on se että olen totaalisen kyllästynyt koko projektiin. Ei ole mitään tarvetta löytää uutta ystävää minkään ikäisistä! Työn tekeminen on ainoa asia mitä kaipaan ja yksin olemisessa ei ole minkäänlaista ongelmaa.
Kyllä totuus
7
197
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa tutustua uusiin ihmisiin edes ystävänä. Se kertoo siitä, että erityispiirteisenä minulla ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä ihmisten kanssa. Tunnen oloni parhaimmaksi kun saan olla yksin omien ajatusteni kanssa ja yksin liikkuminen on ihan parasta. Stressaannun jo pelkästään siitä ajatuksesta, että pitäisi ruveta tutustumaan uusiin ystävä ehdokkaisiin. Tämän olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, mutta kukaan ei kysynyt minun mielipidettä siitä, että haluanko uuden ystävän vai en!!
- Anonyymi
Väsyttää jo pelkästään ajatuksen tasolla se, että pitäisi tutustua ystäväehdokkaisiin! En pysty edes ajatuksen tasolla pakottamaan itseäni tutustumaan keneenkään. Kyse ei ole pelosta, vaan siitä että se ole minun näköistä elämää! Itse tunnen itseni parhaiten ja jos en toimi niin kuin sisin minulle kertoo, tekisin henkistä väkivaltaa itseäni kohtaan! Siksi kaikki se mitä olen joutunut kokemaan ja näkemään kautta rantain, on ahdistanut minua todella paljon, koska niin valtavan laajaan projektin toteutukseen en olisi koskaan antanut lupaa! Ahdistun kaikesta kautta rantain kertomisesta yhä syvästi!
- Anonyymi
Itsekin olen mahdollisesti erityispiirteinen. Joka tapauksessa, normaalia minusta ei saisi tekemälläkään. Omasta sielunmaisemastani käsin tämä kollektiivinen Matriximme on ikään kuin yksi suuri projekti. Vähän niinkuin the Truman Show. Ajatuksen tasolla siinä on jopa jotain lohdullista kun voi tuudittautua siihen että tämä olisikin vain simulaatiota tai unta. - 😎.
- Anonyymi
Enpä usko, että kyseessä on ollut ystäväehdokas, vaan ainoastaan uusi työntekijä. Sinulta toivottiin kenties apua hänen perehdyttämiseksi. Mitään projektia ei ole olemassa. On vain oma mielikuvituksesi ja jollain tavalla vääristynyt ajatusmaailmasi.
- Anonyymi
Minä olen kyllästynyt jankkaamiseesi. Kuinkas monta vuotta olet tehnyt yhtä ja samaa?
- Anonyymi
koko projekti on naurettava vitsi.ei ymmärretä tilannetta. ihminen viihtyy parhaiten yksin. kuormittava elämänvaihe. pitäiskö kuunnella puolison naputusta joka ei edes auta tai anna mitään. ihminen ei kaipaa toista ihmistä lähelleen yhtään !!!!! metrien väli !!! mikähän siinä on näillä laumassa säveltävillä hoopoilla niin vaikeaa ymmärtää !!!
- Anonyymi
Omalla tavalla jokaisesta aamuyöllisestä perpanosta jäi hyväksikäytetty olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1518863Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496181Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614521K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon594422Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko724050Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973813- 853454
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö152970Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182206