Pienempi kirkkorakennus siellä olisi tarpeen. Tällaiseksi on maailma mennyt.
Rukoushuone hiekkasärkille
64
980
Vastaukset
- Anonyymi
Niin millaiseksi?
- Anonyymi
Ahneutta ja rahanpalvontaa. Ihmisten sortamista.
Ei kuulla kurjan ääntä..ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahneutta ja rahanpalvontaa. Ihmisten sortamista.
Ei kuulla kurjan ääntä..ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan.En nyt ymmärrä miten tuo liittyy johonkin rukoushuoneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ymmärrä miten tuo liittyy johonkin rukoushuoneeseen.
Ei se liitykään mitenkään. Helluntalaisella on vaan paha mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se liitykään mitenkään. Helluntalaisella on vaan paha mieli.
Rukoushuoneita on muillakin kristityillä kuin helluntailaisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoushuoneita on muillakin kristityillä kuin helluntailaisilla.
Mutta lahkolaiset ovat heistä sairaimpia. Ovat niin alttiita vaikutteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lahkolaiset ovat heistä sairaimpia. Ovat niin alttiita vaikutteille.
Ateistina voin todeta, että helluntailaisista ainakin positiivisin kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistina voin todeta, että helluntailaisista ainakin positiivisin kokemus.
Helluntalaisilla on etervettä vallankäyttöä lahkossaan. Ei mitään positiivista sanottavaa heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntalaisilla on etervettä vallankäyttöä lahkossaan. Ei mitään positiivista sanottavaa heistä.
Eli epätervettä vallankäyttöä, alistamista ja orjuuttamista. Ovat niin alttiita vaikutteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli epätervettä vallankäyttöä, alistamista ja orjuuttamista. Ovat niin alttiita vaikutteille.
Et taida tuntea. Ainakaan eivät ole käännyttämässä muita tai katso kieroon kuten monissa muissa piireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tuntea. Ainakaan eivät ole käännyttämässä muita tai katso kieroon kuten monissa muissa piireissä
Siellä kaikki muut joutuu helvettiin paitsi he itse, koska ovat muita parempia. Näin he siis omasta mielestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä kaikki muut joutuu helvettiin paitsi he itse, koska ovat muita parempia. Näin he siis omasta mielestään.
Appivanhempani eivät ikinä ajattelisi noin, vaikka minä ja heidän poikansa ateisteja ja he itse helluntailaisia. On kyllä ihmisillä melko luulot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appivanhempani eivät ikinä ajattelisi noin, vaikka minä ja heidän poikansa ateisteja ja he itse helluntailaisia. On kyllä ihmisillä melko luulot
Ei ole kuin tietoa. Helluntailaiset ovat aivopestyjä fanaatikkoja ja lahkolaisia.
- Anonyymi
Onhan se kiva tulla pahaa mieltä parantamaan Särkille. Parantaa vaan sitä nykyisissä majoissa.
- Anonyymi
tulisin mukaan rakennustalkoisiin
- Anonyymi
Naulaisit kuitenkin päähäsi
- Anonyymi
Liikaa irstasta elämää ja juopottelua. Nyt täytyy tulla muutos. Ihmiset on unohdettu ja rahasta on tullut jumala. Ja sitten on vielä tuulihumala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa irstasta elämää ja juopottelua. Nyt täytyy tulla muutos. Ihmiset on unohdettu ja rahasta on tullut jumala. Ja sitten on vielä tuulihumala!
Olisi sinun kannattanut jatkaa sitä juopottelua. Olisi sinulla ainakin tolkummat jutut kuin nyt!
- Anonyymi
mielummin joku pakanoiden kivikehä
- Anonyymi
Hiekkasärkille pitää rakentaa myös koulu ja päiväkoti. Ei siitä lukiostakaan Hiekkasärkillä olisi haittaa. Sitten on hyvä aloittaa jo keskustelu, että saataisiin myös monitoimihalli jossa voisi harrastaa jääkiekkoa ja yleisurheilua.
- Anonyymi
Hiekkasärkille on rakennettava myös teatteri ja Guggenheimin taidemuseo. Täytyyhän turisteilla olla pällisteltävää..Ja kansa maksaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiekkasärkille on rakennettava myös teatteri ja Guggenheimin taidemuseo. Täytyyhän turisteilla olla pällisteltävää..Ja kansa maksaa..
Hyviä ehdotuksia, toivottavasti toteutuu 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä ehdotuksia, toivottavasti toteutuu 👍
Saisko vielä kusitolpan?
Paikallispoliitikoiden naamat tikkatauluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko vielä kusitolpan?
Paikallispoliitikoiden naamat tikkatauluun.Kuset vain housuus niin kuin tähänkin asti 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuset vain housuus niin kuin tähänkin asti 👍
Kalajoellahan kustaan toisten housuihin.
- Anonyymi
Kannatan rukoushuoneen rakentamista.
- Anonyymi
Sama täällä-
- Anonyymi
Parkkipaikan tekevät varmaan rukoushuoneen paikalle.
- Anonyymi
Yhdistetty alko ja rukoushuone tarvitsevat paljon parkkitilaa, ehkä jopa parkkihallin.
- Anonyymi
Pyh minä perustan tänne Kalajoelle oman kirkon,sinne saavat tulla ihan kaikki ja harrastaa omia juttujaan,Tietty nimellisen sisäänpääsy maksun maksettuaan.
- Anonyymi
Temppelissä irstaillaan yöaikaan.
- Anonyymi
Kyllä ois aika ottaa uskovaisetkin ihmiset siellä huomioon Niitä on sentään aika paljon
- Anonyymi
Ei ole paljon. Hyvin vähän eikä heidän merkityksensä ole minkään väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paljon. Hyvin vähän eikä heidän merkityksensä ole minkään väärti.
Hengenravinto on toisinaan tarpeellista ihan kaikille.
- Anonyymi
Rukoillen ja ylistäen.
- Anonyymi
Jonkinlainen yhteiskristillinen rukoushuone olisi hyvä asia.
- Anonyymi
Juuri noin sanoo pågen ja minä olen ihan tosissani perustaa särkille oman kaikille avoimen rukoushuoneen,sinne ovat kaikki tervetulleita oli leabo tai hobo tai ihan mikä vaan.Eikä ole mitään turhia ikä juttuja rasitteena ei myöskään mitään veroja eikä pääsymaksua mutta jos itse haluaa... Kalajoelle se rukoushuone toisi vaihtelua ja tietty myös houkuttelisi turisteja Oheis juttuna voisi olla vaikka makkaran ja kahvin myyntiä myös pizzan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin sanoo pågen ja minä olen ihan tosissani perustaa särkille oman kaikille avoimen rukoushuoneen,sinne ovat kaikki tervetulleita oli leabo tai hobo tai ihan mikä vaan.Eikä ole mitään turhia ikä juttuja rasitteena ei myöskään mitään veroja eikä pääsymaksua mutta jos itse haluaa... Kalajoelle se rukoushuone toisi vaihtelua ja tietty myös houkuttelisi turisteja Oheis juttuna voisi olla vaikka makkaran ja kahvin myyntiä myös pizzan
Saako siellä palvoa myös saatanaa ja muhamettia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako siellä palvoa myös saatanaa ja muhamettia?
Minä en tuomitse ketään kunhan saan rahaa
- Anonyymi
Kristillinen rukoushuone on aina tervetullut.
- Anonyymi
Epäkristillinen ruhoushuone olisi parempi. Sinne vain jokainen raijaisi ruhonsa. Siinä voisi myös esitellä itseänsä ja omaa hyvyyttään muille, kuten uskovaiset tekee. Palkka heti, eikä kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäkristillinen ruhoushuone olisi parempi. Sinne vain jokainen raijaisi ruhonsa. Siinä voisi myös esitellä itseänsä ja omaa hyvyyttään muille, kuten uskovaiset tekee. Palkka heti, eikä kuoleman jälkeen.
Niin juuri noin ajattelen kaikkien parasta.nimittäin en tuomitse ketään.Raamattu sanoo että älä tuomitse jottei sinua tuomittaisi,myös niin että se joka on syytön heittäköön ensimmäisen kiven,minä siis en tuomitse ketään enkä heitä ensimmäistäkään kiveä.
- Anonyymi
Laita oranssi teltta. Voit pitää hetkesi siellä.
- Anonyymi
Ihan varteenotettava idea tuokin nimittäin kustannustehokkuus on prioriteetti listalla ihan ensimmäisenä, pitää voida tuottaa palveluita kaikille tehokkaasti ja tasapuolisesti Kaikkien vaatimukset tulee ottaa huomioon ja mainitsemasi teltta olisi eräs vaihtoehto ja huokea vielä joka kaupungin kokouksessa se voisi saada avustusta tietty olisi massiiviset avajaiset joissa tarjolla munkkikahvit ja myös vegaanit erityis huomiolle heille porkkanakakkua mehulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varteenotettava idea tuokin nimittäin kustannustehokkuus on prioriteetti listalla ihan ensimmäisenä, pitää voida tuottaa palveluita kaikille tehokkaasti ja tasapuolisesti Kaikkien vaatimukset tulee ottaa huomioon ja mainitsemasi teltta olisi eräs vaihtoehto ja huokea vielä joka kaupungin kokouksessa se voisi saada avustusta tietty olisi massiiviset avajaiset joissa tarjolla munkkikahvit ja myös vegaanit erityis huomiolle heille porkkanakakkua mehulla.
Teltta on pian pystyssä sängyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teltta on pian pystyssä sängyssä
Voi sen halutessaan omaan sänkyynki pystyttää.kunhan tila riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen halutessaan omaan sänkyynki pystyttää.kunhan tila riittää
King size bed on pientä.
- Anonyymi
Kirkot ja rukoushuoneet tärkeitä paikkoja.
- Anonyymi
Niissä kannattaa resuta.
- Anonyymi
Kertakaikkiaan loistava idea kirkot ja rukoushuoneet ovat olleet kautta ihmiskunnan historian myrskyisän ajan jakson paikkoja,joissa ihminen on etsinyt omaa minäänsä ja vahvistusta sekä pelastusta.Se on ihan luonnollista että ihminen uskoo koska se pitää ihminen ajatukset kirkkaina ja luonnollisina,en tuomitse kenenkään uskoa enkä ketään koetan olla parhaani mukaan kaikille avuksi.Myt kuuntelen Alpha Villen For a milloin kappaletta pidän Alpha Villestä ihan hvtin paljo.
- Anonyymi
Tuulimyllyjä sinne pitää asentaa pitkin merta ja rantoja
- Anonyymi
Pieni kirkko olisi tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi yhtään tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistossa on tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistossa on tilaa.
Ja tulee olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi yhtään tärkeä.
Olisipas tärkeä!
- Anonyymi
Miksi tuulimyllyjä? Tuulimyllyt eivät tuo rahaa Kalajoelle ja sähköä juuri sen verran että partakone ja hiustenkuivaaja pyörii.tuulivoima on luonnon tuhoaja ja rumia rakennelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulee olemaan.
Niin tulee. Kukaan järkevä ei perusta bisneksiään tuonne, kuppaiseen halliin. Milloinhan Kalajoen kaupunki alkaa saamaan "hieman vuokratuloja" Loisen tontista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuulimyllyjä? Tuulimyllyt eivät tuo rahaa Kalajoelle ja sähköä juuri sen verran että partakone ja hiustenkuivaaja pyörii.tuulivoima on luonnon tuhoaja ja rumia rakennelmia
Hienoja ovat, eikä niistä ole mitään haittaa 99,99% ihmisistä. Luonto on ja voi hyvin Kalajoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoja ovat, eikä niistä ole mitään haittaa 99,99% ihmisistä. Luonto on ja voi hyvin Kalajoella.
Puhut pötyä, tuulimyllyteollisuuden asianajaja. Et edes tiedä mitä luonto on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhut pötyä, tuulimyllyteollisuuden asianajaja. Et edes tiedä mitä luonto on.
Kyllä tiedän, mutta sinä sitä vastoin et tiedä, etkä ymmärrä.
- Anonyymi
Huomenna kirkonmenot.
- Anonyymi
Kohta taas viikonloppu ja kirkonmenot.
- AnonyymiUUSI
Kirkontulot ovat pienentyneet jatkuvasti jo vuosikymmeniä. Kirkonmenot ovat nykyään suuremmat kuin tulot. Miten nyt uskovaisilla suu pannaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869