Tykkäävänsä sinusta IRL? Miten sinä?
Miten kaivattusi on osoittanut
42
564
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi seurata instassa ja tykkäsi kärppänä joka postauksesta suunnilleen😅Samoin storyt, aww...
- Anonyymi
Mites sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sinä?
Seurasin takas tietty. Mutten sentään tykkää kuin jostain harvasta kuvasta. En halua olla liian innokas🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurasin takas tietty. Mutten sentään tykkää kuin jostain harvasta kuvasta. En halua olla liian innokas🤭
No mutta jos hän on kaivattusi, niin miksi ei? Eikö tarkoitus ole saada toisenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos hän on kaivattusi, niin miksi ei? Eikö tarkoitus ole saada toisenne?
Ei miehelle kannata näyttää liikaa kiinnostusta, ne vain etääntyy siitä🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehelle kannata näyttää liikaa kiinnostusta, ne vain etääntyy siitä🥰
Tuollainen pelailu on vastenmielistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen pelailu on vastenmielistä.
Eiköhän nainen olisi vähän pelle jos joka kuvasta tykkäisi🤭🤡 tyrkky😂
- Anonyymi
Tulee aina viereen istumaan "sattumalta"💞🫠 olen myös kuullut, että mies kehuu kaikille töissä mua, eikä tajua että ne jutut kantautuu myös mun korviin🥰 Laittoi kerran " vahingossa" käden selkänojalle kun istuttiin vierekkäin. Hakeutuu aina lähelle💞
- Anonyymi
Selvää pässinlihaa!
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvää pässinlihaa!
SivustaKas ku ei goalin.
- Anonyymi
Näppisvirhe. Onko sulla ees varaa kysyy?
- Anonyymi
Tollaisia me miehet ollaan, miksei naiset ikinä??? No me ollaan miehiä😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näppisvirhe. Onko sulla ees varaa kysyy?
Mikä sun ongelma on, hyvänen aika? Oonko mä syönyt sun evääsi tai tehnyt jotain pahaa sulle? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun ongelma on, hyvänen aika? Oonko mä syönyt sun evääsi tai tehnyt jotain pahaa sulle? 😅
Sitä ei kaikki viel tiiäkkään mitä sun poskes vetää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei kaikki viel tiiäkkään mitä sun poskes vetää...
Hmmm 🤔
- Anonyymi
Jos tulen baariin, kaivattuni pyytää minut heti liittymään seurueeseensa, vaikken edes tunne sen kavereita. Sen kaverit varmaan ihmettelee🙈😹❤️Tunkee myös nopeesti samaan pöytään, jos olen baarissa. Joskus vähän noloo. Kaverit vihjailee, että mulla on "salainen" ihailija🙊
Ite? Noo, olen nainen, ei mun tarvii tehdä mitään🥰- Anonyymi
Nauratko sinä kaivatullesi? Miten vielä kaipailet, jos noin avointa hömppää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauratko sinä kaivatullesi? Miten vielä kaipailet, jos noin avointa hömppää.
Hän on varattu, joten senkun piirittää. Nautiskelen suosiosta. Erotkoon tyttöystävästään ensin🥰 Nöyryytän vähän🤭
- Anonyymi
Harhaa kaikki.
- Anonyymi
Miksi olisi? Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi? Mitä tarkoitat?
Sitä mitä kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mitä kirjoitin.
Oletko pahalla päällä?
- Anonyymi
Sanoi ääneen että tykkää musta tosi paljon ja kysyi mentäiskö vaikka kahville joku päivä, vaikka heti tänään kun työpäiväni päättyy.
- Anonyymi
Mitä vastasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vastasit?
No olemme nyt olleet parisuhteessa neljä vuotta ja meillä on yhteinen talo ja lapsi joten mitä luulet? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olemme nyt olleet parisuhteessa neljä vuotta ja meillä on yhteinen talo ja lapsi joten mitä luulet? 🙂
Mutta edelleen on kaivattusi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edelleen on kaivattusi???
Joo. Silloin kun ei oo kotona kuten nyt
- Anonyymi
Kommentoin söpöksi. Kommentoisin rohkeammin, mutta pelkään että ahdistuu kehuistani... 🫣
- Anonyymi
Tuo on rohkeaa. Punastuiko hän voi millainen ilme tuli?☺️ Sanoiko jotain? Harva nykyään enää kehtaa kehua ulkonäköä IRL.
- Anonyymi
Se lähetti dick picin. 😽Tuskin muille lähettää 🥰Ite lähetin takaisin alusvaatekuvan, mut olis varmaan saanut olla rohkeempi, kun ei vastannut mtn.🤔
- Anonyymi
Mulla useita tälläisiä tilanteita mutta olen aina saanut kyllä vastauksen tyyliin ”Voi herran jumala miten kuuma nainen!” Liioiteltua varmasti mutta jos vastausta ei tulisi niin merkki on kyllä huono.
- Anonyymi
Kutsuu minua urpåksi😝
- Anonyymi
😘😘😘😘 🤣
- Anonyymi
Vaarallista touhua...
- Anonyymi
Hän sanoi tykkäävän sä musta sillä lailla ja on halannut mua muutaman kerran❤️🔥
- Anonyymi
Nada. 😳 Ei vuosiin. Ei mitään. Ei kumpikaan. Viimeisin viesti kyllä aikoinaan sai hyvälle mielelle.
- Anonyymi
Kun kysyin onko kiva mekko, sanoi joo❤️Eli ainakin mekosta tykkäsi.
- Anonyymi
Katseet tänäänkin, huulen lipominen, jne... Ihana olet M nainen. Koska halattais?
- Anonyymi
Heti kun tapaan M mieheni, muista viis.
- Anonyymi
Rehellisesti sanottuna ei mitenkään. Vertaaessani häntä muihin, ymmärrän, että hän ei näyttänyt mitään. Kun muut keksivät kymmeniä syitä ottaa yhteyttä, hän ei tehnyt sitä. Kaikki oli päässäni. Tajusin tämän äskettäin, joten minulla ei ole enää kaivattuni 😂
- Anonyymi
Höpötystä!!! Haluan sinut! Nyt mies laput silmiltä ja tulpat korvista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä!!! Haluan sinut! Nyt mies laput silmiltä ja tulpat korvista.
Jos mies haluisit, hän toimisi. Hän ei ole 5v, vaan melkein 40! Kyse ei siis ole ujoudesta 😬
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486288Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694265- 463649
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213226- 1972970
- 402662
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132529törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202502- 1531536
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251498