Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaikella rakkaudella.
Olet kaikella todennäköisyydellä
39
1155
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä itseäni tyhmänä.
- Anonyymi
Mistä se voi johtua?
- Anonyymi
Tunteista tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteista tietenkin.
Milloin tämä on viimeksi tapahtunut?
- Anonyymi
Musta on ihanaa, jos joku on minua älykkäämpi, sillä tavalla kuin sinä. Muuten turhauttaa.
- Anonyymi
Kyllä me ollaan kummatkin älykkäitä. Meinasin sitä että jotenkin sitä taantuu ihan hölmöläiseksi kun hänet edes näkee 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me ollaan kummatkin älykkäitä. Meinasin sitä että jotenkin sitä taantuu ihan hölmöläiseksi kun hänet edes näkee 😅
Joo kyllä ymmärsinkin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä ymmärsinkin😊
Tietenkin ymmärsit 😊
- Anonyymi
Ripsin itekki öttiäisiä karvoistani välillä. Itsellisenä.
- Anonyymi
Ja sekös kismittää. Olisi niin paljon hauskempi ja turvallisempi leikki kun olisi älyllinen ylivalta :(
- Anonyymi
Minulla on älyllinen ylivalta sinuun mies.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ja se näkyy arvatenkin satoina aloituksina palstalla ventovieraita trollaten.
- Anonyymi
Sehän on ihan hyvä. Tarvitset vähää älyisen naisen. Saat käyttää hyväksesi tumpulaa. Ehkä se pärjää kun susta aikaa jättää.
- Anonyymi
Siitä ne blondit on tehty sopii sinunlaiselle miehelle
- Anonyymi
Blondin kosto.
- Anonyymi
Hmm laskaudut siis samalle tasolle kanssani 🤔
- Anonyymi
Ollaan sen verran älykkäitä että tiedetään laskeutuvamme kumpikin sinne tasolle 🤣
- Anonyymi
Jos oiski noin. Itellä on tapana nauraa ihan tyhmille jutuille. Et joo.
- Anonyymi
Musta on söpöä, miten hän menee vähän jumiin mun kanssa. Sitä kyllä seuraa se, että mäkin meen. Ja sit me ollaan molemmat jumissa.
- Anonyymi
Oot ollut mua pidempään jumissa. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet vahvoja vaikkei niitä kerro sanallaisesti sen vaan voi tuntea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet vahvoja vaikkei niitä kerro sanallaisesti sen vaan voi tuntea
Miksi et kerro? Onko paikka, missä kohtaatte sellainen, että tunteista ei voi puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Mä (n) oon tulkinnut tän niin, että hän (m) meni ekana jumiin. Mut voi olla, ettähän näkee tilanteen toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Mä (n) oon tulkinnut tän niin, että hän (m) meni ekana jumiin. Mut voi olla, ettähän näkee tilanteen toisin.
Sori n hän taitaa tarkoittaa mua. Olen myös n.
- Anonyymi
Miehistä tulee yleensä hiljaisia/ujoja seurassani.
- Anonyymi
kun löytyy ihminen joka on samalla tajuudella, kenelle ei ole liikaa, tarpeeksi alfa mutta lempeä
mä sanon joo- Anonyymi
sori siis taajuudella!!
- Anonyymi
Rakkaus tekee ihan hulluksi ja hömöksi
Se on jo nähty ... Aivot joutuu narikkaa jos törmään häneen jota vieläkin eniten haluan.
Yritänkin pysyä etäällä nyt
Ihan tietoisesti kummankin vuoksi.
Naiselta.- Anonyymi
Jos olet hän niin olisi ristiriitaista.
- Anonyymi
No elähän nyt.
Ja se oikeastaan parempi olisikin.
Eihän se nyt Niin, ja kotona voi sellainen vähän ollakkin....:). - Anonyymi
Eihän se Rakkautta olisikaan, jos ei missään tuntuisi)))
- Anonyymi
haqjuNappulaq, vaatteisiin liimautuva hajuaq aiheuttava nappi, pilailuväline, pierun haju on suosituin tuote voi huomaamattomasti liimata sellaisen toisen takkiinkin jolloin hän haisee pierulle mennessään, vähän kuin joku ylikäyterry naisen gahyvesujub,,, oueresjekee nebbesööb kevuttöö oueryb ksuoamennennessäänpi
- Anonyymi
Se tunne kun joutuu ulkopuolisena kuuntelemaan kahden rakastuneen lässyttämistä toisilleen.
Ne puhuu pikkulapsikieltä..
Tämä on mielenkiintoinen ilmiö. - Anonyymi
Meidän kohdalla molemmilta katoaa sosiaaliset taidot, kun ollaan tekemisissä. Me ei vaan oikein tiedetä, miten meidän kuuluu olla yhdessä. Kumpikaan ei halua näyttää tunteitaan, muttei myöskään olla tyly. Lopputulos on se, et ollaan vakavia ja hiljaisia.
- Anonyymi
Ei nyt ihan noinkaan. Kyllä ne tunteet on tullut esille aika monilla tavoilla, mutta sitten kun ollaan siinä hetkessä että olisi mahdollisuus hypätä sanoilla sinne mitä kumpikin ajattelee, ei vaan siihen olla pystytty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan noinkaan. Kyllä ne tunteet on tullut esille aika monilla tavoilla, mutta sitten kun ollaan siinä hetkessä että olisi mahdollisuus hypätä sanoilla sinne mitä kumpikin ajattelee, ei vaan siihen olla pystytty.
Tunteita valtava määrä. Edelliset suhteet tehneet varovaiseksi ja jos tulisi välilämme pysyvämpää haluaisi olla se aito ja parempi versio itsestään
Mies ikävöin sua!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1284181Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6323876- 1012189
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa282004Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821504Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on511465- 1151353
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1311277- 471269
- 921220