, eikä kuoleman jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäkristillinen ruhoushuone olisi parempi. Sinne vain jokainen raijaisi ruhonsa. Siinä voisi myös esitellä itseänsä ja omaa hyvyyttään muille, kuten uskovaiset tekee. Palkka heti, eikä kuoleman jälkeen.

Niin juuri noin ajattelen kaikkien parasta.nimittäin en tuomitse ketään.Raamattu sanoo että älä tuomitse jottei sinua tuomittaisi,myös niin että se joka on syytön heittäköön ensimmäisen kiven,minä siis en tuomitse ketään enkä heitä ensimmäistäkään kiveä.

• Anonyymi

Laita oranssi teltta. Voit pitää hetkesi siellä.

• Anonyymi

Ihan varteenotettava idea tuokin nimittäin kustannustehokkuus on prioriteetti listalla ihan ensimmäisenä, pitää voida tuottaa palveluita kaikille tehokkaasti ja tasapuolisesti Kaikkien vaatimukset tulee ottaa huomioon ja mainitsemasi teltta olisi eräs vaihtoehto ja huokea vielä joka kaupungin kokouksessa se voisi saada avustusta tietty olisi massiiviset avajaiset joissa tarjolla munkkikahvit ja myös vegaanit erityis huomiolle heille porkkanakakkua mehulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan varteenotettava idea tuokin nimittäin kustannustehokkuus on prioriteetti listalla ihan ensimmäisenä, pitää voida tuottaa palveluita kaikille tehokkaasti ja tasapuolisesti Kaikkien vaatimukset tulee ottaa huomioon ja mainitsemasi teltta olisi eräs vaihtoehto ja huokea vielä joka kaupungin kokouksessa se voisi saada avustusta tietty olisi massiiviset avajaiset joissa tarjolla munkkikahvit ja myös vegaanit erityis huomiolle heille porkkanakakkua mehulla.

Teltta on pian pystyssä sängyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teltta on pian pystyssä sängyssä

Voi sen halutessaan omaan sänkyynki pystyttää.kunhan tila riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sen halutessaan omaan sänkyynki pystyttää.kunhan tila riittää

King size bed on pientä.

• Anonyymi

Kirkot ja rukoushuoneet tärkeitä paikkoja.

• Anonyymi

Niissä kannattaa resuta.

• Anonyymi

Kertakaikkiaan loistava idea kirkot ja rukoushuoneet ovat olleet kautta ihmiskunnan historian myrskyisän ajan jakson paikkoja,joissa ihminen on etsinyt omaa minäänsä ja vahvistusta sekä pelastusta.Se on ihan luonnollista että ihminen uskoo koska se pitää ihminen ajatukset kirkkaina ja luonnollisina,en tuomitse kenenkään uskoa enkä ketään koetan olla parhaani mukaan kaikille avuksi.Myt kuuntelen Alpha Villen For a milloin kappaletta pidän Alpha Villestä ihan hvtin paljo.

• Anonyymi

Tuulimyllyjä sinne pitää asentaa pitkin merta ja rantoja

• Anonyymi

Pieni kirkko olisi tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi yhtään tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistossa on tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistossa on tilaa.

Ja tulee olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi yhtään tärkeä.

Olisipas tärkeä!

• Anonyymi

Miksi tuulimyllyjä? Tuulimyllyt eivät tuo rahaa Kalajoelle ja sähköä juuri sen verran että partakone ja hiustenkuivaaja pyörii.tuulivoima on luonnon tuhoaja ja rumia rakennelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tulee olemaan.

Niin tulee. Kukaan järkevä ei perusta bisneksiään tuonne, kuppaiseen halliin. Milloinhan Kalajoen kaupunki alkaa saamaan "hieman vuokratuloja" Loisen tontista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuulimyllyjä? Tuulimyllyt eivät tuo rahaa Kalajoelle ja sähköä juuri sen verran että partakone ja hiustenkuivaaja pyörii.tuulivoima on luonnon tuhoaja ja rumia rakennelmia

Hienoja ovat, eikä niistä ole mitään haittaa 99,99% ihmisistä. Luonto on ja voi hyvin Kalajoella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja ovat, eikä niistä ole mitään haittaa 99,99% ihmisistä. Luonto on ja voi hyvin Kalajoella.

Puhut pötyä, tuulimyllyteollisuuden asianajaja. Et edes tiedä mitä luonto on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut pötyä, tuulimyllyteollisuuden asianajaja. Et edes tiedä mitä luonto on.

Kyllä tiedän, mutta sinä sitä vastoin et tiedä, etkä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 sinä olet aika epeli. Ilmeisesti saat leipäsi tuulivoimala alalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 sinä olet aika epeli. Ilmeisesti saat leipäsi tuulivoimala alalta.

Jokainen ottaa sieltä mistä saa. Toiset ei saa mistään mitään, vaan kadehtivat ja itkevät. Se on aina ollut häviäjän osa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ottaa sieltä mistä saa. Toiset ei saa mistään mitään, vaan kadehtivat ja itkevät. Se on aina ollut häviäjän osa.

Niin jos äly ja taidot ei muuhun riitä kun sepustamaan nimensä paperiin😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö maanviljelyyn ja metsänhoitoon mielestäsi muuta tarvita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisen vinkunaa ja kitinää. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö maanviljelyyn ja metsänhoitoon mielestäsi muuta tarvita?

Nykyään tarvitaan hyvin monenlaisia taotoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään tarvitaan hyvin monenlaisia taotoja.

Joo, ei niitä tukihakemuksia niin vain taotetö.

• Anonyymi

Huomenna kirkonmenot.

• Anonyymi

Kohta taas viikonloppu ja kirkonmenot.

• Anonyymi

Kirkontulot ovat pienentyneet jatkuvasti jo vuosikymmeniä. Kirkonmenot ovat nykyään suuremmat kuin tulot. Miten nyt uskovaisilla suu pannaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkontulot ovat pienentyneet jatkuvasti jo vuosikymmeniä. Kirkonmenot ovat nykyään suuremmat kuin tulot. Miten nyt uskovaisilla suu pannaan?

Jeesus on köyhien ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on köyhien ystävä.

Maksaako Jeesus sinun sähkölaskusi? Tai jätehuoltomaksun?

• Anonyymi

Onnittelut Suomen äideille äitienpäivänä!!

• Anonyymi

Farmarinäyttelyä varten on tehty jo parkkipaikka lentokentän parkkipaikan viereen. Kohta se päällystetäänkin.

• Anonyymi

Se on hyvä.

• Anonyymi

Ei muuta kuin farkut esille.

• Anonyymi

onhan siellä se hirsinen ryssien rukoushuone tyhjillään

• Anonyymi

aamen, aamen, aamen

• Anonyymi

Isompi pitää mummoille olla. Suomen suurin!

• Anonyymi

Minä olen miettinyt miten yhdistää hengellisen ja myös samalla tietty aterian.Näin hektisenä aika olisi varmasti käyttöä siirrettävälle kirkko/grilli yhdistelmällä.asuntovaunuun siis rakennetaan kirkko ja pieni grilli jossa voisivat estottomasti kaikki käydä.Siis ei mitään sellaisia juttuja esim jos toinen lestadiolainen ja toinen helluntalainen kaikki olisivat tervetulleita nauttimaan maittaåvasta ruoasta ja hengen ravinnosta.

• Anonyymi

Siellä pitäisi olla tarjolla myös mustaamakkaraa, jota kaikkien sisääntulijoiden olisi pakko syödä pätkä.

• Anonyymi

Kävin viikolla kirkossa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta

• Anonyymi

Hiekkasärkille pitää rakentaa metrolinja, tai vähintään ratikka, kuten muissakin merkittävissä Suomen kaupungeissa.

• Anonyymi

Olen kuullut että siellä Kalajoella on alettu harrastaa tuulimyllyjen ja rahan palvontaa. Syntistä menoa..!!
        Jotain outoja palvontamenoja, heitellään kiviä mereen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut että siellä Kalajoella on alettu harrastaa tuulimyllyjen ja rahan palvontaa. Syntistä menoa..!!
        Jotain outoja palvontamenoja, heitellään kiviä mereen..

Mammonan syntejä ovat rahan perässä juoksemiset. Me emme ole täydellisiä. Siksi meidän tulee luottaa Armoon. Meidän tulee luottaa siihen, että Kristus on sovittanut syntimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mammonan syntejä ovat rahan perässä juoksemiset. Me emme ole täydellisiä. Siksi meidän tulee luottaa Armoon. Meidän tulee luottaa siihen, että Kristus on sovittanut syntimme.

Helluntalaiset joutuvat kaikki helvettiin! He ovat antikristuksen asialla, vaikka itse luulevat päinvastaista.

• Anonyymi

Ei mitään rukoushuoneita. Tulkaa jo 2025 luvulle. Kaikki uskonnot ovat satua.

• Anonyymi

Niin on. Risto on ollut nolo mies jo 1980-luvulta saakka.

• Anonyymi

Kristinusko on voimissaan Kalajoella.

• Anonyymi

Siellä voisi käydä.

• Anonyymi

Mielelläni kirkossa käyn.

• Anonyymi

Onneksi uskonnottomuus lisääntyy Kalajoella.

• Anonyymi

Kristillisyys on ja pysyy Kalajoella.

• Anonyymi

Baja-majaan voit pitää menosi.

• Anonyymi

Reijossa on tulevaisuus.

• Anonyymi

Onneksi uskonnottomuus lisääntyy Kalajoella.

• Anonyymi

Jeesus-bussi isompina juhlailtoina hiekkasärkillä olisi tarpeen.

• Anonyymi

Jeesusteippikin on tarpeellista.

• Anonyymi

Onko helluntailaisilla vielä teetupabussi-toimintaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko helluntailaisilla vielä teetupabussi-toimintaa?

Tarvetta olisi hiekkasärkillä Juhannuksena varmaan.

• Anonyymi

Teebussi oli ennen aika suosittu ei haittais vaikka olis vieläki

• Anonyymi

Kirjoitat asiaa.

• Anonyymi

Niin no minäkin laitan lusikkani soppaan ja kommaan, nimittäin tässä olen miettiny perustaa sellaisen liikkuvan mobiili rukous auton jonne ihan kaikki ovat tervetulleita uskontoon ja vakaumukseen katsomatta mitään maksua ei tarvii maksaa mutta kaikki tämä on työn alla katsotaan miten edetään yhdessä.

• Anonyymi

Saatananpalvojien pitää päästä mukaan myös, he ovat samalla asialla helluntailaisten, jehovan todistajien ja lestojen kanssa. Kaikki he ovat matkalla tulimereen.

• Anonyymi

Hienoa. Minkälaisella koneella auto tulee? Miten rengaskoko?

• Anonyymi

Rukoilla voi kotonakin. Ja Jumala kuulee myös äänettömät rukoukset.

• Anonyymi

Ei kuule, koska sitä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Nyt on ralli rajua eikä sääliä tunneta eikä armoa anneta.nimittäin olen tässä miettinyt että miksei täällä Kalajoella voisi olla mobiilikirkko? Siis kirkko pyörien päällä esimerkiksi asuntovaunuun tehty kirkko tiedän kyllä että ehdotukseni saattaa kuulostaa useimmista hiukan oudolta mutta onhan jo olemassa pyörien päällä olevia hodari kojuja

• Anonyymi

Rukoukseen ei tarvitse näyttävää paikkaa.
        Tekopyhät rukoilee suureen ääneen ihmisten edessä oikeat uskovaiset ei tarvitse yleisöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekopyhät rukoilee suureen ääneen ihmisten edessä oikeat uskovaiset ei tarvitse yleisöä

Raamatullinen peruste on myös yhdessä rukoilemiselle ja yleensäkin seurakuntayhteydelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta maar niinhän se onki, sitäpaitsi minä laitan nauhan pyörimään ja itse istun vaunusa kun rukoukset raikaa se on katsos mannaa sielulle,Oheistuotteena voisi myydä esimerkiksi kahvia ja teetä ja kakkua ja pullaa tuotot menevät tietty Ukrainaan hätää kärsiville

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatullinen peruste on myös yhdessä rukoilemiselle ja yleensäkin seurakuntayhteydelle.

Luonto on hyvä paikka olla yhdessä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman uskonsa esitteleminen muille on ulkokiltaisuutta ja varma tie helvettiin. He ovat jo palkkansa saaneet.

• Anonyymi

Hengelliset kesäjuhlat ovat vetäneet väkeä odotettua enemmän tänä kesänä.

• Anonyymi

Sehän on loistava uutinen

• Anonyymi

Jumala käskee antamaan anteeksi myös itseensä kohdistuneet pahuudet ja koettelemukset,sillä muös Jeesus ristiin nautittiin ihmisten tyhmyyden takia ja kaikki ihmiset maanpäällä joutuvat siitä kärsimään.Myös minä kannan oman ristini kestän kyllä minua kohtaan tehdyt vääryydet selantakana puhumiset koska niinhän raukoilla on tapana.Myös täällä Kalajoella värikkäitä persoonia alkaen n 60-80v v välillä mutta laitan heidän kiukkunsa sen piikkiin etteivät he ole saaneet naista myös harmaaparta ukkeli joka kylillä hilluu Cadillac paita päällä ja puhuu ihan outoja liekö aineissa? Tai helle sekoittanut päänsä

• Anonyymi

Olen aina miettinyt, että hiekkasärkillä voisi pitää rippikoululeirejä. Onko muilla ollut samoja mietteitä?

• Anonyymi

Oletko jo rippikouluiässä ?

• Anonyymi

Hiekkasärkille voisi perustaa imaamikoulun. Siellä tuntisi aavikon pojat hiekassa olonsa kotoisaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiekkasärkille voisi perustaa imaamikoulun. Siellä tuntisi aavikon pojat hiekassa olonsa kotoisaksi.

Oletko vasemmistolainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyk kun lämpöäkin riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon moskeija vaan sinne hietikolle minareetteineen! Siinä olisi Kalajoen junteille suvaittavaa!

• Anonyymi

Me seinäjokelaiset emme kannata mitään rukoushuonetta Kalajoelle.

• Anonyymi

Hyvä. Me Lempääläläiset emme myöskään kannata mitään rukoushuonetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Me Lempääläläiset emme myöskään kannata mitään rukoushuonetta.

Ei sitä teiltä kysytä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      126
      2052
    2. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      237
      1768
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      27
      1700
    4. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      222
      1672
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      214
      1446
    6. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1229
    7. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      84
      1218
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      42
      1130
    9. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      74
      999
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      77
      985
    Aihe