Kyllä totuus

Anonyymi-ap

on se että olen totaalisen kyllästynyt koko projektiin. Ei ole mitään tarvetta löytää uutta ystävää minkään ikäisistä! Työn tekeminen on ainoa asia mitä kaipaan ja yksin olemisessa ei ole minkäänlaista ongelmaa.

5

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksa tutustua uusiin ihmisiin edes ystävänä. Se kertoo siitä, että erityispiirteisenä minulla ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä ihmisten kanssa. Tunnen oloni parhaimmaksi kun saan olla yksin omien ajatusteni kanssa ja yksin liikkuminen on ihan parasta. Stressaannun jo pelkästään siitä ajatuksesta, että pitäisi ruveta tutustumaan uusiin ystävä ehdokkaisiin. Tämän olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, mutta kukaan ei kysynyt minun mielipidettä siitä, että haluanko uuden ystävän vai en!!

• Anonyymi

Väsyttää jo pelkästään ajatuksen tasolla se, että pitäisi tutustua ystäväehdokkaisiin! En pysty edes ajatuksen tasolla pakottamaan itseäni tutustumaan keneenkään. Kyse ei ole pelosta, vaan siitä että se ole minun näköistä elämää! Itse tunnen itseni parhaiten ja jos en toimi niin kuin sisin minulle kertoo, tekisin henkistä väkivaltaa itseäni kohtaan! Siksi kaikki se mitä olen joutunut kokemaan ja näkemään kautta rantain, on ahdistanut minua todella paljon, koska niin valtavan laajaan projektin toteutukseen en olisi koskaan antanut lupaa! Ahdistun kaikesta kautta rantain kertomisesta yhä syvästi!

• Anonyymi

Itsekin olen mahdollisesti erityispiirteinen. Joka tapauksessa, normaalia minusta ei saisi tekemälläkään. Omasta sielunmaisemastani käsin tämä kollektiivinen Matriximme on ikään kuin yksi suuri projekti. Vähän niinkuin the Truman Show. Ajatuksen tasolla siinä on jopa jotain lohdullista kun voi tuudittautua siihen että tämä olisikin vain simulaatiota tai unta. - 😎.

• Anonyymi

Minä olen kyllästynyt jankkaamiseesi. Kuinkas monta vuotta olet tehnyt yhtä ja samaa?

• Anonyymi

koko projekti on naurettava vitsi.ei ymmärretä tilannetta. ihminen viihtyy parhaiten yksin. kuormittava elämänvaihe. pitäiskö kuunnella puolison naputusta joka ei edes auta tai anna mitään. ihminen ei kaipaa toista ihmistä lähelleen yhtään !!!!! metrien väli !!! mikähän siinä on näillä laumassa säveltävillä hoopoilla niin vaikeaa ymmärtää !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2608
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2251
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1770
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1757
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      121
      1319
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1234
    Aihe