Windows 11:een ?

Anonyymi-ap

Sanokaapa ikävaarille, että pitääkö huolestua. Käytössä on Lenovon kannettava, jossa Windows 10 ja kone on hankittu v. 2016. Se on loistokunnossa vielä ja virustorjunta on F-securen. Olen ihan tumpelo noitten asennusten kanssa ja uuden koneen osto tuntuu vastenmieliseltä. Mitä tapahtuu, jos en hanki uutta windowsia ja luotan siihen että virustorjunta pitää pöpöt loitolla? Kymppiä ei ymmärtääkseni päivitetä jatkossa.

9

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se virustorjunta paikkaa ohjelmallisia aukkoja joita voi olla jos käyttöjärjestelmää ei voi päivittää.

• Anonyymi

Pitää huolestua, Asenna siihen Ubuntu tai käy ostaan Chromebook.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jos on "ihan tumpelo", niin uuden käyttiksen asentaminen on liian hankalaa, Vaikka ohjeet on hyvät ja vaihtoehtoinen käyttis parempi kuin Windows.

"Tumpelo" voi kuitenkin ajautua vaikeuksiin. Kokemuksesta tiedän, että aloittelija saa joskus ylimielistä kohtelua, jos vahingossa eksyy jollekin keskustelupalstalle kyselemään apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on "ihan tumpelo", niin uuden käyttiksen asentaminen on liian hankalaa, Vaikka ohjeet on hyvät ja vaihtoehtoinen käyttis parempi kuin Windows.

"Tumpelo" voi kuitenkin ajautua vaikeuksiin. Kokemuksesta tiedän, että aloittelija saa joskus ylimielistä kohtelua, jos vahingossa eksyy jollekin keskustelupalstalle kyselemään apua.

Windows 11 asennusohjelma on hyvin käyttäjäystävällinen. Mitään erikoistaitoja ei tarvita, lukutaidolla pärjää. Päivitys 10> 11 on vielä helpompi.

• Anonyymi

Jos koneesi voi päivittää Win 11:ta, niin miksi et päivitä, jos haluat Windowsia käyttää? Päivitys tapahtuu täysin automaattisesti, eikä uudelleenasennus ole sekään mikään taikatemppu. Minulla Lenovo ThinkPad X1 Carbon vuodelta 2017, ja siihen Win 11 asentui ongelmitta. Pientä säätöä piti tehdä näppäimistön ja sormenjälkisensorin kanssa, mutta muuten ei ongelmia.

• Anonyymi

Jep. Saako turvallisen päivityksen Microsoftilta? Askarruttaa ajatus, että mitä nuo päivitykset tuovat koneelle. Tämä on tietysti tyhmä kysymys, mutta kysyin kuitenkin.

• Anonyymi

F-Secure on huijausta..

• Anonyymi

Mulla on toi Windows 11 käytössäni, eikä siihen asennettu mitään ulkopuolista virustorjuntaa ja ihan hyvin on riittänyt Windowsin oma turvasofta. Rahanhaaskausta sellaisen ostaminen olisi.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4787
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      187
      2113
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1792
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1425
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1291
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      17
      1113
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      304
      996
    9. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      976
    Aihe