https://www.hs.fi/aihe/gallupit/
Hyvä Riikka jatka samaan tahtiin sen mestari Halla-ahon kanssa.
Tuhontietä kuljen
16
144
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka on ihana nainen.
- Anonyymi
Mestari on nyt vihainen😡😡😡Riikalle.
- Anonyymi
Nyt tais tulla kakit housuun kun kepulit menee ohi
- Anonyymi
Menivät ohi jo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menivät ohi jo..
....... ja perssuolinkaisille tulee "sätky"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....... ja perssuolinkaisille tulee "sätky"
Kepu on AINA ollut kuntavaaleissa persuja suositumpi. Niin myös tänä vuonna ja entistä isommalla marginaalilla. Joka on siis hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu on AINA ollut kuntavaaleissa persuja suositumpi. Niin myös tänä vuonna ja entistä isommalla marginaalilla. Joka on siis hyvä asia.
KEPU on huono puolue jonka johtaja on aito kepuli, vankeuteen tuomittu venkula. Perussuomalaiset on rehellisin puolue.
- Anonyymi
Perussuomalaisia äänestää pätkäytetään.
- Anonyymi
Kohta oma sakki nousee Persu eliittiä vastaan. Eliittiin kuuluu äärioikeistolaiset Mestari Purra Rydman Tavio,Mäkelä ym,ym. Näitä vasaan noustaan ensimmäisenä.
Epäsopua alkaa tulla kun kannatus vähenee ja tuoli lähtee alta.- Anonyymi
MET äänestetään Halla-ahoa, Purraa, Rydmania, Polviaista, Mestaria ja Riikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MET äänestetään Halla-ahoa, Purraa, Rydmania, Polviaista, Mestaria ja Riikkaa.
On se vaan hyvä, että jollain on noin monta ääntä annettavana. Minulla ei ole kuin yksi ainoa ja se ei taatusti kilahda perssuolinkaisten hyväksi.
- Anonyymi
Kevään vaalien jälkeen on perussuomalaisilla puoluekokous, jossa valitaan puoluejohto kahdeksi vuodeksi eteenpäin. Jos nyt tulee vaaleissa oikein turpiin niin paineita johdon vaihtamiseksi puoluekokouksessa on aivan varmasti. Ainakin puolueen puheenjohtajan ja puoluesihteerin pallit heiluu - ja aivan varmasti!
- Anonyymi
Riikka, Mestari ja Tynkkynen on kansan suosikkeja perussuomalaisten johtoon. Ja perussuomalaiset johtaa ansiokkaasti Suomen kansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka, Mestari ja Tynkkynen on kansan suosikkeja perussuomalaisten johtoon. Ja perussuomalaiset johtaa ansiokkaasti Suomen kansaa.
Kansa ei halua enää kepuleita ja Sannaa sotkemaan Suomen asioita. Eikä Lindmannia.
- Anonyymi
Lopeta vasuri märinä ja ala työntekijäksi. Kaiket päivät huudat tukien perään--outo hiippari. Tulitko muualta tänne märiseen ja karttaan kaikkea työtä jolla elättäsit itsesi
- Anonyymi
Eiköhän ne persut ole jotka ei tee työtä, tena muori on siitä pitänyt huolen eli Riikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119